Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko suostut maksamaan farkuista? Hirveän hintaisia nykyään.

Vierailija
18.01.2006 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse teen istumatyötä ja tuntuu, että ihan muutamassa viikossa farkuissa on sellaiset polvipussit, että ei niitä voi enää käyttää. Vinkkejä, kuinka estää tämän?

Vierailija
22/25 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin täytyy olla tosi laadukkaat farkut kyseessä. Neljälläkympillä saa sitten niitä vähemmän laadukkaita vaikka henkkamaukasta.

Farkkujen hoidosta: ei kannata käyttää huuhteluainetta ja pesu mahdollisimman harvoin. Huuhteluaineen kanssa menettävät kyllä muotonsa tosi nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 200¿ on jo aika paljon, mutta superhyvistä farkuista voisin kyllä maksaa niinkin paljon.

Olen viimeisten vuosien aikana ostanut ehkä yhdet farkut vuodessa, mutta nyt Dieseliltä löytyi parikin hyvää mallia, ja kaksista töihin kelpaavista farkuista innostuneena etsin nyt kuumeisesti lisää hyviä :-)

Vierailija
24/25 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa laadussa, onlyt " lörähtävät" tosi nopeasti, laadukkaat pysyvät hyvin vuodesta toiseen.

Suositelkaahan hyvää farkkumerkkiä/mallia treenatulle, myodokkaalle pepulle, olen muuten tosi hoikka kokoa 26" ...

Vierailija
25/25 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock & Republic, Seven, Diesel, Replay (nämä käy mun kropalle) en pidä miss sixty yms... esim levis farkut on ihan kamalat oli malli mikä tahansa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan