Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä apu alituiseen makeanhimoon? Tarvitsen apua!!!!

Vierailija
18.01.2006 |

Olen normaalipainoinen ja liikun 3-4 krt vkossa. Syön terveellisesti mutta mitä tulee makeaan... Lähtee mopo käsistä. Pystyn siis syömään hirmusia määriä makeaa kerralla. Siitä seuraa pahaolo joka yleensä päätyy oksentamiseen. En kuitenkaan työnnä sormia kurkkuun,riittää kun kyykistyn pöntölle!

Esimerkki eiliseltä: Oli ns.herkkupäivä... Taisi mennä 1 suklaalevy,2 pss karkkia,3 jäätelöä,1 munkki ja 4 korvapuustia jne. En siis pysty ottamaan yhtä karkkia tai pullaa. Aina menee överiksi.

Mikä hillitsisi tätä makeanhimoa? Mitä mun pitää tehdä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käytän vain makeutettuja tuotteita(mehukeitot,yms ja hervoin myös sokerittomia karkkeja).en syö pullaa,tms makeaa.tilalle vaikka pala näkkäriä ja mehukeittoa,joka vie pahimman makean tuskan.alku on aika rankkaa ja kiusaukset kovat,mutta vaiva palkitaan ja makeanhimo vähenee.ainakin mulla on toiminu!

Vierailija
2/11 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kunnon aamiainen, lounas, välipala, illallinen ja iltapala. Pysyy verensokeri tasaisena, sen heittelehtiminen aiheuttaa makeanhimoa. Kun ei ole nälkä, ei tee mieli makeaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä myydään apteekissa ainakin makeanhimon hellittämiseen.

Vierailija
4/11 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tai niin paljon kuin mahdollista.) Tähän lasketaan myös valkoinen vehnäjauho, perunat sun muu tärkkelyspitoinen, ravintoköyhä tavara. Kolme ekaa päivää on helvettiä, sen jälkeen helpottaa.

Muistat vain, että kyseessä on riippuvuus, sokeriholismi, ja se toimii fysiologisesti samoin kuin alkoholismi. Siinäkin jo tippa tappaa.

t. toinen addikti

Vierailija
5/11 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kanssa jotain tabuja, glc? gca? No, mulla auttoi kuitenkin..

Mutta parhaiten auttaa tämä karppaus, ei tee lainkaan mieli makeeta =)

Vierailija
6/11 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oliskohan jonkinasteinen bulimia kuitenkin tapauksessasi kysymyksessä? Makeanhimo, ja se että vetää mahan niin täyteen että laatta lentää, on kuitenkin vähän eri asioita. Auttaisikohan jos hakisit siihen apua?

Vierailija
7/11 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä sitten oliko se enemmän kuvittelua ettei tehnyt mieli makeata vai johtuiko tableteista. joka tapauksessa sin vähemmän makeaa

Vierailija
8/11 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

himo ei lähde eennenkun rasia on tyhjä

en tiedä mikä autta koit SÄ JAKSAAA

Vierailija
9/11 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut nyt 3 kuukautta ilman karkkia ja todella vähällä sokerimäärällä. Valkoista sokeria en käytä ollenkaan, koska se on niin epäterveellistä, en myöskään vehnäjauhoja. Intiaanisokeria (ruskea raakaruokosokeri) voi syödä kohtuudella, koska se on terveellistä. Ja hyvää! Maidon ja hiivaiset leivonnaiset ja leivän olen samoin jättänyt pois.

Elimistösi on nyt hapan. Pyri saamaan se emäksiseksi, niin voit hyvin, etkä kaipaa sokeria. Emäksisöintiin auttavat Valmariini (apteekista) ja koivuntuhka-kapselit (luontaistuotekaupasta). Eikä siis valk. sokeria enää...

Kannattaa myös ottaa käyttöön lisäravinteet eli vitamiinit ja hivenaineet. Itse otan C-, B- ja D-vitamiineja, mineraaleja (magnesium, seleeni, kromi) ja omega-rasvahappoja. Osta nämä luontaistuotekaupoista, niin ovat luonnonmukaisia, eivätkä keinotekoisia.

Vatsa alkaa olla kunnossa. Ei turvota enää ja olen pikkuisen laihtunutkin :)

Vierailija
10/11 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jäi sanomatta, että kannattaa myös tehdä suolihuuhtelu muutaman kerran tai käydä colon-huuhtelussa. Puhdistaa suolistosta möhniä...

Vierailija
11/11 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa,että " elin karkeilla ja pepsillä" ... Kaveri kertoi ottavansa kromitabletteja, itse olin hieman kyyninen, mitä ne muka hyödyttäis, mutta todellakin kun ne aloitin, ei edes tehnyt mieli karkkia! Kannattaa ainakin kokeilla. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi