Kysymys naisille
Tarkkailetteko miehien housujen etumusta
a)ensitreffeillä
b)kaupungilla
Puhutteko naiskavereidenne kanssa seksikumppaninne peniksen koosta?
Kommentit (12)
takamusta kyllä usein. Etumusta vain silloin jos se sattuu pistämään silmään eli pullottaa tms. Jos koen kiihottuvani miehen läsnäolosta jne saatan kurkata olenko aiheuttanut vastaavaa reaktiota hänessä. Harvemmin kuitenkaan ensitapaamisella tai yleisesti kaupungilla/bailatessa.
ja kavereiden kanssa en ole muistaakseni koskaan puhunut kenenkään peniksen koosta, enkä välttämättä haluakaan puhua. Seksiongelmista kyllä muuten, mutta oletan että olemme kavereideni kanssa sen verran fiksua väkeä, että peniksen koolla ei ole mitään merkitystä.
kumpaakaan
Katson kyllä silmiä, rintalihaksia, käsien lihaksi, niskaa... ;)
En ole koskaan keskustellut kavereideni kanssa ainakaan kenenkään tietyn miehen peniksen koosta, harvemmin koosta muutenkaan. Muuten kyllä joskus jotain seksijuttuja puhellaan.
takamusta senkin edestä! tärkeät ovat myös kädet (miten niitä liikuttaa ym), älykäs katse sekä EHDOTTOMASTI puhtaat ja ehjät hampaat. keltaiset hampaat tai ruuanjämät hampaiden välissä on jotain kammottavaa.
parhaan tyttöystäväni kanssa olemme aina kertoneet partnereittemme peniksistä: koosta, väristä, mutta ennen kaikkea sen käyttötaidosta.
joskus nuorena tyttöjen kanssa mainitiin kyllä jos jollakin oli mies jolla oli ihan järjettömän iso.
En tarkkaile miehen housujen etumusta kaupungilla tai ensitreffeillä. Ennemminkin sitä tulee kiinnitettyä huomiota kokonaisuuteen, jos tapaa uuden ihmisen. Ja jos taas olen trefeillä, yleensä jutellaan ja yritetään muodostaa joku kuva ihmisestä. Eikä mulla ole kyllä yleensä tapana jutella kavereiden kanssa seksielämästäni mitenkään yksityiskohtaisesti. Jos on ollut joku yhden illan juttu, saatetaan kysyä, että oliko kivaa, mutta ei juuri muuta. No, yhden kerran olen kyllä sanonut kaverille, että yhdellä yhden illan jutulla oli tosi pieni, eikä siitä oikein muutenkaan tullut mitään. Mutta yleensä siis ei, eikä varsinkaan vakikumppaneista.
En tarkkaile housujen läpi, koska totuutta ei siitä voi nähdä.
jolloin näyttää siltä kuin olisi vaipat housussa, kiinnittävät kyllä huomion.
Kunnon farkkupylly ja löysä edusta, eikä mitään matti nykäs- virityksiä !
Vierailija:
Tarkkailetteko miehien housujen etumusta
a)ensitreffeillä
b)kaupungillaPuhutteko naiskavereidenne kanssa seksikumppaninne peniksen koosta?
Kyllä tarkkailen etumusta vähän liiankin usein... hupsista! Naiskaverien kanssa ei kyllä puhuta kaluista eikä ainakaan niiden koosta mitään.
minä olen varmaan jonkinlainen pikku pervo, mutta voin sanoa, että olen tarkkaillut miesten etumusta molemmissa tapauksissa, sekä ensitreffeillä että kaupungilla. En nyt mitenkään kauhean hanakkana kaluja mittaile, mutta kyllä se housuissa oleva " yllätys" on aina tullut kykloopinkatseellani tsekattua...