Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille

Vierailija
18.01.2006 |

Tarkkailetteko miehien housujen etumusta

a)ensitreffeillä

b)kaupungilla

Puhutteko naiskavereidenne kanssa seksikumppaninne peniksen koosta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen varmaan jonkinlainen pikku pervo, mutta voin sanoa, että olen tarkkaillut miesten etumusta molemmissa tapauksissa, sekä ensitreffeillä että kaupungilla. En nyt mitenkään kauhean hanakkana kaluja mittaile, mutta kyllä se housuissa oleva " yllätys" on aina tullut kykloopinkatseellani tsekattua...

Vierailija
2/12 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takamusta kyllä usein. Etumusta vain silloin jos se sattuu pistämään silmään eli pullottaa tms. Jos koen kiihottuvani miehen läsnäolosta jne saatan kurkata olenko aiheuttanut vastaavaa reaktiota hänessä. Harvemmin kuitenkaan ensitapaamisella tai yleisesti kaupungilla/bailatessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kavereiden kanssa en ole muistaakseni koskaan puhunut kenenkään peniksen koosta, enkä välttämättä haluakaan puhua. Seksiongelmista kyllä muuten, mutta oletan että olemme kavereideni kanssa sen verran fiksua väkeä, että peniksen koolla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
4/12 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaakaan

Katson kyllä silmiä, rintalihaksia, käsien lihaksi, niskaa... ;)

Vierailija
5/12 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan keskustellut kavereideni kanssa ainakaan kenenkään tietyn miehen peniksen koosta, harvemmin koosta muutenkaan. Muuten kyllä joskus jotain seksijuttuja puhellaan.

Vierailija
6/12 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takamusta senkin edestä! tärkeät ovat myös kädet (miten niitä liikuttaa ym), älykäs katse sekä EHDOTTOMASTI puhtaat ja ehjät hampaat. keltaiset hampaat tai ruuanjämät hampaiden välissä on jotain kammottavaa.

parhaan tyttöystäväni kanssa olemme aina kertoneet partnereittemme peniksistä: koosta, väristä, mutta ennen kaikkea sen käyttötaidosta.

Vierailija
7/12 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nuorena tyttöjen kanssa mainitiin kyllä jos jollakin oli mies jolla oli ihan järjettömän iso.

Vierailija
8/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkkaile miehen housujen etumusta kaupungilla tai ensitreffeillä. Ennemminkin sitä tulee kiinnitettyä huomiota kokonaisuuteen, jos tapaa uuden ihmisen. Ja jos taas olen trefeillä, yleensä jutellaan ja yritetään muodostaa joku kuva ihmisestä. Eikä mulla ole kyllä yleensä tapana jutella kavereiden kanssa seksielämästäni mitenkään yksityiskohtaisesti. Jos on ollut joku yhden illan juttu, saatetaan kysyä, että oliko kivaa, mutta ei juuri muuta. No, yhden kerran olen kyllä sanonut kaverille, että yhdellä yhden illan jutulla oli tosi pieni, eikä siitä oikein muutenkaan tullut mitään. Mutta yleensä siis ei, eikä varsinkaan vakikumppaneista.

Vierailija
9/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkkaile housujen läpi, koska totuutta ei siitä voi nähdä.

Vierailija
10/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin näyttää siltä kuin olisi vaipat housussa, kiinnittävät kyllä huomion.

Kunnon farkkupylly ja löysä edusta, eikä mitään matti nykäs- virityksiä !

Vierailija
11/12 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tarkkailetteko miehien housujen etumusta

a)ensitreffeillä

b)kaupungilla

Puhutteko naiskavereidenne kanssa seksikumppaninne peniksen koosta?

Vierailija
12/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarkkailen etumusta vähän liiankin usein... hupsista! Naiskaverien kanssa ei kyllä puhuta kaluista eikä ainakaan niiden koosta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi