Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Tajuavatko naiset mitään miehistä?
18.01.2006 |
Jotenkin tuntuu siltä, että naiset aika vähän tietävät seksissä, mistä mies tykkää. Vanha kuvitelma, että mies on aina valmis elää naisten luuloissa. Samoin se myytti, että miehen pitää olla aktiivinen naisen ei. Monet naiset kaipaisivat suorastaan seksiopetusta. Seksi on taitolaji, jota voi opetella.
Kommentit (3)
" Tuntuisi ihanalta, jos sä nyt..." " Tuntuu/tuntuisi, että mua halutaan, kun..." " Tuo tuntuu tosi hyvältä, jatka vain." jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis jos AP on mies - kai sinä osaat sentään naistasi OPETTAA? Eihän kukaan voi tietää mistä toinen tykkää, jos ei siitä kerro! Kyllä mun mies ainakin osaa puhua.
Alue: Seksi
Ei se mies ehkä uskalla ruveta opastamaan ja puhumaan, jos ei nainen ensin kysele. Saattaa pelätä ruveta " neuvomaan" . Neuvomisenhan voi ottaa kritiikkinä, jos on oikein huono itsetunto ihmisellä. Vaikkei pitäisi! Eihän tässä kukaan ajatustenlukijoita olla.
Mä myönnän ap:n esittämät myytit osittain kyllä vielä vallitseviksi. Ainakin itse pitkään syyllistyin tuohon uskomukseen, että mies on heti valmis eikä tarvitse niin paljon esileikkiä. Koska niinhän se näytti olevan. Miehellä seisoo itsestään ja saa orgasmin ja laukeaa yhdynnässä.
Kuitenkin esileikit, hyväilyt sun muut voimistavat kovasti sitä miehenkin orgasmia. Sitäkin on monenlaatuista! Ja kyllä muutenkin hyvänäpito vaan tuntuu hyvältä - sekä miehestä että naisesta. Ja vaihtelu on tärkeää, jotta seksi säilyisi mielenkiintoisena.