Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä kohta alkaa ihan hirveä tatuointien poistatusbuumi

Vierailija
07.03.2013 |

Onneksi isäni sanoi minulle kun olin nuori, että älä laita tatuointia nuorena, koska et erittäin todennäköisesti halua pitää sitä enää vanhempana. Juu, oikeassa oli, hyvä luoja jos se olisi vielä näkyvällä paikalla..! 

Monesti tulee vain uimahallissa mieleen, kun näkee ihmisten tatuointeja, että vieläköhän tuo tykkää tatuoinnistaan ihan oikeasti niin paljon kuin otettuaan sen..?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tahtoisin nuo 20 vuotta sitten tehdyt tatuoinnit pois. Ovat aivan suttuisia, levinneitä töherryksiä. En tajua miten  juuri mun kohdalla tatuoitsija mokas niin pahasti. mutta jos ne olisi siistejä, niin ei harmittais.

Vierailija
42/47 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on toinen käsi kokonaan tatuoitu. Ollaan molemmat n. 25v. Luulenpa, että hän tulee katumaan tatuointiaan vanhempana tai ainakin ei-niin-kovasti pitämään siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit viestii kantajansa ajatusmaailmasta. En ymmärrä puolisoni päätöstä ottaa tatuointi (otti sen ennen kuin tapasimme) ja se paljastui vasta monen tapailukuukauden jälkeen.

Kun hän ei sitä näin talvisin esittele, ei se haittaa.Kesäisin MINULLA on vaikeaa kun hän pukeutuu kevyemmin ja tatska näkyy. Yleensä lähden vain päiväksi kotoa pois. Illalla sitten palailen kotiin. Sänkypuuhiin en koskaan ryhdy jos hänellä ei ole paitaa peittämässä tatuointia. Rantalomalle lähtöä emme ole edes harkinneet.

Vierailija
44/47 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kyllä tatuointeja.

Mutta tykkään vihkisormuksesta, joka sain 25 vuotta sitten

Tykkään eräistä pillifarkuista ja mokkatakista, joita käytin, hmm....n. parikymmentä vuotta sitten

Tykkään joistain sisustusjutuista, joita käytin 20 vuotta sitten ja onpa minulla lipastokin, jota on käytetty 200 vuotta sitten.

Jokainen kantaa tatuointinsa itse. Mitä se meitä muita pitäisi nyppiä. Jokainen elää tavallaan.

Vierailija
45/47 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 00:35"]

Minä olen pitkään (10 vuotta) ajatellut ottavani tatuoinnin, mutta sen pitäisi olla pieni ja merkityksellinen ja paikassa, jossa se ei näy. Ymmärrän, että ihmiset haluavat ottaa tatskoja. Sitä en ymmärrä, että miksi joku haluaa tatuoida suurin piirtein koko kehonsa. Esim. Tomi Björkin koko käsien tatskat ovat mielestäni kamalan näköisiä. Tuommoiset näyttävät jatkuvasti siltä, että on likainen, se lika ei vaan lähde pesemällä. Samalla tavalla koko naaman ja pahimmassa tapauksessa koko kehon täyttävät lävistykset näyttävät minusta rumilta. Pari pientä tatskaa ja pari lävistystä ovat ihan ok.

[/quote]

Ehkä kannattaisi mennä ottamaan asioista selvää, ennen kuin alkaa näistä tatuoinneista ottamaan selvää. Tomilla on molemmat kädet palaneet ja tatuoinnit peittävät hoidot ja arvet. Että eiköhän hänelle sallita hihatatuoinnit.

Ja itseltäkin löytyy hihatatuointi, että ei ole mitään väliä minkä kuvan laitan ihooni, paikka varmasti keksitäänkin. Taidan tuon sun kommentin taituroida kyrillisellä tekstillä tuohon kyynärvarteen, kun oli NIIN asiallinen kommentti.

Vierailija
46/47 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 09:03"]

WT tunnusmerkkien kyylät ovat vastenmielisempiä kuin WT itse. Säälittävää, että joku jonka asema yhteiskunnasa on merkittävästi parempi kuin toisten käyttää aikansa ylenkatseeseen ja halveksumiseen. Sielultaan nämä ihmiset on ihan yhtä WT koulutustasosta ja varallisuudesta huolimatta.

[/quote]

Heh. Nämä wt-parjaajat eivät kyllä kuulu mihinkään yhteiskunnan eliittiin kuin korkeintaan virtuaalisessa fantasiamaailmassa ja omassa päässään. Todellisuudessa he ovat juuri sellaisia hivenen yksinkertaisia alemman sosioekonomisen kansanosan edustajia, joiksi haluavat hysteerisesti muita lokeroida ties millä perustein. Kai heitä lohduttaa ajatus, etteivät ole kurjuudessaan yksin.

Vierailija
47/47 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miljoona kärpästä on sontakasalla, ei se niistä hienoja tee. Maltilliset tatuoinnin voivat olla jees, mutta jättimäiset kertovat ottajastaan aivan tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme