Kuinka nopeasti kohdun limakalvo kasvaa kaavinnan jälkeen?
Siinäpä tuo kysymys jo tulikin. Eli takana keskenmeno rv 5+4, lääkkeellinen. Kaavintaan päädyttiin kolmen kuukauden vatvomisen jälkeen kun vuoto vaan jatkui ja jatkui, vaikka hcg 2.
Kaavinta tehtiin kp8 ja mulla on ovis yleensä vasta kp 16-17. Vauvankaipuu on hillitön. Mitä arvelette jos kaikki on mennyt hyvin, onko limakalvolla teoriassakaan mahdollista kasvaa 8-9 päivässä siihen pisteeseen, että alkio voisi kiinnittyä?
Kommentit (4)
tuskin kerkeää kasvaa riittävän paksuksi nii ,että alkio siihen voisi kiinnittyä.
tuskin kerkeää kasvaa riittävän paksuksi nii ,että alkio siihen voisi kiinnittyä.
Minulla oli tuulimunaraskaus ja kaavinta tehtiin rv11.
Ja vaikka oli kova vauvakuume niin päätimme pitää varmuuden vuoksi parin kuukauden "vauvantekotauon" että kroppani saa palautua.
Kävimme etelänlomallakin rentoutumassa ja heti sen jälkeen tulinkin raskaaksi ja kaikki meni ok.
On luultavasti ihan mahdollista. Minulla ainakin taisivat kuukautiset tulla normaalisti kaavinnan jälkeen. Mutta ota nyt ihan rauhassa ja rennosti, eipä nämä asiat ole kuukaudesta kiinni. Huomaat sen viimeistään vuosien kuluttua ;)