Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne kannattaisi lähteä lomalle kesällä

18.01.2006 |

1v5kk ja 5kk ikästen lasten kanssa?missä te muut olette ton ikästen lasten kanssa käyneet lomalla?osaisiko joku suositella jotain lapsiystävällisiä lomakohteita...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pojat, jotka nyt 3 /12 v ja 1 1/2 v, olemme olleet heidän kanssaan jo muutaman kerran rantalomilla. Hyviä lomakohteita on paljon, ehkäpä kuitenkin kannattaa lasten kanssa valita sellainen kohde, johon on kohtuullinen lentomatka, lyhyt kuljetus kentältä hotelliin, rauhallinen sijainti, hotellin sijainti turvallinen ja hyvät palvelut hotellissa (esim. mahdollisuus ilta/aamupalaan, pesukone, lasten allas..) Kreetan Hanian lähikylät Platanias ja Agia Marina ovat suosittuja ja helppoja lomakohteita lasten kanssa, mutta itse pidän vielä enemmän pienistä kylistä Kreetalla kuten Kalives, Elunda tai Geourgiopoli. Näissä ei todellakaan ole mitään yöelämää, mutta hyvää syötävää, rauhallista, aurinkoa, mukavat rannat, kaikki lähellä ja ennenkaikkea todella mukavia ihmisiä. Eikä koskaan ole sairastettu mitään vatsatauteja!

Vierailija
2/2 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut niiistä hyvää muilta lapsiperheiltä, joissa nimenomaan pieniä lapsia ja vauva mukana. Esim että saa tilata hotellista pinnasängyn, rattaat, syöttötuolin jne ja yleensää lasten oma buffet ravintolassa, paljon lapsille suunnattua ohjelmaa, hotellin alue autoton. Kaikkea tällaista olen kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla