Pingpong-onlinen toimitusaikoja vasta tilanneet?
Täältä varmaan eniten löydän ihmisiä, jotka vasta tilanneet vaunuja Saksasta. Mikä mahtaa olla toimitusaika tämän vuoden Teutonioissa? Jokunen viikko sitten luvattiin, ett 4 viikkoa menee. Nyt ei ole mainintaa sivuilla. Pitäneeköhän tuo paikkansa. Vaatteet/tarvikkeet -palstalla maalattiin, että odotusaika voisi olla 12 viikkoa! Kuulostaa hurjalta.
Sitten toinen kysymys ja liittyy nyt tuohon, jos toimitusaika on 12 viikkoa, että missä vaiheessa toimitusta vaunut maksetaan? Eli jos ostat luottokortilla, meneekä maksu heti tililtä vai vasta esim. vaunujen lähdettyä asiakkaalle?
Näistä tiedoista ikikiitollisena....
Kommentit (8)
Me ollaan tilattu vaunut tuolta Pingpongista 30.10.2005 ja vieläkään ei oo vaunut tullut!!!! Ainakaan meidän kohdalla ei pitänyt tuo 4-7 viikon toimitusaika, taitaa olla jo 12 viikko menossa. Että näin meillä... Niin ja siitä Visa laskusta se tuli jo viime viikon alussa ja siinäkin oli ihan outo päiväys 27.12? Saas nähä milloin ne vaunut tulee...
Ehkä tää meidän tapaus on vaan joku poikkeus, sillä tiedän monet jotka tilanneet tuolta ja tavara tullut aina toimitusaikojen puitteissa.
Saako udella, mitä tilasit? Itse olen mistraleja ajatellut. Onkohan sitten merkkien välillä eroja?
Aiemmin on ystävillä pitänyt nuo luvatut ajat, joten toivottavasti myös meillä. Luottokortilta summa lähtee vasta silloin, kun paketti luovutetaan kuljetukseen. Oletko tarkistanut, ettei vaunusi ole jo matkalla = kadonneet?
Meille siis tulossa Teutonian Spirit S3 pehmeällä kantokopalla.
Pingpong on ilmoittanut että meidän tilauksesta puuttuu vielä jokin osa mitä he eivät ole saaneet Teutonian maahantuojalta. Eli vaunut ei luojan kiitos ole kadonneet. Ja he laittavat sähköpostia kun vaunut lähtevät kohti Suomea.
tilauksesta kotiovelle meni vähän alle neljä viikkoa, ja siinä oli Joulukin välissä (mikäli se jotain vaikuttaa).
Vielä ei ole laskua näkynyt.
Palautin yhden rikkinäisen tarvikkeen heidän ohjeidensa mukaan 1½ kuukautta sitten. Siitä asti olen yrittänyt saada selvyyttä, miten ja milloin saan rahani takaisin, mutta eivätpä ole palutusohjeistuksen jälkeen vastanneet meileihini enää lainkaan...
En siis voi kehua tuota firmaa, vaikka vaunut sinällään tulikin ajallaan ja ihan priimoina.
Mutta mikä sitten mahtaa olla todellisuus? Osaisiko joku vastata?