Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ollut paineen tunnetta rv 17

18.01.2006 |

alapäässä? Muutaman päivän jatkunut, ei supistele eikä mitään mutta sellaista kummaa paineen tunnetta välillä. Kun istuu niin tuntuu että joku painaa... Onkohan tämä normaalia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on vielä toispuoleinen. Pitää kaitten sitten lääkäriin suunnistaa, toivottavasti ei ole mitään kamalaa...

Vierailija
2/6 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla molemmissa raskauksissa noilla viikoilla paineen tunnetta vatsassa. Kesti joitakin viikkoja ja nyt ei ole enää ollut moneen viikkoon. Rv nyt 25.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut myös tässä raskaudessa (toinen lapsi tulossa) painon tunnetta alavatsassa, neuvolasta sanottiin että on ihan normaalia varsinkin uudestaan synnyttäjillä. Nyt viikkoja kasassa lähes 19 ja tunne alkaa hävitä. Tsemppiä ja toivotaan et kaikki on kunnossa!

RosaH

Vierailija
4/6 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mulla on ollut edellisen ja nyt tämän kolmannen raskauden kanssa painetta alapäässä ihan viikoilta 12 lähtien.. Loppua kohden kun on menty alapää on ihan turvoksissa (kivaa!!!) ja tuntuu et muksu puskee hetkenä minä hyvänsä ulos.. mutta sisällä pysy edellinen jopa 12 pvää yli...

Ehkä menee ohi, ehkä ei.. vaarallista ei ole! Tsemppiä!!

Vierailija
5/6 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja viikkot on nyt 17+0. Välillä tuntuu kuin joku puskisi alaspäin. Varmaan johtuu vauvan asennosta ja liikkumisesta.

Vierailija
6/6 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi paineen tunne heti rv 10 eteenpäin. Kysyin asiaa vasta lääkärissä käydessäni ja lääkärin mukaan ainakin minun tapauksessani paineen tunne johtuu kohdunlaskeumasta. Emättimen seinämät antavat periksi ja tunkevat ulos... ei kuulemma haittaa mitenkään raskautta tämä paineentunne, mutta lantionpohja jumppaa pitäisi harjoitella ahkerasti jottei synnytyksen jälkeen jää ikäviä pissinkarkaus vaivoja.