masentaa tää seksittömyys.. :(
Oon itse todella seksuaalinen nainen, haluaisin siis USEIN!
Ongelmana mies.. harrastamme seksiä n.kerran 2:ssa viikossa nykyään, mikä on mielestäni aivan liian vähän.
Oon ollu viime aikoina tosi masentunu asiasta, koska tunnen ettei mieheni halua mua enää, koska oon synnyttäny 4kk sitten, kamalat raskausarvet, roikko maha, liikakiloja.
Silloinkin harvoin kun sekstaillaan, se saattaa olla vaan pientä rämpläilyä (ja silloinkin aina pikkuhousujen päältä!), ei välttämättä yhdyntää ollenkaan. Ja silloinkin usein mietin että mistähän se on kiihottunu, nähny jonkun hyvän näkösen naisen jossain tms. koska musta se ei oo ainakaan voinu johtua.
Alkuaikoina (ollaan seurusteltu vajaa2v) seksiä oli yleensä kerran päivässä (silloin olin 10kiloa hoikempi), raskausaikana hiipu ihan olemattomiin, 2kk synnytyksen jälkeen alotettiin taas seksielämä ja saatettiin sekstailla 2kin kertaa viikossa jopa, mut nyt menny taas tähän :(
Mulla on aina ollu vähän huono itsetunto, tarvitsen siis toiselta jatkuvaa varmistusta siitä että haluaa ja välittää musta.
Rakkaus meillä on kyllä tosi vahvaa, mutta toi seksittömyys ahistaa.
Oon monesti miettiny et oonko liian innokas? tappaako se mieheni halut..!? En kyllä puhu seksistä tai painosta häntä siihen, mutta tietää kyllä että olen seksuaalisesti todella aktiivinen.
Ja nyt synnytyksen jälkeen oon ollu ihan varma että syynä rupsahtanut ulkonäkö.. muuten kyllä tykkään laittaa itseäni, meikkaan ja laitan hiukset joka päivä! Eli huolehdin itsestäni, mutta vartalo pilalla.. kuinka tärkeä vartalo on miehille? Voitteko kiihottua naisesta jolla ylimääräisiä kiloja, raskauden venyttämä maha ja arpia?
Kommentit (6)
Kuulostaa siltä, että entinen vartalosi saattaa olla tärkeämpi sinulle itsellesi kuin miehellesi. Siispä jumppaamaan ja liikkumaan vaan! Siitä tulee muutenkin niin hyvä olo: toimii ihan masennuslääkkeenä, kun luonnon omaa serotoniinia alkaa erittyä.
4 kk synnytyksestä on tosi lyhyt aika palautua. Ole itsellesi myös armelias ja anna aikaa. Jos et heti jaksakaan jumpata itseäsi entisellesi, niin kyllä siihenkin vielä tulee aikaa. Imetyskin muuten palauttaa mittojasi entiselleen. Imetä siis jos vain pystyt!
Tuo 2 kertaa viikossa kuulostaa minusta kyllä paljolta. Ei voi mieheltäsikään sen enempää vaatia.. Masturboi lisäksi! Ja kandee myös miettiä, mistä kova seksinnälkä kertoo. Onko elämäsi kenties muuten jotenkin tylsää? Kaipaisitko jotakin sisältöä enemmän? Kirjoja, elokuvia, ystävien tapaamista muita harrastuksia?
Upeaa että rakkautta riittää! Se kantaa pitkälle!
Hyvä apu keskusteluun on muuten Väestöliiton parisuhdekartoitus:
http://www.vaestoliitto.fi/toimiva_parisuhde/kartoita_parisuhdettasi/
Aloitimme tuon kartoituksen teon pari iltaa sitten. Kyllä tuli muuten hyvä olo, kun kerrankin puhuttiin kunnolla ja juuri niistä elämän tärkeistä asioista! Seksijutut meilläkin vielä puhumatta.. Mutta joku ilta taas jatketaan, kun jaksetaan.
Älä muru sitä vartaloas sure, varmasti saat painon pudotettua normaaliks.
Mulla on puoli vuotias lapsi ja oon synnytyksen jälkeen laihtunu joku15 kg. kyllä se siitä! Mun mies on raskausarvista sitämieltä, että niistä pitää olla ylpeä, ovat merkkinä siitä, et masu on ollut jonkun kotina :)
Ei sinun kroppasi ole yhtään sen huonompi kuin ennen synnytystä, se vaan on erilainen.
Itse ainakin arvostan miehenä enemmän naista joka on jo synnyttänyt ja silti tykkää itsestään sopivasti.
Ei sillä ole merkitystä minne päin ne nännipihat osoittaa tärkeää on että itse niitä jaksaa arvostaa on on niihin tyytyväinen..
Ja kaikki paikat kiinteytyy ajallaan.. ja miehesikin niihin tottuu eikä muistakkaan kohta minkälainen olit ennen synnytystä...
Ota vaan kuule ihan iisisti ja hetki vielä niin seksi varmasti taas maistuu kummallekkin..
Miehesi saattaa olla vaan hämillään uudesta tilanteesta ja vie hetken aikaa kun taas kaikki ennallaan..
Mutta tokihan sitä saa seksiä muiltakin jo oma ei anna tarpeeksi..
kuten vaikka minulta..:)
EN minäkään saa riittävästi vaikka vauva jo 1,5v..:)
mina81@jippii.fi
kanssa ja olin myös tosi masentunut ja kiukkuinen koko ajan. Meillä tilannetta erottaa se että minä olen raskaana ja halut on ihan kauheat. Päätin ottaa härkää sarvista ja kirjoitin miehelleni ns. " kannustus" kirjeen. Meillä saattoi mennä pitkiäkin aikoja (monta kktta) eikä seksiä lainkaan. Esikoisen syntymän jälkeen meinasi käydä kapisesti kun seksi haihtui ja miehen mieli lähti vaeltamaan vieraisiin.. Nyt päätin etten anna moisen tapahtua vaan toimin. Koska en ole hyvä puhumaan niin tuo kirjeen kirjoittaminen oli ainoa mahdollisuus. Kerroin kuinka kaipaan lisää seksiä, mutta myös hellyyttä ja koskettelua. Ja sitä että jos minä teen aloitteen en saisi rukkaisia, kun jostain syystä mieheni ei koskaan lähtenyt minun aloitteesta suoranaisesti liikkeelle, vaan ns. seuraavana pvnä lämpeni kuin se olisi sitten ollut hänen aloite.
No nyt tilanne on kuitenkin lauennut. Seksin määrää ei tosin ole kasvanut toivomaani ;) mutta avoimuus asialle on arkipäivää. Mieheni vitsailee jatkuvasti että kiihotuitko tuosta ja tuostakin ja minä vaan nyökkäilen päätäni ;) Esim tänä aamuna mieheni pukiessa päälleen suihkun jälkeen jouduin hoputtamaan häntä etten olisi hyökännyt kimppuun. Hän vaan naureskeli asialle. En tahdo ruveta painostamaan asialla vaan annan hänelle tilaa, mutta haluan edes sen 1 vkon seksiä sen kerran puolessa vuodessa tilalle.
Koska asia sinua kovin vaivaa neuvon tekemään asialle jotain! Jos pitkität tilannetta se voi vain pahentua. Valitettavasti on nostettava kissa vaan pöydälle ja puhuttava asioista niin kuin ne on, tai sitten kirjoittamalla. Meillä nyt ei siltikään asiasta puhuttu mutta tiedän mieheni toimista että viesti on mennyt perille. Jomman kumman on oltava aktiivinen jotta muutos saataisiin aikaan. Ja ei meilläkään yhdellä kirjeellä ole selvitty vaan jankkauksella mutta sovinnolliseen sävyyn. Eli esim en vaadi miestäni joka pv tilille, mutta että silloin kun mieleni tekee niin olisi joskus edes kiva saada vastakaikua ja aina vaikka ei itsekkään tee mieli voi suostua, harvemmin sitä on sen jälkeen pahalla tuulella. Tämäkin on näitä parisuhteen kulmakiviä. Aina ei voi olla itsekäs ja tehdä niin kuin itse tykkää vaan on joustettava puolin ja toisin. Tässäkin asiassa. Seksi kuuluu parisuhteeseen!!
Tsemppiä kovasti teille :)
aVierailija: