Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 5kk vyöhyketerapiaan?

18.01.2006 |

Toivottavasti ei ole ihan just ole ollut aloitusta aiheesta, mulla ei tuo haku jostain syystä toimi enkä äkkivilkaisulla nähnyrt ainakaan, mutta asiaan:

Sain ystävältä vinkin, mutta ajttelin vielä kysyä täältä mielipidettä?

Vauva reilu 5kk on huono kakkamaan, ollut aina, ja nyt uusien ruokien myötä muuttunut aina vaan huonoimmaksi, maha kovalla jatkuvasti eukä luumut ja maltaat auta.

Onko kenelläkään kokemusta auttaisiko vyöhyketerapia tuohon laiskaan suoleen? Kun olen ymmärtänyt että enemmän siitä olisi apua esim koliikkivaivoihin, mitä tämä ei siis todellakaan ole??

Kiitos jos soku viitsisi vastailla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei myöskään ole kokemuksia kuin koliikkilasten käytöstä vyöhyketerapeutilla, mutta hän kertoi esimerkin miten (muistaakseni juuri 5 kk ikäinen) vauva ei kakkinut kun jäniksenpapanoita silloin tällöin. Kolmannella hoitokerralla oli tullut normaali uloste ja sen jälkeen vatsa oli toiminut normaalisti.

Vierailija
2/2 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä ainakin auttoi, aikaisemmin saattoi olla jopa viikko edellisestä kakasta, mutta vyöhyketerapian ( 1 kerta ) jälkeen poika on kakannut ainakin joka toinen päivä ja parhaina päivinä jopa 3 kertaa. Meillä vyöhyketerapeutti näytti jalasta pisteen mistä voi itse painella jos kakkaa ei kuulu ja sitä olen sitten välillä painellut ja kas kummaa kyllä se kakka sieltä on viimeistään seuraavana päivänä tullut.

Nyt pojalla ikää 4,5 kuukautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla