Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä ero clomipäivillä kp3-7 vai5-9???

18.01.2006 |

Eli tietääkö kukaan miksi eri päivät onko niillä kiertoon nähden jotain merkitystä että kumpana päivänä aloittaa syömään??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin lääkäri määräsi clomit kp5-9 ja perusteli sen sillä kun mulla on pitkä kierto (34-36pvää). Sanoi että clomit tukee silloin omaa luonnollista kiertoa, eikä lyhennä sitä.

Vierailija
2/3 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri käytäntöjä eri maissa ja eri lääkäreillä? Itselläni seuraavanlainen kokemus: olen kaksi kertaa tullut raskaaksi käytettyäni Clomifenia kp 5-9. Lisäksi monta kiertoa kp 3-7, jolloin raskaus ei ole alkanut. Eka kerralla en ehtinyt 3-7 kiertoon, käytin siis kp 5-9, ja tulin raskaaksi => keskenmeno. Sitten useampi, muistaakseni kolme, kp 3-7, ei raskautta. Sitten kokeilin itsekseni toisen kerran 5-9 ja taas tulin raskaaksi => jälleen keskenmeno. Sitä varsinaista " yrittämistä" oli varmaan niissä 3-7 kierroissa eniten. Lääkäri oli sitä mieltä, että minulle nyt sattuu sopimaan paremmin Clomifenit kp 5-9. Tuntuu vain, ettei sitä hirveän paljon mainostella, että voi toisinkin kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

makukysymys todellakin. itselleni määrättiin aikoinaan kp 3-7, mutta myöhästyin vähän lähdössä ja söin niitä sitten kp 4-8! ei haitannut, sillä plussa tuli!

ja kun miettii, niin eihän se voikaan olla niin tarkkaa: ensinnäkin, yhdellä alkaa menkat aikaisin aamulla, toisella myöhään illalla ja silti on sama kp 1, ja toisekseen, eihän sitäkään ole määrätty, mihin aikaan vuorokaudesta clominsa ottaa.

pohtii, tua : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi