Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****SYYS04EMOJEN PAKKASPÄIVÄN PINO!****

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja äsken jäätelökin maistui..ei loppua näy tälle mun mässäykselle, huoh... Nea nukkumassa ja mua laiskottaa, istuskelenkin vaan koneella. Aamupäivällä oltiin naapuritalon kerhohuoneessa muiden lähistön äitien ja lasten kanssa. Jos on huono ilma, niin laitetaan viestejä eteenpäin ja sinne kokoonnutaan, lapset saa leikkiä. Joo, ei tuonne ulkoilemaan tee mieli...

Mies jäi taas selän takia sairikselle, on koko ensi viikonkin! Hmmm..saisinkohan siis huomenna autokyydin Jatulle, jos näin kurja keli..? :) Pitääkin kysyä! Eilen olin kaverin kans kaupungilla, nyt löytyikin muutamia vaatteita Nealle alesta ja muut sitten normaalihintaisia. Vaikka mitä olis tehnyt mieli ostaa!

Onpa taas paljon sairastelevia, paranemisia ihan jokaiselle lähetän! Toivottavasti Lempo saatte apua kuitenkin Jorvista!

Reeli, kiva kuulla teistä! Hyvä, että sait rennomman työpaikan!

Leanna, kiva kun tulit säkin kuulumisia kertomaan!

HarrastusG: Lukeminen, maalaaminen ja piirtäminen on aina olleet rakkaimmat. Nyt vaan harmittaa, kun vuosiin en oo maalannut ja taidot ruostuneet. Missä välissä sitä ehtis.. Mun oli aikoinaan tarkoitus ihan taidekouluun asti, mut sit jäi suunnitelmat, kun aloin seurustella yhden tyypin kanssa, enkä halunnut vaihtaa paikkakuntaa :-/ Mäkin luin ennen paljon, mut nykyään ei enää samalla tavalla ehdi. Niin, jos en syysmammailisi niin paljon, niin luettuakin tulis enemmän, mut eihän tästä voi luopua! :-) Paljon paljon nuorempana olin kuvataidekoulun lisäksi partiossa, pelasin aikani koripalloa ja kävin jumpassakin hetken, mut nää liikuntajutut jäi. Mulla on traumat koulun liikuntatunneilta, enkä oo koskaan oppinut liikkumaan niin, et se ois pysyvä osa elämää, mikä on tosi harmi. Opiskeluaikoina lenkkeilin paljon ja kunto oli hyvä, se oli ihanaa! Ens viikolla alkaa jumppa, jospa sitä innostuis! Ja ootan kevättä, et pääsis lenkille ilman liukastumisvaaraa!! Kitaraa oon yläasteikäisestä soitellut ja opiskeluaikana olin kuorossa, sekin jäi raskausaikana pois. Nyt sitten soittelen ja laulan Nealle. No rukouspiiri ja raamis kulkee edelleen mukana, ne on parasta viikoissa, kun näkee hyviä ystäviä samalla ja täyttää sosiaalista tarvetta! Mut ei niitä nyt harrastuksiksi voi sanoa.

Autogalluppiin en oo keksiny vastausta, en tiedä autoista mitään.. Mut nyt mies tuli kotiin, lopettelen. Mukavaa päivää kaikille!

Enkeli1 ja Nea

Vierailija
22/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi kuvitellakkaan lähtevänsä ulos. Koiratkin käy vaan pikapikaa pissillä ulkona ja luikkivat nopsasti takaisin sisälle. Eilenkin molemmat koirat makasivat olohuoneessa kylki kiinni lämmitetyssä takassa :D ja fiilistelivät takkatulen ääressä. On se helppoa tuo koiran elämä.

Täällä päivisin rauha maassa, koska mies vielä isyyslomalla. Neiti on kiltti, päivät nukkuu ja yöllä sitten pitää sen tunnin itkusession. Terkkari kävi tänään kotikäynnillä ja kaikki oli hyvin. Painokin on jo yli syntymäpainon.

T on termiitti, astianpesukone on paljon mielenkiintoisempi kuin omat lelut (joku kysyi sitä, en muista kuka, sorge dementia) ja laatikot on purkamista varten. Paitsi äipän mielestä. Kaaos on aina valtaisa, mutta mitäs siitä. Kyllä talossa saa elämisen jäljet näkyä (yritän tällä vakuuttaa myös itseäni, kun kaaos ottaa aina päähän ja samat lelut on lattialla jo miljoonatta kertaa sille päivälle...)

Yleiskoneen ääni kuuluu alakerrasta - taidan saada kohta itseleivottuja sämpylöitä. Mies osaa leipoa hyviä sämpylöitä! Naminami!

Mutta nyt neiti heräilee. Pitänee mennä. Mmieheltä kun ei vieläkään tuo imetys onnistu - vaikka muuten monitaitoinen onkin!

Mimmu, Neiti 11 vrk, T 1v4kk sekä isoveli 9½vee ja iskä ja loikoilevat koirulit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan tippa linssiin!

Mimmu, meillä koira suorastaan sekosi kylmästä:) On aivan onnessaan. Tosin ei meillä noin kylmä olekaan, mutta saattais kymmenestä pakkasasteesta enemmän vain innostua lisää. Itselle tuli hiki tarhareissulla, kun koira veti menemään niin kovaa:)

Miehellä on iltatöitä tänään ja mietti tulevansa aikaisemmin kotiin. Eipä näy äijää! Taidan kiristää tulemaan jonain toisena päivänä aikaisemmin kotiin siis:)

T: Ynis

Vierailija
24/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hunajassa lukee. Ei alle 1-vuotiaille. Ilmeisesti raskaana ollessa saa kuitenki käyttää, kuten muitekin ei-alle-1v-sopivia ruokia, vai?

yleensä en liiemmin mieti tällaisia, mutta nyt on jotenkin sattunu silmään tuo hunajapurkin teksti.

T@hti

Vierailija
25/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei alle 1v myöskään " kuole" jos joskus tilkan saa.Suuret annokset,päivittäinen käyttö,aiheutti jotai mitä en nyt kylläkään juuri muista!!!

Meidän täys tuho ei sitten tänään nukkunut.Eka 45min ja sitten 30min.Isoveli jätti päiväunet kokonaan pois 1v6kk ja pelkään että niin käy tässäkin.Tosin kun tämä nuorin on termiitti ja nelkkupoika oli rauhallinen,itsekseen touhuaja.Ehkä tänään oli vaan huono päivä.En kyllä anna periksi!!!!

Meilläkin pikku koira jolla ihan hötönen karva,jota luonnehditaan palelevaksi koiraksi,nauttii pakkasesta ja lumesta.Onko harvinaisen hullu vai erikoinen yksilö!?!?

jospa yrittäisin tänne enemmän kirjoitella,jollei mun vauvakuume höpinät silloin tällöin teitä haittaa!!!????

L+5

Vierailija
26/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä pohojosessa on pakkasta todella hytäväti, äsken mittari oli kivunnut jo -34 asteeseen, että repikää sitä. Järkyttävää!!!! Töissäkin paleltuu siälle! Järkky vinkka käy ikivanhoista ikkunoista, lounaalle pitää kävelllä mäkeä alas ja siihen oikein tuuli puhaltaa, jaiks ja kalikali.

Töissä siis oltu 2 päivää. Eka päivä meni sumussa, kun sain nukuttua vaan pari tuntia, ite jännitin ja sitten Nyttynen heräsi viideltä itkeen tunniksi ja ei enää uni tullut. Eilen tuli itku itellä kun jätin pojat hoitoon, molemmat jäi itkeen lohduttomasti. Nyttynen ojentaa käsiään kohti ja itkee, oisin ajatellut ettei hää niin itke, mutta sama homma tänään. Kun vilkuttivat ikkunasta niin siellä sintturoi hoitajan sylkyssä. Esikoisen kaa taisteltiin eilen vaatteiden oton kanssa, ja kun hoitaja erehtyi ottaan kengän jalasta alkoi hirvee huuto. Mun piti laittaa se takaisin ja ottaa pois. Isompi on kuiteskin rauhoittunut sitten kun saa mennä ikkunaan vilkuttaan ja katsoon kun lähen autolla. Mutta muuten sitten on kuulemma mennyt ihan hyvin, on syöneet (eilen puuroa kelpasi 1 lusikallinen, arvasin sen) ja touhunneet. Päikät myös nukkuneet. Tänään esikoinenkin ajallaan, eilen oli sipannut kolmen aikaan kun täti luki satua :) Aamulla autossa sanoinkin että nukkuisi vaan päiväunet että jaksaa sitten leikkiä, ilmeisesti kuuntelee hyvinkin tarkkaan. Pienempi eilen oli iltapäivällä kiertänyt taloo ja hokenut " Äittä?" Ja voi kuinka suloisetsi tuli halimaan sata kertaa illalla. Isompi taas ei juurikaan, hmmm. Veikkasin asiat ihan väärin. Aamulla heräsi väärällä jalalla ja kiukutteli ettei tahdo hoitoon ja en meinannut saada puettua...mutta kun esiitin että sitten lähdemme ilman häntä, tuli hätä ja antoi laittaa. Mutta ei sen jälkeen itkenyt kuin ihan vähän kun olin lähdössä. Jospas se tästä... Itselle kyl jää paha mieli aamulla, mutta uskon että pärjäävät hyvin, onhan hoitajallakin 20v. kokemusta.

Silleesti. En oo ehtinyt lukeen juttujanne juurikaan, sillä kone ei töissä toimi, heti sippasi! sabotaasia vai osaamattomuutta ;) Pomo jo kysyi työpariltani että osaankohan enää ees käynnistää konetta :D

Mutta nyt lapsien kaa touhuun, aikaa on NIIN VÄHÄN lapsille, kuvitelkaa itse viettävänne n. 3,5t lapsienne kanssa päivittäin :( Hoitopäivä venyy 9 tuntiin kun mun työaika 8-16.30. Mies on onneksi hakenut puoli neljältä poois ettei oo heti niin pitkiä päiviä eikä jää sinne kun toiset haetaan.

tuttis

Vierailija
27/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen vilpoista ulkona... Taisinkin olla eka, joka sen huomasi :)

Kyläpaikassa tänään oli vastapainoksi hyvin lämmin tunnelma :) Kivaa, olen tavannut ihmisiä muutoinkin kuin käymällä lääkäreiden vastaanotolla. Oikeasti, on ollut kiva päivä.

Hitsi kun en taaaaaaaskaan muista mitä piti sanoa ja mihin ja kenelle...

Keilin, Audi on justiinsa myyty :) Sinun kannattaa ehdottomasti ottaa kohteliaisuutena, jos miehesi sanoo sinun " olevan" Audi, nimittäin käsittääkseni yleinen mielipide kyseisistä vehkeistä on sporttinen, nuorekas, menestyvä ja kaikin puolin trendikäs :)

Autokuvailuja on ollut hauska lukea :) Jopas minua tänään hymyilyttää :))))

Ynikselle hali!

Vierailija
28/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullat meinaan. Hyvä äiti otti lapsenkin mukaan touhuun. Hän ja nykyään myös pikkusisko ovat todella innokkaita kokkeja. Pojasta on jo apua, tyttö on lähinnä liikuttava.

Auto: minä ottaisin Audi tt:n. Juu, ei todellakaan mikään perheauto, ei mahtuis istuimia eikä rattaita kyytiin ;). Jos pitäisi perhettäkin kuljettaa, voisin ottaa jonkun muunkin Audin. Muuten isoa, vaikka A3. Ja väri olis musta. Tai harmaa (värihän on tärkein ominaisuus ;)).

Mies lähti vast nyt kotiin Loviisasta, luulein että on lähtenyt jo ajat sitten. Ja kelikin on tommonen :(

Taidan laittaa isommankin unille. Pienempi nukahti 19.15. Herääköhän klo 05?

Morjens.

Vierailija
29/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika hyvin se meni. Onni nukkui 3h päikyt sillä yhdellä heräämisellä, jolloin itki ja yski sylissä. Sitten heräs niin aurinkoisena puoli 2. Mutta oli siinä sitten homma, että saatiin aika kuluun, että mies tuli kotiin. Aloin tehdä ruokaa ja siitä ei meinannut tulla mitään. Meillä kun lapsonen vaatii heti syliin jos alkaa tiskaamaan tai kokkaileen. Mutta sain tehdyksi, tosin keittiö oli sen näköinen, että viihdytystä oli yritetty. Tein hirmu satsin, että olisin laittanut Onnille pakkaseen...

Eipä maistunut Onnille. Mies totesi maistettuaan, että oli ehkä liian tulista Onnille vaikka ei todellakaan ollut siis tulista. Mutta minä tollo käytin maustamiseen hivenen mustapippuria, kuten yleensä. Söi sitten purkkiruokaa, eli selvä pyy.

Sitten tiskasin, luutusin keittiön lattian, leivoin Mimmulin ohjeella sämpylöitä ja taas siivosin jäljet. Toiveikkaana paistoin sämpylöitä mutta eipä Onni syönyt niitäkään. Meinasin heittää roskiin, alkoi niin ottaan pannuun, kun kerrankin olin aikaansaava ja tein ruuat sun muut ja sitten ei maistu. No, pitää muistaa, että poitsu on pipi ja syö aika heikosti leipää nykyään muutenkin. Mies tykkäs kuitenkin;)

Aika hyvin siis pärjätty sisälläkin. Mutta huomenna voi olla jo eri meininki. Tänään meni hyvin siihen asti, että mies oli just tuloillaan ja aloin tiskata. Onni vaati syliin ja mä jo vähän korotin ääntä, että ei nyt, äiti tiskaa (miljoonatta kertaa tälle päivälle)! Itki ihan sikana mutta en antanut periksi. Isänsä syli ei kelvannut vaan konttasi pakoon ja itki ja yski. Sitten otin syliin huuhteluvaiheeseen ja itsekin jo tyyntyneenä ja toisen itkusta sulaneena selitin, että ei äiti voi silloin ottaa syliin, kun tiskaa.

Plääh. Olen jotenkin yrittänyt pitää kiinni siitä, että jos ei ole mitään suurta hätää, teen asian loppuun enkä anna lapsen itkun aina määräillä tekemisiä. Mutta nyt kun on muutenkin totaalinen sylivaihe, on periaatteesta kiinni pitäminen vaikeaa.

Kaiken tämän päätteeksi mies valitti, kun olin jättänyt tyhjiä maitopurkkeja tiskipöydälle, siihen, mihin ne yleensäkin kerätään ja sitten viedään eteisen kaappiin! En vaan ollut vielä laittanut niitä sisäkkäin. Ja ei sapeta ollenkaan!!!!!!!!!!!!!

Kiva kuulla Tuttiksestakin. Kyllä varmasti on aikamoinen juttu mennä töihin pitkästä aikaa ja aloitta hoitorumba. Voisin kuvitella itse itkeväni kovastikin jättäessäni itkevän lapsen hoitoon. Mutta varmasti aika auttaa teillä asiassa ja pian itkut vähenee.

Reelistä oli kiva kuulla. Kuulostaa ihanalle, että työpaikan vaihto on ollut noin onnistunut ratkaisu!

Ynikselle voimia! Aavis kirjoitti viisaita sanoja tunteista. Mulla on välillä käynyt mielessä, että onkohan mulla jotain masennusta kun tuntuu välillä, että kaikki ottaa pannuun, kiukkuan ja mikään ei innosta. Mutta eihän sitä halua myöntää, että vois tarvita apua...nyt siis puhun ihan itseni puolesta.

Nyt mä menen sohvalle. Pian alkaa Lehmän vuosi telkusta.

T-P

Vierailija
30/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas kun menee aikaa että saa pinon luettua kun näin illalla vasta pääsee koneelle.

Heti omaa napaa. Käytiin tänään allergialääkärillä ja tarinamme kuultuaan lääkäri määräsi pojan maidottomalle, munattomalle ja viljattomalle. Verikokeet otettiin ja parin viikon päästä selviää mitä siellä näkyy. En tiedä edes mitä toivoisin. En tietenkään toivo että pojalla olis allergiaa, mutta olis kiva kuitenkin saada jotain selvyyttä asiaan. Nyt mietin että miten ihmeessä keksin riittävästi ruokia pojalle, vinkkejä otan siis kiitollisena vastaan. Olin tosi tyytyväinen lääkäriin, PikkuJätissä oltiin Kuikka-nimisen lääkärin luona. Muistelisin että Ayap häntä myös joskus suositteli.

Päiväkodissakin käytiin pojan kanssa hetki yhdessä leikkimässä ja hieman mun ahdistus helpotti.Paikka vaikutti kivalta ja varsinkin ryhmän opettaja joka on samalla pojan oma hoitaja ihanalta ihmiseltä. Kyllä mua silti vielä huolestuttaa pojan (ja mun) pärjääminen, vielä kun tuli nämä ruokahommatkin. Tuttikselle sympatiat, sitä minäkin mietin että vahäiseksi jää yhteinen aika pojan kanssa. Lisäksi mun työssä jonkin verran iltajuttuja, heti tokana työpäivänä iltapalaveri:(

Autogeetä oon miettinyt mut en osaa sanoa. Joku perusauto kai oisin. Välillä tulee kaikenlaisia pikkuvikoja, mut kun vähän huolletaan niin johan taas jaksaa toimia:) Mikäköhän se vois olla?

Harrastusg, nuorena kuoroa, vähän vanhempana jumppaa ahkerasti.Nyt on kaikk jääneet, toivottavasti keväällä saisin aloitettua jumpan.

Paljon on taas sairaita lapsosia, paranemista kaikille.

Missä muuten Leppis?

Helli

Vierailija
31/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea enää sopeutua pakkaseen, kun talvi on ollut niin leuto.

Tää päivä on ollut parempi kuin eilinen. Kiitos kannustuksista! Piti vielä sanoa, että tavallaan ajattelenkin olevani ikuisesti masennuspotilas. Vähän niin kuin alkoholisti on aina alkoholisti, vaikkei joiskaan enää mitään. Ja kyllä, oireita tutkii paljon herkemmin, kun tietää mitä ne on.

T-P, meillä on ihan samaa keittiössä! En sais tehdä ruokaa, siivota tai mitään, kun koko ajan roikutaan lahkeessa! Tosi rasittavaa! Selkäänsä ei sais edes kääntää ollenkaan.

Meidän äidin lahja ei sitten onnistu. Mietin jo, että pitäiskö ite lähteä reissukaveriksi, mutta ei ehkä sittenkään. Ehkä se on parempi näin, kun eihän sitä tiedä oisko se ollut edes mieluinen lahja. Varsinkaan, kun ei ois päässyt isän kanssa matkaan. Meidän äiti kun hysteerisenä pelkää koko ajan, että jotain tapahtuu eikä suunnilleen uskalla muutamaksi päiväksi jättää isää yksin kotiin. Oiskohan parempi lahja jonnekin hermoparantolaan:)

Hyviä 60v lahjavinkkejä otetaan siis vastaan! Jotain henkilökohtaista sen pitää olla. Jatu, joko sinä keksit jotain?

T: Ynis

Vierailija
32/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Elintarvikevirasto ja Helsingin yliopiston eläinlääketieteellisen tiedekunnan elintarvike- ja ympäristöhygienian laitos ovat selvittäneet Clostridium botulinum -bakteerin esiintymistä Suomessa kaupan olevassa hunajassa. Tulokset osoittivat, että huomattavassa osassa hunajanäytteitä esiintyi C. botulinum -itiöitä. Suomalaisista hunajanäytteistä 8% ja ulkomaisista 14% todettiin PCR-menetelmällä positiivisiksi C. botulinumin itiöiden suhteen.

Alle yksivuotiailla lapsilla tiedetään esiintyvän C. botulinumin tuottaman botulinumtoksiinin aiheuttamaa ruokamyrkytystyyppiä, jota kutsutaan imeväisbotulismiksi. Hunajan tiedetään ainoana elintarvikkeena toimineen tartunnan lähteenä imeväisbotulismitapauksissa. Pohjoismaissa on todettu viisi imeväisbotulismitapausta vuosina 1997-1999, kerran Tanskassa ja neljä kertaa Norjassa. Kaikissa näissä tapauksissa C. botulinumin itiöillä saastunut hunaja on toiminut tartunnan lähteenä."

Tommosta se oli se mitä leanna ei muistanut - -kö? Valitettavasti taitaa tilkassa olla bakteerivaara siinä missä tölkissäkin, mutta tokihan pöpötodennäköisyys on pienempi.

Hellu koisaa ja minua ahdistaa viime päivien hommat niin etten jaxa jauhaa. Tuikitärkeän faktan vain halusin pläjäyttää tiskiin.

Ehtoota vain kaikille,

märsy-marsu

Vierailija
33/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mersseedes:

" Elintarvikevirasto ja Helsingin yliopiston eläinlääketieteellisen tiedekunnan elintarvike- ja ympäristöhygienian laitos ovat selvittäneet Clostridium botulinum -bakteerin esiintymistä Suomessa kaupan olevassa hunajassa. Tulokset osoittivat, että huomattavassa osassa hunajanäytteitä esiintyi C. botulinum -itiöitä. Suomalaisista hunajanäytteistä 8% ja ulkomaisista 14% todettiin PCR-menetelmällä positiivisiksi C. botulinumin itiöiden suhteen.

Alle yksivuotiailla lapsilla tiedetään esiintyvän C. botulinumin tuottaman botulinumtoksiinin aiheuttamaa ruokamyrkytystyyppiä, jota kutsutaan imeväisbotulismiksi. Hunajan tiedetään ainoana elintarvikkeena toimineen tartunnan lähteenä imeväisbotulismitapauksissa. Pohjoismaissa on todettu viisi imeväisbotulismitapausta vuosina 1997-1999, kerran Tanskassa ja neljä kertaa Norjassa. Kaikissa näissä tapauksissa C. botulinumin itiöillä saastunut hunaja on toiminut tartunnan lähteenä."

Tommosta se oli se mitä leanna ei muistanut - -kö?

Juuri tuo oli se mitä en muistanut.

Mulle lastenlääkäri sanoi että esim itsetehtyä marinaadia missä on hunajaa,voi hyvin käyttää alle 1 vuotiaallekin.Kunhan ei ole sitä suolaa.Ja että joskus voisi flunssassakin tilkan vaikka lämpimään veteen liuottaa.Hyväksi ei ole kyllä hampaille.

Ja tämän tiedon sain kun aikanaan luin tästä ettei hunajaa alle 1v:lle ja ihmettelin kun aina minunkin perheessä,kun olimme pieniä ja esm ykässä,lykkäs äiti hunaja lusikan suuhun ja käski imeskellä yskää rauhoittamaan.Ja minä tietenkin toistin oppimaani ja omaksumaani lapsilleni.=)Äidiltä tyttärelle taas.

No meillä ei ole vahinkoa käynyt(tosin en enää ole suuhun suoraan imeskeltäväksi tämän uutisen jälkeen antanut)

Kukin tietenkin päättää antaako ollenkaan vai vai vähän vai miten.

Voi kun pienin meni hyvin nukkumaan tänään!!!!!!!!Iloitsee Leanna

Vierailija
34/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se kastikkeessa keitetään/paistetaan ja liuotetaan kuumaan veteen??????Kun lääkäri kerran antoi suosionsa asialle...

Vierailija
35/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavasti miehen töihin meno ja koneen siirtyminen yläkertaan. Ollut hieman vaikeuksia tottua tähän, ettei käy vähän väliä taustailemassa..

Onnin nuhanenälle paranemisia!

Toivottavasti Jatulla alkaa huomisaamu untakeskeytymättömimmissä merkeissä! (Hih, mitähän äikänope sanoisi sanamuodostani..)

Tuttikselle tsemppiä arjen ja työelämän yhdistämiseen!

Pakkasesta. Taidan olla ainoa joka on tyytyväinen näistä kovista pakkaskeleistä. Ei tarvitse yrittää raahata Siniä pihalle ja yrittää saada häntä siellä viihtymään edes kahtakymmentä minuuttia. *Huoh*

Hauskoja nuo teidän vähäturkkiset koirat. Meidän dreeveri/lapinkoiramiksausta sain ulos komentaa tiukkaan sävyyn koko päivän. Ei pissa-asioita ole hyvä koirankaan pantata koko päivää, vaikka pakkasta onkin. Oli n. 3min pihalla joka kerran..

Miehen sisko oli tänään lapsenvahtina Sinillä, kun olin äippärahavalitustani tutkimassa juristin kanssa. Sini oli viihtynyt hyvin hoitajansa kanssa ja juristi lupasi minulle etsiä pykäliä mihin vedota. Juristin kanssa palailen vielä astialle reilun viikon kuluttua.

Miehellä oli sählyilta ja minä ja Sini olimme sitten tuossa " lähellä" naapurissa kyläilemässä. Oli mukavaa. Sini oli kylässä tarmokas lasten imurin käyttäjä. Aamulla meille tulikin imurin käytöstä tappelu. Pakko oli ottaa aamulla imuri Siniltä pois, kun ei hän siihen kyllästy ja valmistakin olisi tultava... Täytyisi ostaa hälle se oma imuri..

Nyt alkaa sänky kutsua. Hyvää yötä! Sini on alkanut herätä aamuisin klo 7.00. Jaiks!

Lila75

Vierailija
37/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Tuttiksen linkkiä.. Taidan olla se poikkeus joka vahvistaa säännön. Pääni on todella harva enkä muista juurikaan mitään..

Vierailija
38/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sainpa makeat naurut tuosta Tuttiksen linkistä! Täytyy vaan nauraa ääneti ettei lapset herää...

Vai äitiys ja äly... alkaahan ne samalla kirjaimella :DDDD

Vierailija
39/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehteä:

http://www.iltalehti.fi/osastot/hyvaolo/200601183971209_hy.shtml

Ruoka ja pään hyvinvointi. Mitä sanoo asiantuntijajäsenemme PiLe?

Vierailija
40/40 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pyörähtää!!Justiinsa kotiuduin koulusta ja aivitsi helsingissä oli kylmä!

Tuuli on ihan mahoton!!!

Pakko ekaks autogeehe

Mä olisin tuo meiän auto,honda hrv.

Ei jätä mihinkään ja ihanan korkea :)

Musta väri myös mieleen.

Hilmalla oli outo pikakuume.Toissapäivänä heräsi päikkäreiltä ja 39 kuumetta!Kesti päivän ja nyt ei mitää..Outoa,toiv ei enteile mitää rokkoa?

Leanna tänne vaan aina kun aikaa piisaa :)

Ynikselle hali,mulla ollut kanssa mahotonta alavirettä täs näin.

Ounou tuo Tuttiksen linkki :))))))

Harrastuksia hmmm voi kun olis aikaa!!No lukemaan alan het kun on aikaa.Bändikeikat on myös ihania,laskettelu lapissa,hiihto,uinti.

Oon kyllä vaikka mitä aloittanut mutta aina ne on jäänyt...

PressaG

istuvaa pressaa äänestin mutta en tiedä enään kun mennyt hermo ylimieliseen asenteeseen.Raskaushormoonit jyllää ;))Rok!

NukutusG

Hilma käy nukkumaan itekseen,ennen sitä halaillaa ja luetaan isossa sängyssä ainiin ja iltamaito vielä jonkin aikaa.

Läheisyyttä varastoon :)

Kaipaa omaa rauhaa ennen nukahtamista,muuten höpöttää ja hilluu.(mummo on kokeillut useasti viereen nukuttaa,ja ihmettelee kun nukkumaanmeno venyy..)

Viiikko muuttoon IIK!Pitäskö ruveta pakkailee??

Nyt nukkumaan herrattu aika yllensä oon nukkunut tunnin tähän aikaa...

Olkaa varovaisia huomenna pakkasessa,Voikaa hyvin ja terveesti!!

Ramika Hilmukka puheripulisti ja salamatkustaja 10+4