Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKALAHJAT keskellä viikkoa, 18.1.2006

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä nähnyt pinoa, joten pääsin aloittamaan ;).

Eemil laittoi illalla nukkumaan TASAN klo 20.00 ja nukkuu yhä. Yöllä on syöty, mutta nyt olen kyllä ollut niin unenpöpperöissä, että en edes osaa sanoa monestikko :-O!!

Jaahaans, tyttö alkoi huutaan, joten jää jäi lyhyeen!

Vierailija
2/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö meni suht rauhallisesti kun laitoin Nikolle supon,nukahettiin 21.30,3xsyötiin. Meillä on ollu ukon kans työnjako semmonen että minä hoidan yö-syötöt ja hän nousee aamulla sitte pojan kans että saan nukkua tunnin pari pitempään..mutta eipä tuo näytä aina toimivan=( Ukko valittaa että väsyttää,ei jaksa noussa...no entä mulla sitte??? Ei ne mitään tajua=) Pakkanen vaan kiristyy,nyt -26,4...yhyy..taas ollaan sisällä koko päivä!! Menkat on tosi runsaat,saan kohta lainata Nikon vaippoja=) On sanottu että kivut katoaa synnytyksen jälkeen,mutta ei meikäläisen kohalla kyllä piä paikkansa,särkylääkettä pitää ottaa.

Mutta nyt herra alkaa kyllästyä aamun tv-ohjelmiin joten pitää lähtiä raatailemaan.

Hyvää ke aamua kaikille=)

Johanna ja Niko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö nyt aamupalalla ja Eemil ähisee, taitaa alkaa pikku hiljaa heräileen :).

Niin sitä piti sanomani, että kun kello eilen alkoi lähestyä 20.00 niin Eemil alkoi näyttää taas rautakanki-ilmiön merkkejä. Äkkiä tein sille iltapesut ja vaihdoin yökkärit päälle ja sänkyyn. Olinki ihan ihmeissäni kun se nukahti tai oikeemmin laittoi yöunille! Onpa kyllä mahtava juttu, jos nyt vihdoinkin alkaa tuo rytmi olla säännöllistä. *bd bd*

Olipa ihana käydä eilen jumppaamassa! Kyllä se kivasti katkasee tätä päivää, kun saa käydä vähän ajatuksiaan tuulettamassa :).

Tulipa " PIKKASEN" omanapanen viesti, mutta nyt en just muista, mitä eiliseen pinoon ois kommentoitavaa. Mukava kyllä oli kuulla [b]KAISAsta[/b]

(erityishaleja Kaisalle!!!)

ja [b]PIPSistä[/b]!!!

No nyt sitten Eemil heräskin....

....Hymypoika Eemil lähettää hyvän huomenen-terveiset äitinsä sylistä!

Ja ai niin, pitihän mun vielä antaa nää:

LP= 72.0kg (lähtöpaino)

TP= n. 60.0kg (tavoitepaino)

VMP= 16.1, 72.0kg (viimeisin maanantaipaino)

Jokohan nyt oli kaikki tällä erää....Palaan myöhemmin :)!

*Vallu (liian paksu perhoseksi!) ja Eemil sekä isosisko*

Vierailija
4/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mun nickiksi siihen painojuttuun VALLU, koska sillon mun on helpompi ' löytää' itteni :))!

*poistuu häiriköimästä*

Vierailija
5/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan herätty 8.00 vaikka poika vielä vetelee sikeitä. Ei oo sitten eilispäivän syönyt vielä lainkaan :) yhdentoista jälkeen annoin sille maitoa, jota ei huolinut kuin 120 ml, nukkui siihen pullolle, ei röyhtäissyt edes ja niillä unilla on poika edelleen. Kumma kun jaksaa ilman tankkaamistakin jo nukkua kokonaiset yöt, no enpä valita :) Toisaalta huolestuttaa kyllä pojan kasvukäyrä... toivottavasti ei tuu sanomista kun ei enää öisin syö lainkaan... Jotenki tuntuu et ruokamäärät hällä taas pienentyneet...

Valencia: Toivottavasti teillä rytmi löytyy tosiaan. On meilläkin jo jonkin moinen, mutta päikkäreiden nukkuminen on yhä arvoitus, siis milloin ja kuinka kauan. Yöunille poika sippaa 23.30-00.00 jotakuinkin.

Jopotiti: Täällä kans vietetään päivä sisällä, pakkasta reilusti yli 20 astetta. Ja menkoista sulle vielä, musta kans tuntuu että pitää kohta pojan vaippoja lainata :) Holvaa meinaan sen verta reilusti, ei kivaa. Mutta kipuja mulla ei pahemmin ole onneksi ollut.

No nyt lähden aamupalalle tästä, *tarjoaa kaikille halukkaille itse leipomaani pullaa* olkaattes hyvät

Misuli ja Roope

Vierailija
6/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se teettää kun ei Alissa pääse ulos raittiiseen ilmaan ottamaan päiväuniaan. Normaalisti nukkuu ulkona päivällä ainakin 2 h, mutta eilen ei sisällä millään enemmän kuin 30 min. Ja sitten heräillään yöllä koko ajan :(

Semmosta mietin, että oletteko jo huomanneet millainen VAUVAN LUONNE on? Joko sen voi näin aikaisessa vaiheessa nähdä millainen lapsi on myöhemmin? Te äidit, joilla on vanhempia lapsia, onko lapsen luonne " muuttunut" tästä vai onko esim. vilkas vauva myös vilkas vanhempana? Meidän tytöllä on ainakin nyt luja tahto.. :/ Otappa pulloa pois suusta kesken syönnin niin vetäsee semmoset hermot että! Että aika kärsimätön. Osaa ainakin ilmaista selkeästi mitä haluaa :) Mutta sitten kun on masu täynnä eikä väsytä niin on koko ajan yksi hymytyttö. Hirveen vilkaskin se on, niin kuin oli jo mahassa.

Voi ei, munkin pitäis liittyä siihen laihdutuskerhoon. On " hieman" tuota ylipainoa. Raskauskilot tuli ryminällä viikossa alas ja paino jämähti just tasan samoihin lukemiin kuin ennen raskautta. Ja lukemathan on aika karut!

Jees, aamupala kutsuu :)

Vierailija
7/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Lähden Pinjan kanssa aamupesulle, palailen kun ehdin :)

Mä nyt raahaan sitten listaa mukana, kunnes kaikki tiedot ja halukkaat on paikallaan.

[b][color=fuchsia]blacka[/b] LP 87kg TP 65-70kg

[b][color=darkviolet]Emppu[/b] LP 67kg TP <60kg VMP 66,6kg

[b][color=fuchsia]Minski-78[/b] LP 60kg TP 55kg VMP 59,7kg

[b][color=darkviolet]NikkeH[/b]

[b][color=fuchsia]tyttilii[/b]

[b][color=darkviolet]Vallu[/b] LP 72kg TP n. 60kg VMP 72kg

[b][color=fuchsia]äitikolmelle[/b] LP 68kg TP 60-63kg

[color=blue]LP=lähtöpaino TP=tavoitepaino VMP=viimeisin maanantaipaino

Vierailija
8/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tosikivamies on kyl kiva,käykääs kattoo mun alotusta nan korvikkeesta ;)

Vierailija
9/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lp 70

tp 65 , kiitti Emppu jos lisäät listaan :)

Tuota luonnejuttua olen minäkin miettinyt. Esikoinen oli vaativa vauva, itkuinen ja herkkä muutoksille (tai sitten se oli äidin tottumattomuutta). Hän on edelleen herkkä ja tunteikas, hieman arka uusien asioiden edessä. Nyt siis 8 vuotias. Keskimmäinen sopeutui hyvin elämään jota vietimme silloisen 2 vuotiaan esikoisen kanssa. Rytmit muovautuivat vauvalle uhmaikäisen kaksivuotiaan mukaan. Hän on nyt 6 vuotiaana erittäin reipas, oma-aloitteinen ja sopeutuva, joskin itsepäinen:). Ja tämä kuopus osaa toistaiseksi ainakin ottaa paikkansa, toki hänellä on siihen oiva tilaisuus kun sisaruksetkin hellivät minkä ehtivät. On iloinen ja positiivinen vauva mutta myös ilmaisee suuttumuksensa reippaasti! Mukava nähdä millainen koululainen hänestä aikanaan kasvaa.

Jahas, pakkaspäivä, nyt pitää kuskata patjat ulos tuulettumaan. Eikun hommiin!

Päippy ja Juho (huomenna 3 kk)

Vierailija
10/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en sitten päässyt koneelle lainkaan. Juhana alkoi röhistä todenteolla toissa yönä ja vain vaivoin jaksoin odottaa aamuun lääkäriin soittamisen kanssa. Samanlaisia oireita kun tuolla nyt 6v esikoistytöllä oli joskus vuoden ikäisenä. Eli haukkuva yskä (kuullostaa ihan hylkeeltä) ja hengitysvaikeuksia. Kurkunpäätulehdus siis. Mutta jotenkin se on ylikamalaa kun kyseessä on 2kk vanha pikkuvaavi :( Eilen siis aamulla terveyskeskuslääkärin kautta Jorviin, josta kotiuduttiin iltapäivällä. Nyt Juhana on kyllä rohiseva ja tukkoinen, mutta voi ihan suht hyvin.

JOHANNU ja ANNU onpas ilkeitä anoppeja teillä :( Kyllä tosiaan kummastuttaa kuka edes kehtaa puhua noin toiselle ihmiselle. Hyi. Mulla oli kanssa entinen anoppi aika " tapaus" ...sellanen wannabe-nuori, joka arvosteli teinityttöjä tyyliin " tolla on hirvee nenä" tai " ai kauhee miten toi kehtaa kulee tollasissa vaatteissa ku reidet näyttää niin paksulta" ....

WAIMO72 *huokailee kateellisena* Tahtoo kanssa kampaajalle. Mulla olis toi joululahjaksi saatu lahjakortti vielä käyttämättä, mutta en oikein tiiä mitä tähän pehkoon keksisi. Mulla on ollu tällanen vaalee ristiselkään ulottuva tukka jo iät ja ajat ja tykkään siitä, mutta silti jotain PIENTÄ vaihteluu olis kiva saada.

SPICA onnittelut Neealle nätistä nimestä!! Samoin MERITÄHTÖSEN Riialle!!

NELLIINA voi kadetus maximus. Tahtoo kanssa etelään. Vuosi sitten tähän aikaan olin Lanzarotella paistattelemassa. Minne päin olet lähdössä? Meillä seuraava kunnon ulkomaan matka edessä vasta 1,5-2v jälkeen kun suunnataan jonnekin häämatkalle. Mutta se ei sitten olekaan mihinkään ihan lähelle :)

NINNULI kurja kuulla tuosta sydänviasta. Toivotaan että olette säästyneet siltä!!!!

PÄÄNMUODOSTA sen verran että meilläkin lääkäri sanoi ettei ole ihan täysin symmetrinen, mutta se korjaantuu kun muistaa nukuttaa tasapuolisesti molemmilla kyljillä. Aikoinaan ton 5v pojan kanssa pää muotoutui sen verran " hassusti" että koko takaraivo litistyi sen verran että jouduttiin ihan pääröntgeniin saakka. Onneksi muotoutui kuitenkin ajan kanssa ja nyt siis ihan normaali pää :)

ja LOKAKUISTEN LAIHIS. Minäkin siis mukana ja lähtöpaino 62,8kg ja tavoitepaino vähintään 55kg (mieluummin muutama extrakilo siinä mukana hiiteen). Viimeisin punnitus tänämaanantaina antoi lukemat 60kg tasan (olen siis ollut vuoden vaihteesta saakka laihiksella)!!!

Mutta nyt taas arkiaskareisiin. Ai niin EMPPU meilläkin nyt päiväkodissa liikkuu paljon kihomatoja, joten käsihygienian kanssa oltava tosi tarkka :( EIIIIIIIIIIH!!!!!!

Sinilainen ja Juhana 2kk1vko

Vierailija
11/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Vallu:[/b] Ohhoh! Kunpa tosiaan Eemil nyt ottais tavakseen tuon yöunille menon. Pinjakin voisi ottaa sitten vähän mallia.... ;) Eilen Pinja kyllä nukahti ihmeen nätisti kympiltä, ois kai käynyt yöunille jo seiskan jälkeen mutta tuli PISSAT ohi vaipasta (--> kiireellä laitettu *murr*) ja heräsi sitten siihen.

[b]Pipsistä[/b] oli myös kiva kuulla pitkästä aikaa :)

[b]

nolo tunnustus laihiksille...[/b] Söin illalla puolikkaan Kismetin ja hirmu kasan hedelmäaakkosia ;-P Mutta kun oli pakko päästä eroon niistä.. *seli seli* Kaapissa ois vielä jotain herkkuja jäljellä, mutta jätetään ne pahan päivän varalle :D Että tällanen laihduttaja!! Nyt kyllä hillitsen itseni....... NÄKIS VAAN!!

[color=red]♥[/color] Emppu ja Pinja [color=red]♥[/color]

Vierailija
12/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tosikovamies olla pienenpieni pikkupoika, joka juuri on tietokoneen ja nettiyhteyden löytäny!

Antaa toisen leikkiä, eipä tuosta viitsi sen enempää välittää.

Jansku nukahti huudon saattelemana vasta varttia vaille kaksitoista eilen. Aamulla tietenki heräs kymmentä vaille seitsemän. Sanohan tuo lääkärikin tietenkin, et on varmaan vähän hankalaa nukkua kun on nenä tukkoinen.

Vallu: Teillähän on saatu raivarit varmaan vaan kun on väsyttäny! Voi kiesus et mä olen katkera,kun muilla alkaa rytmit löytymään:) Menihän Janskukin kolme iltaa nukkumaan ennen kymmentä, mut sit tuli toi penteleen nuha. Kyllä on tänään itselläki tosi tukkoinen olo. Toi ilmaki on mitä järkyttävin ja pakko on käydä lapset vielä kerhosta hakemassa, kun tuskin kerhotädit tykkäis hyvää, jos vaan ilmoittaisin, et minähän en tuonne ilmaan lähde:)

Pakko purkaa sydäntä, kun tuntuu ihan kamalan pahalle. Mun vanha tuttu sai päivän mun jälkeen pojan, jolla on reikä sydämmessä. Nyt kun on kahdeksan viikkoa kulunut, he saavat tietää onko reikä umpeutunut vai ei. Ja jos ei ole niin lapsi tulee kuolemaan. Siis toi on ihan kamalaa, tuntuu tosi pahalle kun ajattelee, et joutuu vaan odottamaan ja odottamaan, eikä varmasti pysty vauva-ajasta nauttimaan. Sit vielä jos se musertava tieto tulee, et vauva tulee kuolemaan.... Tollasta mä en toivois pahimmalle vihamiehellekään.

No niin täytynee alkaa katselemaan meikkejä oriflamelta, kun ovat nyt niin halpoja ja Jansku nukkuu.

Hyytävää päivänjatkoa!!!:=)

Hennajo

Vierailija
13/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa onkin sitte oikee PAKKANEN! Siis...hyr... -25C mittarissa.

koululainen on pakko hakea koulusta autolla...oli eilen ihan jäässä ku käveli kotiin (tuuli ihan järkyttävän kylmästi)

Nyt on kyllä hyvä ilma vaihtaa lakanat sänkyihin!! Kaikkipetivaatteet pihalle kunhan saan tän piiperön unille ;) Sylissä just haukottelee ja kattelee ihmeissään ku naputtelen viestiä.

Ihmeen aikasin nousi neiti tänä aamuna ylös!? Nukkuu yleensä 10 tuntia " putkeen" mutta nyt vain 8h!! Jospa unittelis pitempään aamupäivällä :)

Meillä oli eilen 3kk neuvola. Neiti on kasvanut hyvin...

60cm pitkä (syntyessään 50cm) paino 5810g (synt. 3990g)

Kuullema tytsy kasvaa rintamaidolla pääosin! (iloinen yllätys.Vaikka annankin lisämaitoakin päivittäin)

Ja nyt aamukaffeelle!

Palaillaan,

Waimo72 & uniuva Hanna

Vierailija
14/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää yhtäläisyyksiä:) Mekin jouduttiin esikoisen kanssa pääröngeniin Husukeen ja itseasiassa tutkimukset loppu viime keväänä, kun poika sai täysin terveen paperit. Pojalla oli myös takaraivo littana. Sinänsä mua vähän hirvittää, jos tuon neidin pää ei yhtään parane parissa kuussa, kun tietää mitä tuleman pitää, jos tutkimuksiin asti joutuu.

Mut voi myös lisätä listaan!!

LP: 62,1kg(siis hiukan lihonut:))

TP: 55kg(todennäköisesti tavoittamattomissa)

Vierailija
15/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, taitanee olla taas pitkä rosessi mulla edessä *huokaa*

Lähtöpaino 85

tavoite 65

nyt 83,9

Millä metodilla kukanenki laihduttaa? Mä aloitin taas A.Heikkilän " avustuksella" elikkäs blokkaan pois suurimman osan hiilareista... nyt 2 päivä ja paino tullut alas 1,1kg!!! (nestettä, mut kuiteski!)

Waimo72

Vierailija
16/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta tosiaan ja paljon, harmi.

Mikähän kumma meidän pikku herraan on mennyt, kun on muutamana iltana aloittanut huutokonsertin kun vie nukkumaan. Nälkää ei voi olla ja tiedän että väsynyt on. Liikaväsyn puolella?aateltiin tänään laittaa tuntia aiemmin yöpuulle elikkäs n klo 20 ja katotaan kuin käy. Niin, tissille kyllä loppuviimein rauhoittuu ja nukahtaa samantien. Ei montaa imasua tee. Aiemmin ei tarvinnut tissiä kun vei nukkumaan joko omaan sänkyyn tai meidän sänkyyn. Ja vaikka ei sillonkaan heti nukahtanut, niin ei kyllä raivonnutkaan. Hoh hoijaa! Onko muilla ollut vastaavaa?

Tänään ei viiti kyllä uloskaan viedä päikyille lasta, joten saapa nähdä miten tämä päivä vietetään. Meillä kun sisällä nukutaan niin huonosti että!

Mä poistun vähäks aikaa ja tulen myöhemmin kurkistelemaan uudelleen.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Hemulii_i

Vierailija
17/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin meni viime yö meilläkin!JEE!

aurora kävi nukkumaan jo puol kympin aikaan ja heräsi puoli ysiltä.(tosin eka syöttö oli jo puoli kahen maissa.)

meitin kakkonen kyllä sitten oksensi petiin joten pyykkipäivä meilläkin!

peitot,patjat jne.on jo ulkona..meillä mittari näytti -17c ja uskalsin auroran pistää ulos nukkumaan.sillä on kyllä niin paljon päällä ja kaikenmaailman länpöpussit,peitot,makuupussit ja vuoratut vaunut ettei varmasti palele.villapuvun päällekin laitoin vielä villapaidan..taisi mennä jopa överiksi.

VAUVAN LUONTEESTA:kyllä meilläkin merkkejä jo on..tosi aurinkoinen luonne on aurora,eikä turhia kitise.(paitsi harvoin rautakankena yliväsyynenä iltaisin.. ;) )muistan hyvin kun taas meidän linnea 4.v

oli vauvana paljon vaativampi ja on kyllä sitä edelleen! :)

KYSYMYS:huoliiko kaikki lokalahjat tuttipulloa?(äidinmaitoa tai korviketta)meillä kun ei aurora huoli pulloa millään!olisikohan sitten eri jutska,jos olisi oikein nälissään?

en uskalla oikein irtautua kotoa mihinkään kun ei tiedä miten käy..

täytyisi varmaan testata ensin esim.kunnon päikkyjen jälkeen.

HENNAJO:voi kun ystäviesi vauvalla menisi kaikki hyvin!!

täytyy toivoa enkeleitä pienen matkaan!!on se niin väärin että tämmöistä tapahtuu..en ymmärrä miten itse selviäisin vastaavassa tilanteessa.voimia heille!!

nyt jatkan siivouspuuhia,palaan taas...

-nasuli

Vierailija
18/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINILAISEN juhanalle pikaista paranemista!!se on niin sydäntä särkevää kun näin pieni sairastaa!toivottavasti pian helpottaa.

HEMULII_I:kuulostaa tosiaan yliväsymykseltä teilläkin..tuttu juttu,ja yliväsyn piikkiin minäkin laitoin/laitan.toivotaan että rytmi alkaa löytymään niin eiköhän nämä huutokonsertit ala vähentymään..

nyt meillä on kolme yötä mennytkin hyvin.

samoin VALLULLE:hieno homma ettei rautakanki saanut yliotetta eilen illalla! ;) minäkin pistin auroran petiin heti kun merkit oli ilmassa ja sinne jäi että hupsheijaa! :)

-nasuli

Vierailija
19/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ehtinyt pinoa kun hätäpäissään vilkaista, paskat mikä keli (pyytää antkeeksi karkeaa kielenkäyttöä)! Ulos ei ole kyllä mitään asiaa tämän nuorison kanssa, mitenhän mahtaa päivä mennä unien suhteen kummallakin pienellä...

Tuon lähes_kaiman Waimo72:n kanssa ollaan kyllä lähes joka päivä samoilla linjoilla, petivaatteita ajattelin tuuletella minäkin=) *Vikuttaa*

Luonteista oli juttua, sen verran vilkuilin, Päippy71, meillä ihan samaa rataa mennyt kahden ensimmäisen lapsen kanssa. Esikoinen vaativa vauva, huuteli pääasiassa 7kk ikäiseksi asti. Hän oli JA ON EDELLEEN tosi kova unta vastaan taistelija ja varmaan kaikki tiedämme mitä se aiheuttaa. Esikoinen siis nyt 10v. Toinen taas meni ihan siinä sivussa, nukkui kuin tukki, 7 viikon ikäisestä asti 13 tunnin yöunet ja niin menee edelleen. Illalla sanoo jo ennen yhdeksää, että pesin jo hampaat, hyvää yötä=) eikä sen koommin huoneestaa mitään huutele ennen aamua. Reipas ja sosiaalinen tapaus on edelleen ja kuten Päipylläkin, erittäin itsepäinen=)

Jossain vaiheessa jotain vauvojen taidoistakin oli puhetta; meillä on laiska ja rauhallinen tapaus, ei mitään ajatustakaan että viihtyis lattialla, mahallaan ei viitsi juurikaan kannatella päätään vaikka sylissä on tosi jämäkkä. Pehmeellä alustalla meidän sängyllä käänty aamulla kyljelleen ja siitä kyljeltään on kammennut nyt muutaman päivän mahalleen, muttei kylläkään pääse. Juttelee kovasti, kiljahtelu on tullut mukaan kuvioihin, ensimmäistä kikatustakin vielä odotan, mutta se on päivistä kiinni, leveänä on naama usein=) Eli varmasti viimeisimpiä lokakääntyjiä tämä meidän poitsu tulee olemaan.

Nyt pitää mennä tarkistamaan ettei tuttisoppa kiehu pohjaan=)... Niin tuttien keittämisestäkin oli puhetta, keitän huvitutit ja pullotutit joka käytön jälkeen, pullot pesen koneessa. En oo pulloja keitelly pitkään aikaan, nyt voiskin, kun on tällainen sisähommapäivä=)

Palailen...

Vaimo75 ja poikanen 28.10

Vierailija
20/53 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Roope simahti jo hoitopöydälle sitä pukiessani. Strategia tämä, puin villavaatteet pojalle päälle sekä villasukat tumput ja kypärälakki ja ohut pipo. Laitoin eteiseen jossa viileää vaunuihin nukkumaan... :) Kun kerran kaukalossakin nukkuu niin hyvin tossa eteisen viileydessä, niin kokeillaan onnistuuko se vaunuissa samalla tavalla :)

Ei taida onnistua nyt jo kuuluu yninää.... hmmh... mikäköhän ratkaisuksi...

Joo, tosikovamies on tainnu löytää itselleen elämän täältä palstalta, kommentoimalla lähes joka ketjua ;) aivan sama mulle... elämä kun on...

Vauvan luonteesta vielä, meillä Roope kans voimakastahtoinen, ei auta tosiaankaan ottaa pulloa pois suusta kesken syönnin... alkaa aivan armoton huuto ja se ei lopu ennenkuin pullo on takaisin suussa. Ja seurankipeä on myös... jonkin verran viihtyy itsekseen...

No nyt mä taas painun pois häiriköimästä :)

Misuli