Clomifen + terolut kokemuksia
Hei, laitan tän saman kun tonne vauvakuume puolelle. Haluaisin kuulla clomifen ja terolut kokemuksia. Oletteko tulleet raskaaksi? Voiko puolikas clomifen auttaa raskaaksi tulemiseen? Söin kierron 5. -9.päivinä ja tänään menossa kp 13.
Kommentit (28)
Raskaana ollaan. Plussa testattu 6.10.08 Toivon, että kaikki menee hyvin! Vihdoin unelma kävi toteen. 4.clomikierto + terolutit otettu ovulaation jälkeen kp 21 tuotti tulosta. Kaikille muille paljon tsemppiä!
Hei pitkästä aikaa!
olen ollut taustalla pitkään, ja olemme kypsytelleet tätä asiaa miehen kanssa. Mihin tämä hoitojen aloittaminen johtaakaan. Mutta nyt seuraavasta kierrosta alkaen otan Clomia 1tbl kierron 5-9 päivinä. Gyne sano että yhdynnät pitäis alottaa kierron 10. päivänä ja joka toinen päivä, mutta miten pitkään?? En huomannut kysyä;) Eli pitääkö jtp tahtia jatkaa viikko vai pari? Olen kovin toiveikas että nuo tabut auttaisi, mutta silti realisti. Luomu "yritystä" on takana vuosia ja tutkimuksissa ei syytä ole löytynyt, ainut on etta toinen munasarjani on PCO tyyppinen, joten ovulaatio ei välttämättä tapahdu joka kierrossa...? Aina kun verikokeita on otettu olen kylläkin ovuloinut??? Painoa olen pudottanut 15kg vuoden aikana, olen nyt lähes normaalipainoinen tai lievästi pyöreä. Toivottavasti joku ehtii vastata kysymykseeni!!! Mieheni on arkisin poissa kotoa joten yhdyntöjen sovittaminen vaatii suunnittelua ja kilometreja:) :x
Paljon tsemppiä yritykseen! Ja toivottavasti plussauutinen pian tulee! Tunsin ovulaation selvästi clomien aikaan, suht kovaa mahakipua oli. Tässä viimesessä kierrossa olin jo luovuttaa ja kuinkas kävikään raskaana ollaan. Terolutit oli apuna. Ne alotin normaalia myöhemmin jotain kp 21. Mulla pco myös. Kantsii heti ekan kierron jälkeen jos tuo 1tbl ei riitä niin ottaa seuraavassa kierrossa 2tbl kierron 5.-9. päivinä. Mulla vasta tehos tuolla kahella! Paljon tsemppiä vielä!
Kuulostaa lupaavalta ja paljon onnea sinulle!!! Voisitko vielä vastata tuohon yhtymistiheyteen ja ajanjaksoon...? Kävitkö ultrassa ekassa kierrossa? Odottelen tässä menkkoja alkavaksi ja ensi viikolla clomit sitten alkaa. Tänään lähden tyttöporukalla juhlimaan pitkästä aikaa:))))
Ollaan kuulolla, vaikka edes harvakseltaan! Kovasti on tämä palsta vaiennut muutaman vuoden takaisesta.
Sori maalaisuuteni en huomannut lukea toista sivua kiireessä!
Vastasin jo aiemmin viestiisi, mutta tekniikka on näköjään pettänyt tai minä hätähousu;)
Kiitos tsemistä! Kaipaisin vielä vastausta siihen että jatkoitteko yhdyntöjä kierron loppupuolelle asti noin 10. päivästä alkaen? Sori intiimi kysymys!! Joudumme tosiaan vähän suunnittelemaan näitä asioita;)
Eilen otin ekan Clomihexalin, jänskää että tuleeko mitään oireita. Ma 17.11 menen kontrolliultraan, jonka itse varasin vaikka gyneni oli sitä mieltä että ei tarvitse ellei tule pahoja oireita. Haluan tietää tepsiikö lääkeannos vai ei. Ultra on kp11, pienellä paikkakunnalla ei ole juuri valinnan varaa. Miksi syöt Mandarina ( tai muut) teroluteja? Kierron normalisointiin vai? Olen hieman pihalla näistä lääkekiemuroista. Olen tuuminut olisiko irrotuspiikki tarpeen? Täytyy kysellä maanantaina lääkäriltä. Ahti Pekkolalle menen, ei ole entuudestaan tuttu.
Kovin täällä hiljaista ollut:( No terkut yövuorosta kuiteski ja vastailkaa jossoin vaiheessa "sisaret", kiitos:)
Jep kierron normaalisointiin söin terolutteja. Yhdyntöjä meillä tässä viimeisessä kierrossa oli kp 16. Koska tiesin, että ovulaatio oli silloin mahakivusta päättelin. Kannattaa alottaa yhdynnät varmuudeksi aikaisemmin, jos ei tiedä tarkkaa ovulaatio ajankohtaa. Vaikka joka toinen päivä ois hyvä. Jostain olen kuullut, että toisilla ovulaatio voi jopa tapahtua kp 20 clomeilla. Paljon tsemppiä sinulle vielä!!!
http://www.aijaa.com/v.php?i=2844081.jpg 30/32 nyt menossa. Alaselkäsärkyä, rinnat arat sivuilta ja masus tuntemuksia. Joko vihdoin plussa?