Naapurin idioottiämmä syöttää sen mukuloille grillisafkaa joka päivä!
Vähärasvaista ja terveellistä. Ei se grillaaminen aina tarkoita rasvaista makkaraa...
Kommentit (26)
Rouva itse on tosi hoikka mutta miehensä aika lihava.Lapset ressukat on varmaan viimeiset kaksi kuukautta syöny joka päivä grilliruokaa. Tiedän kun asun naapurissa ja joka päivä ne syö terassilla ja grilli sauhuaa. Siis eikö yhtään järki juokse?½ Syöttää niistä lapsistaan samanalisia kuin miehensä. Surullista.
Meilläkin grillaillaan pari kertaa viikossa koko kesä eikä meidän paino lähde silti nousuun.
musta toi on vaan itsepetosta. Törkeetä totuttaa lapset grilliruokaan. Ei ne vielä lihavia ole, mutta tolla menolla pian on. Ainakin oppii syömään epäterveellisesti jos ei muuta.
ap
Jos paitat pannulla, lisätään rasvaa, grillissä voit valmistaa ilman rasvaa!
Hiilihydraatit lihottaa (peruna, pasta, riisi, sokeri, jne) ja toi proteiini on kaikista parasta linjojen kannalta, yhdistettynä hyvälaatuisiin rasvoihin (eläin, öljyt)
Mä en tiedä, mutta mä en itse söisin ainakaan usein pallogrillissä tai puulla lämmitetyssä grillissä tehtyä ruokaa. Jotenkin ajattelisin että niistä voisi tarttua jotain vähemmän kivaa ruokaan, ei ole varmaan fakta, mutta itse en tykkäisi..
Kaasu ja sähkö on jees. Grillin kun pitää puhtaana, eikä polta pohjaan niin ei pitäisi olla mitään epäterveellistä. Foliossa voi myös paistaa kaikkea.. Meilläkin tehdään kasvisnyyttejä, perunanyyttejä ja kanaa, sipulia ja joskus maissia ja kalkkunamakkaraa, t. lihava äiti, muu perhe hoikkia
Siksi, että niin ruokaan ei tarvitse lisätä rasvaa. Ja lihasta rasvakin usein tirisee sinne grillin pohjalle. Makkaroista rasva ei tietty lähde minnekään, mutta grilliruoka on terveellistä, ellei sitä päästä hiilelle.
Vai pitäisikö ruveta sanomaan itse grillissä valmistettua ruokaa barbecue-ruuaksi, niin ei menisi kellään sekaisin grillisafka (pikaruoka) ja grillissä valmistettu ruoka (kasvikset ja liha). Ensimmäistä ei nimittäin meillä harrasteta, jälkimmäistä sen sijaan monta kertaa viikossa.
Grillaamme lähes joka päivä ja syömme ulkona. Paljon salaattia ja kanaa, sisä -ja ulkofilettä, kalaa. Eikä lihota yhtään kesän aikana, päinvastoin.
eikai kukaan oikeasti... noniinno... täähän on tietty av...
Kyllä varmaan lihotaan ihan muodottomiksi.
Meillä grillataan myös joka päivä. Tänäänkin oli täytettyjä herkkusieniä, lohta, uusia perunoita, silliä ja salaattia. Ruokajuomana vesi. Varmaan paisutaan ihan hirveiksi läskeiksi kaikki.
Ap olet vain kade kun tesyötte vain tarjous maksalaatikkoa kun ette muuta osaa.
Olet kateellinen uusavuton daiju.
ET KAI NYT TOLLO OIKEASTI NOIN KYTTÄÄ TOISTEN ELÄMÄÄ! AP TODELLAKIN ON IHAN DAIJU!
Kyse ei ole rasvasta vaan siitä että kun tuote alkaa ruskistumaan, siinä muodostuu vaikka mitä haitallista. Ei siitä kauaa ole kun tästä nousi iso haloo, joko olette unohtaneet?
Vai pitäisikö ruveta sanomaan itse grillissä valmistettua ruokaa barbecue-ruuaksi, niin ei menisi kellään sekaisin grillisafka (pikaruoka) ja grillissä valmistettu ruoka (kasvikset ja liha). Ensimmäistä ei nimittäin meillä harrasteta, jälkimmäistä sen sijaan monta kertaa viikossa.
Kummastipa on laji kuitenkin säilynyt.
tekee siitä ruuasta yhtään epäterveellisempää? Sitä paitsi, yleensä grilliruuan kanssa syödään kevyitä salaatteja perunoiden/pastojen sijaan. Eli tuskinpa se grilli on syypää, jos lapset lihovat.