Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin idioottiämmä syöttää sen mukuloille grillisafkaa joka päivä!

Vierailija
22.06.2008 |

Vähärasvaista ja terveellistä. Ei se grillaaminen aina tarkoita rasvaista makkaraa...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee siitä ruuasta yhtään epäterveellisempää? Sitä paitsi, yleensä grilliruuan kanssa syödään kevyitä salaatteja perunoiden/pastojen sijaan. Eli tuskinpa se grilli on syypää, jos lapset lihovat.

Vierailija
2/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva itse on tosi hoikka mutta miehensä aika lihava.Lapset ressukat on varmaan viimeiset kaksi kuukautta syöny joka päivä grilliruokaa. Tiedän kun asun naapurissa ja joka päivä ne syö terassilla ja grilli sauhuaa. Siis eikö yhtään järki juokse?½ Syöttää niistä lapsistaan samanalisia kuin miehensä. Surullista.

Vierailija
4/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoida omat asiasi

Vierailija
5/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin grillaillaan pari kertaa viikossa koko kesä eikä meidän paino lähde silti nousuun.

Vierailija
6/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta toi on vaan itsepetosta. Törkeetä totuttaa lapset grilliruokaan. Ei ne vielä lihavia ole, mutta tolla menolla pian on. Ainakin oppii syömään epäterveellisesti jos ei muuta.

ap

Vierailija
7/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paitat pannulla, lisätään rasvaa, grillissä voit valmistaa ilman rasvaa!

Vierailija
8/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilihydraatit lihottaa (peruna, pasta, riisi, sokeri, jne) ja toi proteiini on kaikista parasta linjojen kannalta, yhdistettynä hyvälaatuisiin rasvoihin (eläin, öljyt)

Vierailija
9/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, mutta mä en itse söisin ainakaan usein pallogrillissä tai puulla lämmitetyssä grillissä tehtyä ruokaa. Jotenkin ajattelisin että niistä voisi tarttua jotain vähemmän kivaa ruokaan, ei ole varmaan fakta, mutta itse en tykkäisi..

Kaasu ja sähkö on jees. Grillin kun pitää puhtaana, eikä polta pohjaan niin ei pitäisi olla mitään epäterveellistä. Foliossa voi myös paistaa kaikkea.. Meilläkin tehdään kasvisnyyttejä, perunanyyttejä ja kanaa, sipulia ja joskus maissia ja kalkkunamakkaraa, t. lihava äiti, muu perhe hoikkia

Vierailija
10/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että niin ruokaan ei tarvitse lisätä rasvaa. Ja lihasta rasvakin usein tirisee sinne grillin pohjalle. Makkaroista rasva ei tietty lähde minnekään, mutta grilliruoka on terveellistä, ellei sitä päästä hiilelle.

Vierailija
11/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisikö ruveta sanomaan itse grillissä valmistettua ruokaa barbecue-ruuaksi, niin ei menisi kellään sekaisin grillisafka (pikaruoka) ja grillissä valmistettu ruoka (kasvikset ja liha). Ensimmäistä ei nimittäin meillä harrasteta, jälkimmäistä sen sijaan monta kertaa viikossa.

Vierailija
12/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillaamme lähes joka päivä ja syömme ulkona. Paljon salaattia ja kanaa, sisä -ja ulkofilettä, kalaa. Eikä lihota yhtään kesän aikana, päinvastoin.

Vierailija
13/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai kukaan oikeasti... noniinno... täähän on tietty av...

Vierailija
14/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan lihotaan ihan muodottomiksi.

Vierailija
15/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä grillataan myös joka päivä. Tänäänkin oli täytettyjä herkkusieniä, lohta, uusia perunoita, silliä ja salaattia. Ruokajuomana vesi. Varmaan paisutaan ihan hirveiksi läskeiksi kaikki.

Vierailija
16/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet vain kade kun tesyötte vain tarjous maksalaatikkoa kun ette muuta osaa.

Olet kateellinen uusavuton daiju.

Vierailija
17/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET KAI NYT TOLLO OIKEASTI NOIN KYTTÄÄ TOISTEN ELÄMÄÄ! AP TODELLAKIN ON IHAN DAIJU!

Vierailija
18/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole rasvasta vaan siitä että kun tuote alkaa ruskistumaan, siinä muodostuu vaikka mitä haitallista. Ei siitä kauaa ole kun tästä nousi iso haloo, joko olette unohtaneet?

Vierailija
19/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisikö ruveta sanomaan itse grillissä valmistettua ruokaa barbecue-ruuaksi, niin ei menisi kellään sekaisin grillisafka (pikaruoka) ja grillissä valmistettu ruoka (kasvikset ja liha). Ensimmäistä ei nimittäin meillä harrasteta, jälkimmäistä sen sijaan monta kertaa viikossa.

Vierailija
20/26 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastipa on laji kuitenkin säilynyt.