Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jokohan se rs-aalto olis ohitettu?

17.01.2006 |

Kun ensi viikon alusta täytyisi lähteä pakosti pienten kanssa kaupungille. Olen saanut tähän asti vältettyä ihmisjoukkoja eikä ajatus vieläkän houkuttaisi lahteä altistaman pieniä. Kerhoissakan ei ole vielä käyty.

Eikös sen pitänyt laantua ennusteiden mukaan tammikuun puolessavälissä, muistan kuulleeni.

Miten te muut jotka olette tautipesäkkeitä, ihmisjoukkoja ym vältelleet tuon viruksen takia, joko olette hyvillä mielein uskaltautuneet ulkomaailmaan?

Terveisin ei ylihysteerinen mutta tarpeeksi lasten sairaalahoidoista muutenkin saanut äiti,

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu lasten kanssa vain kotosalla ja pihalla kavereiden kanssa. Vauvauinnissa oltiin viikonloppuna, mutta kerhoissa ym. ei olla vielä käyty. Kaupoissa lapset (vauva ja taapero) eivät ole olleet mukana moneen viikkoon. Alennusmyynneissä juokseminen on jäänyt siis aika vähiin;)

Kaikki tämä on mielestäni sen arvoista, jos vaan vältytään rs-virukselta. Olen jotenkin ajatellut että tammikuu menee kokonaisuudessaan aika pienissä ympyröissä, josko sitten uskaltaisi palata normaaliin arkeen. Jos jollakin on tietoa kuinka paljon tautia on vielä liikkeellä niin kertokaa mielellään, kiitos.

Vierailija
2/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 5 viikkoinen poika ja ollaan tauti vältetetty, ainakin tähän asti. Oon välttänyt kaikkia paikkoja joissa paljon ihmisiä, erityisesti marketteja ja ihan kaikkia kauppoja. Kannattaa minun mielestä olla vielä menemättä vauvan kanssa kaupunkiin, jos se vaan on mahdollista. On se vaan niin inhottava tauti jos se tulee! Mutta jos menet niin kannattaa ainakin pitää vauva vaunuissa harsojen takana.. yllättävän helposti ne pöpöt lentelee.

On varmaan pahin menny jo ohi, mutta kuulema vielä helmikuun ajan virus pyörii.. kyllä niin paljon toivoo ettei oma vauva vaan sairastuisi. niin ja käsien pesuhan on äärettömän tärkeää näinä ainakoina!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päijät-Hämeen keskussairaalan infektiolääkärin mukaan (Etelä-Suomen sanomissa jokin viikko sitten) on arvioitu, että virus jyllää vielä ainakin tammikuun loppupuolelle. Että me taidetaan ainakin vielä pysytellä tuon 8vkon ikäisen kanssa jonkin aikaa kotosalla.=)

Miisa ja pikku-neiti tasan 8vko