Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisitte sukulaismiehelle vessan laatoituksesta/ paneloinnista?

Vierailija
17.01.2006 |

Kyseessä reilu 1m2 vessa ja seinät laitettavana eli varmaan parissa päivässä valmista.

Miehen veli luvannut tulla laatoittamaan, mutta ei me sitä ihan ilmatteekskaan kehdata teettää.

En edes tiedä paljonko ammattimies veloittaa ko. työstä tunnilta...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siitä saat kotitalousvähennyksen. Maksa 15-20 e tunti.

Ja tarjoa ihmeessä syötävää ja juotavaa työn lomassa. Itse tein kerran kaverille laatoitukset saunaan, vessaan ja kodinhoitohuoneeseen, varmaan reilusti yli 50 neliötä laatoitettavaa. Kaveri pihiydessään maksoi 1000 mk, kun 1/2 vuotta myöhemmin huomautin, että itselle tuli heillä käymisestä jo reilun 100 markan bensakulutkin, eikä nollatuloisella olisi siihen varaa. Ja kun isäntäväki lähti kotiin syömään välillä, ei puhettakaan että olivat tuoneet edes jämät työmiehelle, joka paahtoi 10 tunnin päivää kun oli viikonloppu. Saati sitten että oliisivat kutsuneet mukaansa syömään.

Puhe oli että jonkinlainen kohtuullinen korvaus tulee työmäärän mukaan ja kun itse olin hoitovapaalla ylimääräiselle rahalle oli kyllä käyttöä. No eipä ole tullut käytyä tuon jälkeen yksissäkään kaverin talkoissa. (ammattimies oli muuten antanut arvion 7000-8000 mk laatoitustyöstä, joten odotin ainakin tuplaa)

Vierailija
2/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin tutulle ammattilaiselle 11 tai 12egee/tunti. Sanoi itse siis taksan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt laatoituskurssin ja on töissä rakennusalalla. Montako tuntia tehokasta työaikaa arvioisitte tuohon seinien laittamiseen menevän? Ei tarvi repiä mitään vanhoja laattoja pois.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi