Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi sektiomammojen on pakko pitää itseään synnyttäneinä??

Vierailija
17.01.2006 |

kun eihän siinä synnytetä. miksi se on niin arka paikka?

kukaan ei osaa vastata siihen, että miten se äiti siinä synnyttää, kun makaa vaan leikkauspöydällä ja lääkäri nostaa vauvan ulos?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sektio on leikkaus, ei synnytys. Eli se on SYNTYMÄ mutta ei SYNNYTYS!

Vierailija
2/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

te jaksatte??? mikä ihme saa " synnyttäneet" äidit haukkumaan " sektioituja" äitejä??? Samanlaisia me olemme. vai näkyykö se jotenkin ulospäin, kun kadulla kävelemme vastaan, että on tehty sektio?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moralisoi sektioäitejä, vaan ne täällä nostaa haloon sektiosta jotka olisivat sen halunneet mutta eivät ole saaneet. Olen itse synnyttänyt alateitse 5 lasta, mutta en ole yhtään huonompi/parempi synnyttäjä kuin sektion avulla synnyttäneet.

Eikä yksin alatiesynnytyksen kokeneet täällä sektioäitejä pilkkaa. Aika usein sektioäidit mainostavat kuinka timmissä kunnossa heidän alapää on kun eivät sieltä lasta ole ulos tuupanneet.Alatiesynnyttäneellä pimsloora 100% pilalla. Se tuntuu kurjalta ajttelutavalta. Väitän ettei oma alapääni ole löystynyt, vaikka 5 lasta olenkin onnistunut alakautta maailmaan saattamaan.

Vierailija
4/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa ärsyttää se, kun sektion läpikäyneet nostaa sen saakelinmoisen äläkän heti, jos sanoo, että ne ei ole kokeneet " synnytystä" , tai " oikeeta synnytystä" . Että kyllä he on kuulemma niin perhanasti synnyttäneet... Paras oli tuo, että " sä sitten varmaan antasit lapses kuolla, etkä menis sektioon..." !!! Haloo, kysymys oli kai siitä just, että miks hemmetissä pitää nostaa sitä omaa synnyttäjän häntäänsä, vaikka ei tosiaan ole synnyttänytkään...

Eli mä sanoisin kuitenkin, että sektioäidit sen metelin pitää, ei alatiesynnyttäjät!

Vierailija
5/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...myöskään synny kun kukaan ei synnytä... ???

Nuija

Vierailija
6/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätetään vastaamatta..

Vierailija
7/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sekin ON synnytys, vai mitenkäs sitten sanotaan että lapsi on syntynyt=lapsi on leikkautunut?

Itse päädyin sektioon vasta 25 tunnin synnytyksen, tunnin ponnistusvaiheen jälkeen kun vauva jumittui ja sydänäänet laski. Kyllä minä ainakin kutsun itseäni synnyttäneeksi!!

Vierailija
8/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osahan meistä kuitenkin on sinisilmäisiä. Suomalaisista.

Vierailija
9/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutettiin ja kiireellä vauva revittiin ulos.

Ja kyllä pari kk kesti haavakivut mutta säilyipä vauva elossa ja pimpsa ehjänä :D

Vierailija
10/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitse siitä.

Vierailija
11/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juu synnyttänyt, mutta vauva on tullut maailmaan leikkauksella eikä synnytyksessä.

Vierailija
12/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä sit synnyttänyt, mä sektioiduin.

Vierailija
13/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin hätäsektio?Lapsi ei mahtunutkaan tulemaan 24tunnin synnytys yrityksen jälkeen vaikka ponnitin 2,10 tuntia.välilihat leikeltiin yms. ja sit päädyttiin hätäsektioon,enkö mielstäsi oo synnyttänyt lasta?

Vierailija
14/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan mikä sinua siinä ärsyttää, jos sellainen, jolle sektio on tehty, sanoo synnyttäneensä lapsen?

*ei käsitä*

Vierailija
15/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se EI ole sektiopäivä mitä vietetään.

Vierailija
16/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että jotakin putkahtaa emättimestä.

Vierailija:

tehtiin hätäsektio?Lapsi ei mahtunutkaan tulemaan 24tunnin synnytys yrityksen jälkeen vaikka ponnitin 2,10 tuntia.välilihat leikeltiin yms. ja sit päädyttiin hätäsektioon,enkö mielstäsi oo synnyttänyt lasta?

Vierailija
17/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
18/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
19/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanos synnyttäneensä nenästään?

Vierailija
20/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää alkaa viettämään varmaan meidänkin perheessa SEKTIOPÄIVÄÄ syntymäpäivän sijaan :)