Pitaisiko halytyskellojen soida? Tapasin mukavalta vaikuttavan miehen ja olemme tapailleet muutaman viikon. Mies ei ole enaa mikaan poikanen vaan 39v ja itsekkin ole jo 34v, joten
vakavalla mielellä olen ollut liikkeellä. Nyt kuitenkin kävi ilmi että miehellä on 6v. poika jota tapailee ehkä pari kertaa vuoessa, vaikka lapsi asuu lähellä äitinsä kanssa. Mies sanoi että äiti ei halua tiivitä välejä lapselle ja isälle. Nyt kuitenkin miehen kaveri paljasti, että mies oli jättänyt naisen tämän tullessa raskaaksi seurustelun alussa. Mies oli kuulemma kokonaan katkaissut välit naiseen. Luulen, että kaveri (en tiedä kuinka hyvä kaveri sitten onkaan) halusi jotenki varoittaa minua kun kertoili tuollaisia. Voiko ihminen siis muuttua ja olla nyt " kunnon mies" ? Uskaltaisitteko seurustella tuollaisen miehen kanssa? Todellakin olen lapseton 34v. ja biologinen kello tikittää... Neuvoja ja mielipiteitä kaivataan, kiitos.
Kommentit (10)
kannattaa ehkä selvittää miehen kanta asiaan. Eihän sitä tiedä puhuiko kaverinsa totta ja jos puhui, mitkä olivat eron syyt.
Itse kun aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, tuli eräs miehen ystävä minulle selittämään että perheellistä miestä tapailet. Täyttä kukkua oli sen " kaverin" jutut. Mieheni oli kyllä kovasti perheenisän oloinen jo silloin, vaikka lapsia sai vasta minun kanssani =)
3kymppisiä jo molemmat oltiin kun tutustuttiin.
Meillä välit ovat nimittäin poikki siksi, että pakotti pojan kolme vuotiaana pedofiilisiin leikkeihin. Esim. olisi halunnut, että poika olisi syönyt hänen spermansa. Onneksi poika osasi riittävän hyvin kertoa, " MITÄ TUHMAA ISI TEKI" .
voivat olla perättömiä/muunneltua totuutta/kertojan mielipiteiden sävyttämää syytöstä. Toisten asioihin on syytä olla ottamatta kantaa niin kauan kun ei tiedä KAIKKIA mahdollisia näkökulmia ja tapahtuneeseen vaikuttaneita syitä (ja niitä voi olla hirveän monia!). Miksi et keskustelisi asiasta (siis vaikka ihan yleisellä tasolla) miesystäväsi kanssa? Mitä mieltä hän ylipäätään on lapsista ja lastenhankinnasta jne. Ja katsot sitten, miltä tuntuu jatkaa.
tuolta mieheltä. Ei hän tietenkään kerro jos asiassa on jotain hämärää. Kannattaa tietenkin kysyä.. ja jos satut tietämään myös muita, niin kysy.. Ja kun mies on vastannut, niin kysy, mitä ex-vaimo kertoo jos hänelle soittaisit? Ja anna ymmärtää että ehkä saatatkin soittaa. Kerro että haluaisit tutustua ex:ään ja saada välit paremmaksi jos saatte yhdessä joskus lapsia niin sisarukset saa tutustua toisiinsa. Luulis että tuossa vaiheessa mies lähtee jos on jotain epäselvää taustalla..
Kysy ehdottomasti, että haluaako hän lisää lapsia kun sinullakin tuo kello jo tikittää..
Mies joka jättää naisen koska ei ole itse huolehtinut kumiehkäisystä ja nainen on " ihan ilkeyttään" tullut raskaaksi, ei pidä yhteyttä lapseen kuin pari kertaa vuodessa ja ikää 39-v., ei minusta kuulosta mieheltä ensinkään.....livistää varmaan heti kun pupu tulee pöksyyn!
Usko vaan kellojasi!
Ei kuulosta hyvältä isäehdokkaalta. Jos hän haluaisi olla tekemisissä lapsensa kanssa, ei siinä yhden äidin halut paljon paina. Jos hän ihan välttämättä haluaisi tavata lastaan, niin hän näkisi sitä vähintään joka 2. viikonloppu ja juhlapyhinä vuorovuosin. Tämä on minimimäärä, mitä lastenvalvojalla sovitaan koska myös lapsella on oikeus isään. Eli anna ukon mennä ja etsi äkkiä uusi.
Yleensä tällaisissa jutuissa asiat on just niin kuin aavistat ja luota vaan omaan " vaistoosi" eli tuntemukseesi.
Paskaa on paljon helpompi puhua kuin toisen vaistoa huijata.
Voihan asia olla niin, että mies on jättänyt naisen, kun suhde ei ole toiminut. Nainen on ollut raskaana, mikä minun mielestäni ei ole syy jatkaa toimimattomassa parisuhteessa ja ihmisen kanssa, jota ei rakasta. Nainen on siitä suuttunut eikä halua isän pitävän tiivistä yhteyttä lapseensa.
Tai mies ei halua pitää tiivistä yhteyttä lapseensa syystä tai toisesta.
Tai nainen on jättänyt miehen eikä halua olla häneen enää koskaan juuri yhteyksissä.
Se, että miehellä on takanaan ero ja jo yksi lapsi, johon ei pidä juuri yhteyttä, ei välttämättä merkitse sitä, eikö hän sen oikean naisen kanssa voisi asettua aloilleen ja perustaa perheen. Mutta saattaahan hän ollakin sitoutumiskammoinen narsisti. Keskustelua kehiin ukon kanssa!
Lähtökohta on, että ihmiset eivät muutu. Kunnon mies olisi kantanut vastuunsa, mutta ehkä asiassa on jotain mitä tuo " kaveri" ei tiedä? Keskustele miehesi kanssa, mutta kannattaa olla ehkä hieman varuillaan, molemmat silmät auki.