Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin raskaana joutuu oksentamisesta tippaan?

Vierailija
22.06.2008 |

Itsellä kaksi raskautta mennyt oksennellessa, mutta milloin oksennus on niin voimakasta että tippaan laitetaan?

Siis millanen olo on?

Varsinkin omia kokemuksia kaipailen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin kuin alkaa olla kuihtuminen vaarassa, mikään ei pysy sisällä,. Tarvitaan siis nesteytystä.

Vierailija
2/3 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä äidille että sikiölle. Jos epäilet kuivumista eikä nesteet pysy sisällä, niin mene verikokeeseen, siitä nähdään sokerisuolatasapaino ja nesteytyksen tarve.

Itse menin liian myöhään, olin saanut jo veritulpan, ruokatorventulehduksen ja olin pahasti kuivunut. Lapsi kuoli. Olin viikon tiputuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahden eri raskauden aikana. Ekan kerran noin parin viikon rajun oksentamisen ja muutaman päivän jolloin ei mikään -yhtään mikään-pysynyt sisällä olin niin heikossa kunnossa etten pystyssä pysynyt. Siitä sitten tk:n kautta sairaalaan tippaan. Oikeestaan toisessakin oli sama tilanne. Eli siinä vaiheessa kun olo oli niin huono, etten jaksanut enää edes pukea vaatteita päälle, saatika hoitaa lapsia tms. enkä päässyt kotoa mihinkään. Just jaksoin hoippua muutaman kerran päivässä vessaan. Eli olo oli aivan totaalikauhea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan