Lue keskustelun säännöt.
Mitä maksaisit tällaisesta??
17.01.2006 |
Meillä on muutto edessä ja yritän karsia turhaa tavaraa pois...
Isoäitini (hyvin taitava käsistään) on virkannut parisängyn päiväpeitteen, kalastajanlangasta eli luonnonvärinen. Reunassa kaunis kukkakuvio. Ajattelin kaupata tämän eteenpäin, koska makuni on huomattavasti värikkäämpi, mutta mitähän tällaisesta kehtaisi pyytää??? Aika arvokas kait on...
Kiitän hinta-arvioistanne...=)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka makssaa...=)