Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mukana synnytyksessä vai ei?

Vierailija
17.01.2006 |

Miten teillä meni? Plussat ja miinukset?

Minulle asia ei ole vielä ajankohtainen, mutta olisi kiva lukea muiden kokemuksia :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miinuksia siinä voisi olla. Ja haluaahan se isä mukana olla oman lapsen syntymässä.

Vierailija
2/5 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään negatiivista sanottavaa. Musta oli ihanaa kun oli mukana varsinki ekassa synnytyksessä, kun oli muutenkin aivan uusi kokemus koko synnytyshommeli =)

Kummassakin oli tosi paljon muutenki avuksi, juoksi mun ja mikron väliä lämmittämässä kaurapusseja jne.

Ehdottomasti saa tulla mukaan vastaisuudessakin, ellei mitään esteitä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytykseen. Tietenkään en sanonut sitä hänelle, vaan kysyin että miten hän itse haluaa. Ei ollut itsekään kovin halukas tulemaan, joten en tosiaan painostanut. Kätilö oli tosi ihana ja ammattitaitoinen, joten en olisi siihen enää ylimääräisiä silmiä halunnut tuskaani katsomaan. Kipujen keskellä en yleensäkään pidä, että joku koskettaa, joten en halunnut miestäni mukaan. Loppu olikin sen verran rankka (imukuppi, yksi kätilö painoi täysillä mahan päältä) että en olisi kenenkään muun kuin terveydenhuollon ammattilaisen halunnut sitä näkevänkään.

Vierailija
4/5 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taatusti ole kukaan mies katunut synnytyksessä mukana oloa.

siinä tarvitsee äitikin seuraa ja kätilöt nyt eivät vaan yleensä kerkeä olemaan siellä koko aikaa, eikä sitä voi edes vaatia.

olisi kyllä ollut todella yksinäinen olo ilman miestä..

Vierailija
5/5 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ aika meni nopeammin kun seuraa, meillä kun viivyttiin salissa 22 t 45 minuuttia

+ mies hieroi supistuksien aikana, ihana tunne

+ mies sai pestä ja pukea pikkuisen

+ nähdä ensi parkaisun

+ itse sanoo, että mahtava kokemus, parasta maailmassa mitä tietää

+ myös avuksi minulle synnytysessä, jäähdytys ja juottaminen

- meillä ainakin kauheeta oli miehen tuska, kun minuun sattui eikä voinut tehdä sille oikein mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi