Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä sitä taas ollaan

Vierailija
17.01.2006 |

Autossa ei ole bensaa edes sitä vertaa että pääsisin töistä kotiin. Ja matka on niin pitkä että kävellen en tämän päivän aikana ehdi. Kotona ei ole mitään ruokaa. Jääkaapissa on ehkä tyhjä voi purkki. Rahaa ei ole tulossa kuin vasta perjantaina ja sekin menee kaikki lainaan. Tytöllä on tänään kerho jonne pitää viedä eväät. Mistä mä sellaset loihdin? Eikä sitä ilmankaan voi sinne lähettää kun kaikilla on eväät. Mitä helvettiä sitä vois taas tehdä että pärjäis? Tai tiedänhän minä ettei työnteolla elä. Paremmin mä pärjäisin jos olisin sossun elätettävänä kotona.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian ei kannata maata kotona! Niinistö pressaksi!

Vierailija
2/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa tyhmyyttään! Tai oman miehen tyhmyyttä, mikä sekin on lopulta ihan omaa tyhmyyttä vaan. JOten turha valittaa. Hoida asiasi niin ettet enää moiseen tilanteeseen joudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolaan pitäs raahautua viiden laspen kanssa, mutta bensat on ihan loppu meidänkin autosta.Kävelymatka on 4 kilometriä, joka 5v, 3v ja 1v4kk vanhojen pitäisi jaksaa kävellä koska mulla on vaan kaksostenrattaat, joissa on kaksoset. Ihanast toi pakkanenkin mun iloksi kirii. Mietiin just että mikä oli pakkasraja vauvoilla, että saa viedä ulos. Näillä ikää 3 viikkoa .Mittari näytti aamulla -6 nyt näkyy olevan -16. Heh, ruoat on loppu, vaipat vähissä ja ukko saa rahaa kans vasta perjantaina. Mutta kaipa sitä selvitään, kun on tähänkin saakka selvitty. onneks on harvemmin näitä rahallisesti tiukkoja kuukausia.

Vierailija
4/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätte siis ketä äänestää...

Vierailija
5/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että 6:lla on viisi lasta ja silti saanut tämmöisen tilanteen aikaiseksi eikä vieläkään tiedä vauvanulkoilutuksen pakkasrajaa :D Just just...

Vierailija
6/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vituttaako kattoa jotain vaimot vaihtoon paskaa jossa kotona makaavat läskiperseet keräilee jotai vitun vauvan vaatteita ku ittellä ei oo edes varaa ruokaan.

Viime viikolla täällä joku kamppanjoi Halosta vastaan perustellen että Halonen painostaa äidit aikaisin töihin ja elättää sossun pummeja. Eikö kodinhoitotukikin tule sossusta? Miten se eroaa muista pummeista? Sitten nää kotona homehtuvat paskat vielä pistää muksunsa ilmaiseksi päiväkoteihin täytteeksi virikkeitä hakemaan. Minä taas maksan pienestä palkastani yli puolet hoitomaksuja. Miehen tili menee asumiseen ja jollain helvetillä pitäis 3 lasta pukea ja ruokkia. Kyllä meillekkin elämä alkais hymyillä jos vaan jäätäis kotiin molemmat.

Vierailija
7/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vauvat ovat katsos ensimmäiset talvivauvat. Kaikki muut lapset on syntyneet keväällä, niin enpä ole joutunu moiseen tilanteeseen aikasemmin. ei sitä kaikkea opita, jos ei ole tarvis oppia.

Vierailija
9/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pitämään huoli raha-asioistaan jos tekee lapsia! Ihme touhua...

Vierailija
10/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt mitenkään liity aiheeseen...Mutta, pystyykö sen itse valitsemaan tuleeko niitä lapsia sieltä kerralla yksi vai kaksi? Kuitenkin, elämässä tulee joksus yllättäviä menoja vaikka rahaa olisi aiemmin jäänytkin reilusti yli. Nyt sitä vaan ei ole ja se sapettaa. Onneksi näin on vaan todella harvoi:)

Vierailija
11/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pyydä neuvolan tätiä sinne teille? onkos kaksosten eka neuvola?Mille ainakin tuli neuvolan täti, kysy kummin haluan ja sanoin et olis oikein kiva et neuvolan täti pääsisi meille ja niihän se tuli, ja varmaan ymärtäs tossa teidän tilanteessa!

Vierailija:

Neuvolaan pitäs raahautua viiden laspen kanssa, mutta bensat on ihan loppu meidänkin autosta.Kävelymatka on 4 kilometriä, joka 5v, 3v ja 1v4kk vanhojen pitäisi jaksaa kävellä koska mulla on vaan kaksostenrattaat, joissa on kaksoset. Ihanast toi pakkanenkin mun iloksi kirii. Mietiin just että mikä oli pakkasraja vauvoilla, että saa viedä ulos. Näillä ikää 3 viikkoa .Mittari näytti aamulla -6 nyt näkyy olevan -16.

Vierailija
12/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tilanne, kun esikoinen oli pienempi. Minä opiskelin ja mieheni jäi lapsen kanssa kotiin. Meillä riitti rahat vallan mainiosti, lapsikin sai tarpeeksi monipuolista ruokaa. Minulla oli koulumatkaa 30km, en suinkaan mennyt omalla autolla, ostin bussikortin. Nykyään meillä on 2 lasta ja hyvin pärjäillään, vaikka tulot ovat minimaalisen pienet. Se riippuu ihan siitä, miten rahansa käyttää.

Vierailija
13/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 9, onko tullut mieleen, että leikki-ikäinen lapsi todellakin tarvitsee ikäistensä seuraa. Meidän vanhempi käy päiväkodissa 1xviikossa ja on siellä 5 tuntia kerralla. Ja minä MAKSAN siitä, vaikka olenkin silloin kotona. Enkä minä suinkaan silloin " homehdu" kotona, vaan pyykkään ja siivoan, että on sitten esikoiselle enemmän aikaa, kun on kotona. Kun jäin äitiyslomalle, ehdotin pojalle, että jää hänkin tarhasta pois, muttei suostunut.

Vierailija
14/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiko teillä päättää noin isot asiat?

Vierailija:

Kun jäin äitiyslomalle, ehdotin pojalle, että jää hänkin tarhasta pois, muttei suostunut.

Vierailija
15/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 alle kouluikästä. huh.

Mulla on 4 lasta ja 5 1/2 v vanhin ja olen välillä helisemässä näiden kanssa ;)

Vierailija
16/16 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en juuri noilla sanoilla kysynyt. Kysyin hänen mielipidettään ja keskusteltuani tarhatätien ja mieheni kanssa, päätimme, että hän voi käydä tarhassa kerran viikossa.

Mutta jos poika itse olisi halunnut jäädä pois, ei häntä olisi sinne väkisin viety.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi