Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joensuu ei tyrmännyt heti pelkosektiota

Vierailija
17.01.2006 |

Sanoin muuttavani muualle, ellei sektiota tule. Lupasivat, että sen saa Joensuussa kerran Naikkarillakin sai

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mä en kyl ala jos en saa mitä tahdon!!!!saa jos tahtoo!!!mä kyllä muutan pois jos en saa!!!!tai mä alan itkee ja huutaa!!!!"

Vierailija
2/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite synnytin ekan kerran nyt joulukuussa ja alatie synnytyksen. Mulle luvattiin välillä että saan sektiolla synnyttää koska etinen istukka

mut sit kuitenkin päätyivät alatie synnytykseen ja olin kyllä siitä päätöksestä ihan järkyttynyt!

Mutta synnytys oli helppo ja nopea ja toipuminen on tapahtunut myös nopeaan!

Ajattelin vaan kannustaa alatie synnytykseen koska itekin ekaksi vaadin sektioita!

Luonto antaa kyllä sulle voimia siinä synnytyksessä, ite luulin olevani tosi kipuherkkkä ja heikko mut toisin kävi....!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 40 v, mutta muistan kivat lapsuusajat kun verta tuli ja ambulanssi huusi ja sairaalassa odotettiin, kuka kuolee. Kaikki kolme kuolivat, yksi viikkoa ennen laskettua aikaa. Ne tuskat eivät unohdu ikinä enkä usko, että kukaan saman kokenut pystyy alatiesynnytykseen. Rh-tekijä tappoi sisarukset.

Vierailija
4/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi, kai ymmärrät, että sektion jälkeen seuraavalla lapsella on 8 kertainen riski kuolla verrattuna alatiesynnytettyyn?

ja kyllä sitä verta kuule tulee sektiossakin, ja kivut ovat helvetinmoiset!

et pääse sektiolla helpommalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi