Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

&&&&& MAALISMASSUJEN TIISTAI &&&&&

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikoulua 4 yötä takana ja helpottaa ehkä hiukan. Täksi yöksi neiti oli varannut seuraavanlaista ohjelmaa:

- 23.45 konttausta unissaan sängyssä

- 02.00 vuotaneen vaipan aiheuttamaa yleistä hämmennystä ja harmia

- 5.45 tavanomaista huutelua, jolloin äiti antoi rintaa

eli herätyksiä tuli edellisöitä vähemmän. " Hiukan" otti päähän toi vaipanvaihto, kun kylki ja sänky olivat ihan märät. Vaippaa vaihtaessa neiti itki ja kieppui akselinsa ympäri kuin ankerias konsanaan. Siis kierros toisensa jälkeen, vaikka se vaan vaikeutti luonnollisesti tätä pukemisoperaatiota. Huusin miehen apuun vaihtamaan sängyn lakanoita, jotta neiti ei täysin heräis. Mieskin sai sitten kuulla kunniansa, kun se toiminta oli auttamattoman hidasta!!!! Pakkohan se on jollekin purkaa tää väsymyksen aiheuttama v-käyrän nousu. ELi miesparka joutuu kuuntelemaan mun avautumista milloin mistäkin...

Mutta siis väsyttää aivan sikana, ei meinaa simmut pysyä auki. Illalla nimittäin pyörin sängyssä yli tunnin, kun tää on vissiin menny niin yli, etten saa untakaan. Se unettomuus se vasta kypsää onkin tässä tilanteessa, jossa on oikeesti kuin nukkuneen rukous!

Mutta myönteistä kehitystä siis, ehkä mä joskus saan nukuttua... täytyy kai tehdä rankka hiihtolenkki illalla, niin johan nukuttaa. Olen myös vaihtanu kahvin kofeiinittomaan. Ajattelin, josko se kofeiini ois vaikuttanu tähän heräilyyn, vaikka mä kyllä vain max 2 espressokupillista päivässä join, tietty espresso voi olla vähän tavallista kahvia vahvempaa.

Toi vaippahomma alkaa askarruttaa, kun meillä käytetään jo Pampersin Active Fit ja Baby dRY kokoa nro 5!! Ja jos ne falskaa, niin ei kai niitä isompiakaan enää ooo?!?!? Kun tuntuu, et ne housuvaipat jotenkin puristaa nivusten kohdalta, niin oon mieluummin yöllä käyttäny tavisvaippoja. Lisäks ne on aika paksun tuntusia tumpuloita ne housikset. Pitänee kokeilla muuta merkkiä, jos tytön pepan muoto on muuttunu.

Ainiin, eiliseen gallupiin:

Meillä nukutaan 2 päikkärit, n. 10-12 ja toiset n. 17 maissa, yhteensä n. 3 h.

Nyt katsomaan SYDÄMEN ASIALLA!

Vierailija
2/14 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan kerrankin suhteellisen pirteänä. Tajusin mennä illalla nukkumaan jo klo 22.30 (yleensä venyy lähelle puoltayötä). Yöllä oli yksi herätys, sen aiheutti esikoinen, joka vähän itkeskeli. Saana nukkui klo 20.45-6.10 heräämättä, tuossa kuuden jälkeen kävin kaatamassa neidin takaisin makuulle, ja hän nukkui sitten klo 7.30:een. Olin erittäin tyytyväinen.

Tosin näin kummallisia unia. Toisessa joku sotajoukko oli lähestymässä uhkaavasti meitä. Mutta kun piti saada lounas syötyä, ennen kuin evakuointi käynnistyi. Toisessa unessa oli varapresidenttikoulussa! Olin kyllä juuri valmistumassa sieltä, en siis ihan tiedä, mitä olin oppinut... Vilkasta yöelämää, siis.

Meillä on esikoisen öiden kanssa nyt sellainen ongelma, että hän herää yöllä itkemään, jos on joutunut vähän tiukemmin käskyttämään illalla sänkyyn. Herra kun aina välillä saa nukkumaan mennessä " riiviökohtauksen" , eli juoksee karkuun, ei laita yöpukua päälle, ei anna harjata hampaita jne. Ja kun ei aina ihan jaksa huumorillakaan ottaa... Sitten jos esim. uhkailee iltasadun menettämisellä, homma kyllä toimii ja asiat sovitaan ennen nukkumaanmenoa, mutta silti nuori isäntä ilmeisesti työstää asioita unissaan, kun herää aina tuollaisten iltojen jälkeen yöllä itkemään. Pitäisi vaan muistaa illalla, ettei missään tapauksessa saisi yhtään sanoa tiukasti vaan yrittää sitten lahjomalla tai jotain...

Koivupuulle piti sanoa vielä vaipoista: Koeta vaihtaa vaippamerkkiä. Meillä esikoisella tulivat Pampersit aina läpi, Libero piti. Nyt taas Saanalla käytetään Pampersia, kun sopivat hänen vartalomallilleen paremmin. Ja kuulemma liian iso vaippa sitten falskaa, eli aina vaihto isompaan kokoonkaan ei tehoa.

Sitten ei muuta kuin jään odottelemaan galluppeja jne., jospa vaikka kirjoittelisin uudelleenkin tänään...

Terhi&murut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meidän ihanasta, suloisesta maalismussukasta on tullut ihan hirveä riiviö! Eilenkin oli pakko poistaa neiti mun sylistäni, kun puri, löi ja nipisteli niin, että äitiä kyllä ihan tosissaan sattui. Ja kun kielsi, sai palkaksi hersyvän naurun. Ja sitten telkkaria pitää käydä räpläämässä (kielloista&paikalta poistamisesta huolimatta) n. 1000 kertaa päivässä, samoin tyhjennetään keittiön laatikoita jne. Eilen miehen kanssa todettiin, että autuaasti on kyllä unohtunut, onko esikoinen muka ollut samanlainen tässä iässä - tuntuu, että ei läheskään näin paha. Mutta epäilen, että ihan samanlainen pikkuriiviö hänkin on ollut... No, kaipa tuo neiti pikku hiljaa alkaa oppia, mitä saa tehdä ja mitä ei... Toivottavasti ;-)

Terhitaas

Vierailija
4/14 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas,taas yksi levoton yö takana.Johan sainkin yhden kokonaisen hyvän yön toissa yönä eli sain nukuttua klo 21.30-6.00 niin ettei Juuso päästänyt ääntäkään.Sit annoin maidon ja Juuso nukkui vielä yhdeksään asti.Viime yönä sitten oli taas meno päällä.Konttausta,seisomaan nousua ja muuten vaan parahti aina itkemään niin että neljän maissa nostettiin keskelle,missä sit nukkui puol seiskaan asti.Ja sen jälkeen ei taas yhtään vaan ylös oli noustava.Meillä sit menee noi aamut kitistessä kun ukkelia väsyttää.Rupes tossa puol tuntii sitten ekoille päikkäreille,eilen päästiin yksillä unilla.

Ulkona on kauhian kylmä!Pakkasta -15,laiton Juuson kuiteski ulos kun ei tuo ole kylmissään ollu ennenkään näin kylmällä ja nukkuu mitä mainioimmin.

G:Joko teillä on maalismuksu kiinnostunut tv:stä/annatteko tv:n olla päällä?Meillä tv on päällä,mutta eipä tuo Juusoa niin hirveesti vielä kiinnosta,paitsi Pikku Kakkosen tunnusmusiikki ja sit jos on kolmosella niin kaikki mainokset mut siihenpä jää.Joskus jaksaa vähän aikaa kattoo lastenohjelmii mut ei siis hirveesti vielä kiinnosta.

No joo,lähenpä hörppiin lisää kahveeta jos tästä piristyis.

Suohomppeli81 ja Juuso 8.3

Vierailija
5/14 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo tainnut taas perjantain jälkeen pahemmin koneelle päästä. Meillä oli siis sillon lauantaina miehen synttäripippalot ja jo aamusta menin helmin kanssa mun tädin luokse totuttelemaan uuteen paikkaan ja hoitajaan. Tyttöhän ei ollut moksiskaan, vaan ihan normaalisti konttaili ympäri kämppää ja leikki leluillaan ja tädin kanssa. Päikkäreille nukahti ihan hyvin (monesti on itkenyt, kun vieraassa paikassa on pitänyt nukahtaa). Mä kävin siinä sitten ennen lähtöä saunassakin, eikä Helmi ollut mitenkään ihmetellyt, mihin hävisin. Oli vaan naureskellut tädin jutuille. Ainoo, mikä tökki oli syöminen. Kun kotonakin se olen minä, joka pääsääntösesti ruoat suuhun lappaan, niin mulle tod. näk. on kehittynyt sen verran varma tekniikka, et lähes aina syödään lautanen tyhjäksi, vaikkei se suu valmiiksi auki olisikaan kuin sen 10 ekan lusikallisen kohdalla. Mutta täti ei tietty uskaltanut tyrkyttää, jos Helmi siltä näytti, että ei kiitos enää. Vaikka eipä tuo lapsi nyt puolessatoista vuorokaudessa nälkään pääse kuolemaan. Sen verran löytyy nääs vararavintoa. Vähä vai jäi itseä hatmittamaan, kun lähtiessäni ei Helmi juurikaan näyttänyt edes kiinnittävän muhun huomiota. Halasin, pussasin ja sanoin heit, mutta kun vielä huikkasin ovelta moi, niin tyttö vaan tutki onnellisena lelujaan, eikä edes vilkaissut päin. Höh...

Mä sit lähdin sieltä ennen toisia päikkäreitä, joten täti sai laittaa Helmin nukkumaan. Ja hyvin oli sekin mennyt. Melkeen heti oli nukahtanut, kun täti oli sänkyyn laskenut. Kotona kun pyöritään, huudellaan ja noustaan seisomaan varmaan 15 min, ennenkuin uni tulee. Arveltiin, että saattoi olla tyttö kuitenkin henkisesti sen verran väsynyt, että katsoi parhaaksi nukkua mahd. paljon, jotta seuraava päivä koittaisi pian. Yönkin oli nukkunut n. kymmenestä seitsemään ihan hipi hiljaa. Vaikka alakerrassa oli kuulemma kans ollut jotkut pippalot.

Sitten sunnuntaina haettiin toinen kotiin, eikä jälleennäkeminenkään mitään kovin kummoisia riemunpurkauksia aiheuttanut. No, ehkä Helmillä on vielä se vaihe menossa, kun ihan kuka vaan kelpaa hoitajaksi.

Ja sunnuntaista vielä sen verran, että oli aikamoinen kuolemaolo aamulla...Tais tulla otettua pari juomaa liikaa ja sitten unetkin jäivät neljään tuntiin + 1 h päikkärit, ennen Helmin noutoa. Menin siis n. 4.30 nukkumaan ja puol ysiltä ylös, kun sydän hakkas korvissa ja päätä särki kuin viimeistä päivää. Makoilin sitten sohvalla katsoen telkasta Animal Planetia, peläten että kuolisin ja lopulta toivoen, että sittenkin kuolisin. Plaah! En enää koskaan lähe mihinkään!!!

Eilinen menikin sitten ihan sunnuntaifiiliksissä sikäli, että miehellä oli vp ja muutenkin olo vielä suht nuutunut. Molemmilla. Paitsi Helmillä, jolla virtaa riitti meidänkin puolesta.

Käytiin sit Kodin 1:ssä ostamssa taas vähän huonekaluja (ruokapöytä ja kirjahylly + muuta sälää) sekä Vauvatalo Johannasta turvaportti. Koskahan sekin saadaan asennettua?

Galluppeihin:

Päikkärit: Nukutaan kahdet n. 1,5 h/krt.

Yöllä nukutaan n. 10 h, eli suurin piirtein 13 -14 h/vrk tulee unta. Ei varmaan vielä pärjäis yksillä, kun toisten päikkärien pitää loppua vasta joskus viimestään viideltä, jottei ilta ole yhtä tinttuamista. Ja sitten taas aamula ei jaksa valvoa niin pitkään, että nukahtais vasta nuin myöhäsille unille. Suurin piirtein siis 9.30 -11.00 ja 15.00 -17.00 nukutaan.

Ruoat: Kaupan ruokia syödään, johtuen meikäläisen laiskuudesta. Tosin nyt hoitovapaalla ollessa pitäs vissiin vähän katsoa, miten paljon siihen ruokaan rahaa laittaa. Kiisseleitä tai keittoja en ole vielä tehnyt, vaikka pakkanen on täynnä marjoja. Kun Helmi oli kipeä, niin silloin harkitsin, jotta saisi toinen tarpeeksi nesteitä. Juominen kun oli aika hankalaa. Lusikkaruokaa taas syötiin sitäkin paremmin. Siis oikeastaan loistavasti. Tosin ne myös monesti oksennettiin ruokailun päätteeksi pois. Nykyään ruokailu on taas aika tökkimistä, mutta luulen sen johtuvan siitä, että näyttäisi puhkeavan kaksi hammasta yhtä aikaa. Nyt meillä on siis jo kahdeksan hammasta, joilla purraan aivan tautisen kipeesti. Lähinnä varpaasta tai sormesta.

Äänestäminen: Multa meni ohi tää eka kierros, mutta tokalle menen varmasti.

Pottailu: Meillä ei edes ole vielä pottaa, vaikka aiemmin vakaa tarkoitus oli aloittaa hyvin pian istumaan oppimisen jälkeen. Kun on sama pää kesät talvet, ei voi kaikkea aina muistaa...Pitänee ostaa melkolailla pian.

Eipä kai sitten muuta. Vai oliko?

lehtovi ja Helmi 28.3.

Vierailija
6/14 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmin sain unille ja uuniin tulet.Hajos mokoma puunkantokori,joten nyt joutuu sylissä puita kantelemaan.Pitää tuoda sisälle kalikoita lämpiämään normaalia enemmän kun lupaa niin huisin kylmää!!!!

Meillä on onneksi tuo kylmä kuisti,jossa Mimmiä voi nukuttaa säällä kuin säällä.Sisällä ei nukkumisesta tulis sitten mitään.

G: Meillä Mimmi ei myöskään katso niinkään telkkaria vaan lähinnä kuuntelee.Jos nyt jotain hyvää musiikkia tulee,sitten kääntää katseen.Lauantai aamuisin katsotaan sängyssä Sinisen talon nallea-siitä tykkää.Mutta kuitenkin aika pieni hetki.

Meillä kanssa telkkaria näprätään ja vaihetaan kanavia minkä kerkiää.Mikään kielto/pois hakeminen ei tee muuta kuin yllyttää!!!!Jos ei telkkarissa olla kiinni,niin sitten kaukosäätimissä.Osaa neiti jo mokoma oikein osoittaa telkkaria kohden..Näinhän nen vanhemmatkin tekee"

Tänään ei ole ohjelmassa ei sitten mitään.Keittiö pitää mennä siivoamaan ja imuroida tarttee,muuta ei sitten olekaan.Eilen olin jotenkin niin super aktiivinen,nyt ei sitten ole " mitään" tekemistä!!

Joten taidanpa tästä huilia Mimmin unien aikaa..

Tuulia,Mimmi ja sykerö rv17+3

Vierailija
7/14 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikasemminhan mekin ajateltiin, että ei anneta katsoa pienenä, mutta kun ollaan itse sellasia Tv:n orjia, että ilta menee melkopitkälle TV:tä katsoessa tai ainakin kuunnellessa, niin ei jaksa sit Helmiä kieltää. Että se niistä suosituksista...

Vierailija
8/14 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä taas häiriköin...

Meillä telkkari on kanssa päällä lähes koko illan sekä aamulla aamu-TV:t. Esikoinen katsoo TV2:n lastenohjelmat (tai ihan kaikki ei kiinnosta, mutta yleensä ainakin osan katsoo) sekä lauantai- ja sunnuntaiaamuisin joko videota tai lastenohjelmia. Niinpä Saanakin saa kyllä " tv-altistusta" . Ei kyllä jaksa yleensä paria minuuttia enemmän katsoa, mutta joskus on sellaisia lastenohjelmia, että voi mennä vähän pitempään. Ja sitten uutistenlukijat ja kuuluttajat on suuria suosikkeja, nehän puhuu suoraan Saanalle! Niille hymyillään ja jutellaan. Ja mainosmusiikki pistää tanssimaan - silloin ei kyllä tarvi olla telkkarin ääressä, riittää että musiikki kuuluu.

Esikoisen kanssa olin tosi tarkkana siitä, että pidin telkkaria tarkoituksella kiinni paljon, tosin kyllä meillä viimeistään klo 18 laitettiin telkka päälle silloinkin, mutta koetin katsoa, että poika ei olisi juuri telkkarin vieressä. Nyt ei enää jaksa stressata...

Terhitaas

Vierailija
9/14 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollakaan vähään aikaan kirjoiteltu kun on välillä niin kiire. Eli meillä on alkanut arki kunnolla. Henri on nyt viikon verran ollut päivähoidossa ja viihtyy siellä hyvin. Hän on tarhassa tässä ihan vieressä eli on ihana kun matkoihin ei mene paljoa aikaa. Ollaan yritetty pitää häntä vähän lyhyempiä päiviä hoidossa näin aluksi mutta näköjään nekin on 7 tunnin päiviä... Hoitajat juuri eilen kehui et hän on helppo lapsi kun nukkuu ja syö hyvin eikä muutenkaan juuri kitise. Onko hän vaan vieraskorea kun kotona hän on välillä aika riiviö kun kiskoo kaapista tavaraa minkä kerkiää ja kun kiellän niin saan kunnon naurut päälle : (

G: Henri oli ihan vauvana paljon kiinnostuneempi telkkarista kuin nyt. Nyt lähinnä kiinnostaa mainokset ja maikkarin logo! Se kun liikkuu ja " kilisee" . Tää logo saa aina ison hymyn

Mistäköhän täällä on ollut viime aikoina muuten juttua. Unikoululaisia ainakin näyttää olevan. Meillä lopetettiin yöpalvelut 6 kk iässä. En enää tarjonnut maitoa yöllä eikä hän sit oikein enää halunnutkaan. Kieltäytyi samalla kokonaan rinnan syönnistä. Siitä lähtien on nukkunut yönsä ihan hyvin. Silloin kun tulee hampaita voi herätä pari kertaa yöllä ja vähän kitistä mutta kun nauttii nukkumisesta niin tyynnyttää itse itsensä nopeasti takaisin unee. Mies juuri kiusasikin mua tänä aamuna et tietää mistä poika on perinyt nukkumisen lahjat. Mä olen aina ollut todella hyvä nukkuja ja tykkään nukkua aamulla pitkään jne.

Mites Tuulia, Rosa ja muut raskaana olevat? Onko olo jo parempi? Näkyykö vatsa nopeammin kuin ekassa raskaudessa? Onko olo samanlainen kuin ekassa vai parepi/huonompi? Miten jaksatte pienen lapsen kanssa? Kyselen tässä vaan kun itselläkin on jossain vaiheessa suunnitteilla se pikkukakkonen...

Onko kukaan muuten käynyt Maltalla? Oliko hyvä paikka? Ajateltiin vaan varata reissua kesäksi kun mullakin on vielä lomaa. Meinasin hakea hoitoalalta kesätöitä mutta enhän mä vielä kovin kummoisia hommia saa joten jään varmaan vakipaikkaani tavaratalon kassalle ja neuvontaan. Saanpahan ainakin kesäloman ja on lyhyempiä päiviä ja ehdin olla enemmän henrin kanssa. Nyt kun en niin paljoa ehdi olla hänen kanssaa kuin haluaisin. Tänäänkin on lääkärin luento klo 16-18.

Eipä muuta, lähden kohta hakemaan ipanaa tarhasta.

Kalamami ja henri (2.3)

Vierailija
10/14 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt kolme yötä takana ilman maitotarjoilua. Ekana yönä S huusi n. tunnin ja saatuaan nokkamukista vettä rauhoittui ja nukahti heti. Kahtena muuna yönä on riittänyt, että äiti tai isi on käynyt silittämässä takaisin uneen Ässän herättyä. Heräilyjä tosin on ollut 3-4, mutta ovat olleet lyhyitä. Olen aikas tyytyväinen näihin öihin tällä hetkellä. Vielä odotellaan niitä, että sais äiti nukkua koko yön läpeensä.

Päikkärit: Meillä nukutaan kahdet päikkärit ja niin mennään varmasti vielä jonkin aikaa. Voi olla, että tänään tulee kolmannetkin päikkärit, kun S nukkui 9-10.20 ja 13-14.20 jo unet, eikä varmasti jaksa niillä iltaan asti.

Nyt unohdin jo muut Gallupit. Hauskaa illan jatkoa kaikille. Tämä äiti pääsee illalla ihan yksin uimaan isin jäädessä Ässän kanssa kotiin. Ihanaa :0)

vuokko ja ässä

Vierailija
11/14 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kävin äänestämässä ensimmäisellä kiekalla ja käyn toisellakin.

Telkkua S tykkää katsella joskus, jos on jokin värikäs ohjelma (esim. piirretty), muttei jaksa hirveän kauan katsoa. Ostin juuri Teletappien dvd:n pojalle ja hän katseli sitä jonkin aikaa, muttei kauan.

Meillä syödään sekä omatekoisia ruokia että kaupan ruokia. Pyrin siihen, että kotona oltaessa syötäisiin äidin tekemää ruokaa ja reissun päällä kaupan soseita, mutta joskus jos on kiire tai jos vaan laiskottaa, niin annan kotonakin kaupan ruokaa.

Siinä ne gallupit tais ollakin. Joten nyt poistun takavasemmalle.

Vierailija
12/14 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on telkku päällä melkis koko ajan. Syynä lähinnä se että kun olen tytön kanssa kaksin niin jotain ääntä on kiva saada :) Meillä pyörii Voice ja likalla on pari ihan suosikkivideota! Jamit alkaa heti jos tulee Madonna Hung up tai Semtemberin Satellites :) Ajattelin että kohta tarttis ostaa vaikka Muumi dvd kun tykkää serkuillaan sitä vähän katsella.

Meillä syödään kotiruokaa ja purkista aikalailla puolet ja puolet. Jos meillä on semmosta ruokaa että suht pienellä vaivalla saan likalle siitä annoksen niin sit syö kotiruokaa. Eilen sai jauhelihakastiketta.

Likka nukahti nyt vasta toisille päikyille ja kello on puol 5. Nukkui tos päivällä kun ulkoiltiin kokonaiset 45 minsaa. Ei kyl ollu kylmä vaikka pakkasta -15....äsken laitoin jo sänkyyn mutta hihkui sieltä pois kun iskä tuli kotiin ja hänen ääni kuului. Sai siis seurustella iskän kanssa vielä hetken.

Miulla on ens viikolla peräti kaks iltamenoa, hui! Eilen oli luksusta kun alkoi taas jumppa ja pääsin sinne kummityttöni avustuksella. Iskä oli siis töissä. Kävelin jumppaan, jumppasin tunnin ja kävelin takas...olin pois liki kaks tuntia. Ens ma taas sama juttu ja tiistaina menen kylpylään uimakouluun osa 3 :) Työpaikan järjestämä juttu. Kaks edellistä kertaa on ollukki tosi mukavia. Opetellaan ihan perus " sammakkoa" uimaan ja sit kylpylään saa jäädä lillumaan vielä hetkeksi. Ukolla iltavuoroviikko joten joudun taas häiriköimään kummityttöäni ja anoppia.

Jaahans, mitäs muuta täs olikaan tänään " tapetilla" ? Niin...tsemppiä edelleen unikoululaisille! En halua pahoittaa kenenkään mieltä vaan antaa rohkaisevia sanoja..meillä nukutaan edelleen koko yöt. 8kk iässä valvottiin se kuukaus ja nyt onneks nukutaan klo 21-9. Mutta tiedän että ilo on lyhytaikaista, meillähän ei ole vasta kun 7 hammasta. Mites muilla hammastilanne? Pesettekö jo hampaita? Meillä pestään millonka muistetaan, kerran päivässä kuitenkin yritän ainakin vähän rapsutella.

Moikka taas!

Vierailija
13/14 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KALAMAMI: Kiitos kysymästä,nyt voidaan hyvin.Tosiaan oksensin 7viikkoa ja ne oli elämäni rankimmat.Siihen samaan syssyyn kun Mimmille puheksi ylös 4hammasta.Unihommat menikin ihan penkin alle ja Mimmi oppi nukkumaan meidän välissä.Nyt siitä yritetään päästä eroon.

Mitää vaivaa ei tällä hetkellä ole,vaan tunnen olevani elämäni kunnossa.Mimmiä oottaessa sellasta hetkeä ei ollut. Paino ei ole vielä noussut,Mimmiä odottaessa oli jo 7-8kg tullut,joten sekin auttaa jaksamaan.=)

Liikkeet tunsin hirmu aikaisin.Oikeastaan ihan vkolta 12 sellasta kuplintaa,mikä nyt on muuttunut ihan kunnon liikkeiksi. Mahaa alkaa olemaan,mutta sekin on pieni verrattaen taas Mimmiin.

Yritän nauttia mahdollisemman paljon tästä tilasta.Tietysti omaa napaa ei kerkeä niin paljon tuijottaa kun neiti pitää päivän ohjelmasta huolta. Mimmn kanssa jaksan varsin mainiosti.Ihanat appivanhemmat kyllä heti on jeesaamassa jos siltä tuntuu..Huomennakin Mimmin ottavat mummolaan,että saan nukuttua.Vaikken mie ois kyllä antanut ;)..mutta Mimmi niin tykkää isovanhemmistaan niin saa toki olla heilläkin!!

Tällä hetkellä on suvantovaihe vissiin menossa. 1.2 on ultra, jota tietenkin ootan kun kuuta nousevaa. On se niin ihmeellistä että minusta ja rakkaasta puolisosta saadaan aikaiseksi pienen pieniä rakkauden hedelmiä!

On ne hentoset (vielä) potkut niin ihania että..ja vasta Mimmi oli minun massussa..kyllä aika rientää!

Sellasia mietteitä tällä erää..

Tuulia

Vierailija
14/14 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tarkastelen kokeita ja pidän nyt pientä paussia, jotta taas jaksan. Pojat nukkumassa, mies töissä, joten mikäs tässä töitä tehdessä. Ja kiva tarkastaa, kun on kivaa tarkastettavaa! Ihanan valvontaluokkani vastaukset ovat mukavaa luettavaa.

Kiva kuulla Tuulia, että voit hyvin! Minua suorastaan jännittää, jotta jos joskus vielä meille kolmas lapsi on tullakseen, niin onko silloinkin yhtä kaamea olo kuin kahdella edellisellä kerralla. No, ehket nämä ajatukset eivät ole laisinkaan ajankohtaisia. ;) Kunhan höpötän.

TEL05 kirjoitti, miten lapsukainen on muuttunut viime aikoina. Sama meillä! Edelleen on hyväntuulinen, kuten T varmasti teidän Saanakin, mutta välillä kitisee niin kauheasti ja heiluttaa vimmassa käsiään... Ihan kuin poikaa tympisi hirmuisesti se, ettei pysty kertomaan, mitä mielessä pyörii. Monesti unohtaa kiukkunsa, kun alkaa hassutella hänen kanssaa, mutta aina ei tepsi sekään. Ehkä paras konsti on antaa jotain ruokaa tai ottaa rinnalle. ;) Meitä muita vain kovasti naurattaa, kun toinen riehuu vieressä. Miehen mielestä raivopäisenä kävelee aina päivän pisimmän pyrähdyksen. Kait saa jotain voimaa ja energiaa kiukusta. Niin ja TEL: ei meidänkään mielestä esikoinen ollut näin vimmassa! :))

Jep. Takaisin papereiden äärelle. Työkassissa olisi myös tarkastettavia vihkoja, mutta ne ehtii huomenna. Onneksi. Silmiä jo painaa nimittäin.

Pippandii ja toukat 3v3kk sekä 9,5kk