PUOLUKAT tiistaihin
Hansu, ilmoittele sitten onko täti tullut käymään.
Töissä ollaan, en kerkii enempää kirjoitella.. Tuun vielä kurkkaamaan kuulumisianne
Kommentit (35)
En tiedä mikä on kun väsyttää ja palelee...sitten vielä kauhiat alavatsa nippailut,ihan kun kuukautiset ois alkamas vaik nehän just loppu!Kai nää on jotain ovikseen liittyvää...
JJ: En muista kaikkia mitä kivun lievitykseen sain mutta ilokaasua(ei tepsiny mulla,olo li kun kännissä),Epiduraali(Taivaanlahja=)auttoi heti ja olo tuli todella ihanaksi,Sain jotain mit annetaan kaikille ennen epiduraalia ja ilokaasua ja sekin oli hyvä!Ja Onnea rouvaksi tulosta!Mä olin vähän aluks pihalla kun en näköjään ole lukenut sanatarkasti taa=)(haleja)
Hannele-81:Älä muuta sano kuume senkun nousee!=)Tuliko täti?Toivottavasti ei ja pysyiskin poissa!Sen verran voin lohduttaa että mulla tuli esikoisen kanssa vale menkat ja olin sillo vast suurin piirtein rv 2 raskaustesti näytti negaa rv 6 asti.Ja mä käytin sillon acon 10 testejä koko ajan!Eli ei peli vielä ole menetetty!(antaa halin)
meneekö vaan sillai ett painaa tuota chat kohtaa??
Jos kirjoitukset tulee viiveellä, niinkuin muistan jossain vaiheessa lukeneeni, niin mitä järkee tossa hommassa sit oikein on??
NImimerkki: välineet sekoittaneet pään vissiin lopullisesti ;)
Vaihdetaanko me sinne hotmailii vai pysytäänkö yahoossa?Voikos joku valaista sitten kun mulla ei ole kun noi puoluka netin tunnukset ja ohje yahoolle...
Tuo oli päivän paras uutinen että rv6:lle asti acon10:llä nega!!! =o)
[color=violet] älyttömästi onnea naimisiinmenon johdosta... sehän se suuri yllätys sit olikin, senkin kettu ;)
Oottepahan koko porukka sit samannimisiä, vai meinaatko ottaa miehen sukunimen??
goldis
No mikset sää nyt tullu sinne... Painat vaan sitä chattia, eikö se ala toimiin?!? Me siellä Lumiinan kans ootellaan ;o)
painan chat kohtaa ja se on vaan vihreenä... ei tapahdu mitään...voi vettujen vettu
mistäs saisin tähän hätään miehen laittaa sellaisen jutskan tähän...EN TAJUU MITÄÄN... ei sit tarviin vissiin chattailla...höh =(
Enpä kerenny aikasemmin tänään kirjoitella, kun oli koulua kuuteen asti ja sitten piti ruokaa laittaa. Huomenna ois taas yhtä pikä päivä eessä, huoh.
Täällä on ollu ihan kamalan kylmä tänään, -20 astetta ja sit vielä vähän tuulee. Ja kylmempää vaan lupaa loppuviikoks.
Hannele:
Mäkin oon välillä miettinyt tuota, et onkohan miten vaikeeta sit raskaaks tulo kun lopulta saa rueta yrittämään, kun meilläkin 1,5 vuotta ollu ehkäsynä pelkkä keskeytetty. Oon kuitenkin täältä lukenu monista joilla ollu vuosia keskeytetty ehkäisynä ja ovat plussanneet jo ekasta kierrosta, se vähän lohduttaa, ja en usko että siitä voi vielä mitään johtopäätöksiä vetää et raskautuminen ois vaikeempaa.
JJ:
Onneks olkoon!!! Multakin meni ensiks ihan ohi tuo maistraatti juttu ja vasta sit kun toiset rupes onnittelemaan tajusin! Hauskaa iltaa ja hääyötä :)!!!
Sonnai:
Olihan täällä sit joku Itä-Suomen suunnalta, kun luulin ettei oo ketään muita kun minä. Vähän tuosta murteesta päättelinkin. Ite siis asun Joensuussa.
Hmm, vieläköhän oli jotain... no ei nyt muistu mieleen. Hyvät tiistai illan jatkot :)
[color=tomato]KIITOS KAIKILLE ONNITTELIJOILLE!!! Kiva kun saa näitä onnitteluja täällä, kun suku ei vielä voi tietämättöminä koko asiasta onnitella ;)
Mieskin tuossa käväs ja kyseli, että " mitäs se ROUVA täällä näpyttelee?" Kuulostipa se oudolta! Mutta kivalta ;)
GOLDA: Juu sama sukunimi on sitten meillä kaikilla:)
Lasagne vasta nyt valmiina eli syömään! JJ 37 + Tuutti♥
ONNEA ROUVALLE=)
Hansulle: hushushus täti. Voi kun mua jännittää sun puolesta bdbdbd
Muuta? En muista. Pinon luin, mutta pää on tyhjä. Taas.
-L-
Essi: ihana uni! Kyllä se vielä toteutuu! Ootko sä stressiin kokeillut liikuntaa? Mulla se auttoi jossain vaiheessa liiallisen negatiivisen energian ja pahan olon purkamiseen..
Golda:Voimia ja PAALJON jaksuja sulle! Kyllä se olo paranee sitten ajan kanssa, vaikka helppoahan se on näin sanoa :( Tietyt tunteen on vaan käytävä läpi.. Ja nyt on varmaan vaikeata jos joudutte exän kanssa tapailemaan vähän väliä asioita hoitelemassa
JJ: ONNEA! Voi vitsi, mäkin tajusin vasta nyt toun maistraatti-jutun.. Voi kun ihanaa :o)
Hannele: ootko sä muuten selventänyt miehellesi noita sun fys ongelmia? Monistanut esim jotain tietoa sairaudesta ja antanut sen lukea? Voisiko se auttaa ottamaan rask.reseptin huomioon?
Niin ja se kantoliina tuli aika pian laskun maksun jälkeen! Meniskö max pari viikkoo.. Kivaa et osaat löytää näitä pos.puolia ;o)
Mä tulin just luennolta, pitkä päivä takana, lähdin klo. 6 ja tulin vasta 22 kotiiin, väsyttää. Tänää ei jaksais pupuilla, miehen onneksi.. Mutta ehkä pitäis. Vaikka tissit on kipeät ja ovis ohi, niin haluun tehhä KAIKEN oikein ;o)
Nyt oon kans ladannut touta Javaa ja katotaan toimiiko chatti. Mikset Hannele mulle neuvonut sitä? Kyselin nimitääin samaa jo monta kertaa :/
Vauvalehden eka lasku tuli, ja maksoin sen heti, toivottavasti kantoliina tulee pian! Kenelle muulle se tuli? Galtsulle? Tuliko pian laskun maksamisen jälkeen?
Haluaisin käyä ostaan sen isomman korin Kodin ykkösestä muttei oo autoa... Johonki pitäs purkaa tätä oloa!
Mites JJ:n tuore avioliitto sujuu?! ;o) Ens yönä vietetään siis hääyötä? ;o)