^^**Lokahaaveet-Lauantai 3.2.**^^
Kommentit (31)
tätipahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon. Ihanasti sun miehes sua ainakin lohdutteli=)
Täällä ei muuta kun odottelua hyvillä mielellä eikä se maailma siihen kaadu jos täti tuleekin. Nyt ainakin ajattelen niin. Olenpa ainakin onnistunut oviksen löytämään tikuilla mut en kyllä mitään selkeitä oireita ainakaan vielä ole osannut asiaan yhdistää. Lämmöt ovat nousussa ja se taitaakin olla ainoa keino minulle ilman tikkuja ennakoida ovista.
Catryn uutisia odotellessa mukavaa lauantaita kaikille !
vielä et kyllähän ne simot muutaman päivän elelee et pitäishän se riittää mut voittehan te varuiksi vielä varmistella tänään;-D
Ja myös Milennalle pahottellut & toivotaan onnea uuteen kiertoon!, onneksi on noin ihana mies!. ;)
Tarille: kyllä minä myös uskon että ne siimahännät siellä odottelee, mutta varmistelu on (lähes) aina hauskaa. ;)
p02p06: Hyvä asenne!, pidä se. :)
Catryn uutisia odotellaan täälläkin..
Minä tein sitten aamulla uuden raskaustestin, johon ilmestyi entistä vahvempi viiva. Eli kai tässä raskaana ollaan, mutta en kuitenkaan uskalla iloita vielä & siksi vielä täällä puolella kuumeilen.. ;)
Sekin pelottaa kun eilen illalla vessakäynnillä oli liman seassa sellainen veriviiru!. :/
Mitä lie sitten tuo olikin, niin jänskättää... Olispa vain jotain muuta kuin kuukautisia..
Aiemmissa raskauksissa on myös tuommoinen viiru tullut mutta vasta viikolla 6-7 & tuolloin kuitenkin kaikki hyvin. Mutta nyt mietityttää...
Eli katellaan!. ;)
suklaapuffi kp 27/28-30 tai rv 3+?
Milenna halaukset sinne ja paljon onnea uuteen kiertoon,ihanan positiivinen mies sulla.
p02p06 Todellakin ihanan positiivinen ajattelutapa sinulla,pidä se aina.
catryn alas kertoa jo miten kävi, minäkö malttamaton....
Ja kaikille muillekkin tädin yllättämille halaukset ja peukut uuteen kiertoon. Ja piinailijoille plussasäteitä sekä paljon onnea kaikille plussanneille joita en ole vielä onnitellut.
Catryn uutisia, huhuu, ei saa pitää näin kauaa jännityksissä =D
Ei vaan tulet kertomaan uutiset sitten kun ehdit mut me muut taidetaan olla hmm ehkä hieman malttamattomia=)
Toivottavasti tosiaan onnistun säilyttämään tämän asenteen ja suurena apuna siihen ovat jo olemassa olevat lapsukaiset.
Suklaapuffille vielä onnen toivotukset vahvistuneesta viivasta ja tarrasukkia pikkuiselle !! Me muut yritetään seurata sun viitoittamaa tietä odotuksen ihanuuteen=)
Kiitos haleista ja tsempityksistä..
Mies tosiaan on positiivisempi kuin minä, vaikka jotenkin ei hirmu surullinen olo oo mullakaan, vaikka kyllähän se harmittaa, kun ei tärpännytkään, mut aamuyöstä oli pakko tehdä testiki, ihan mielenrauhani takia ja negaa näytti..joten oli vaan valeoireita mulla.
Kyllä tää elämä tästä jatkuu, buranaa vaan naamaan:)
Kovasti plussaonnea kaikille!
Jos joku muistaa ketä oli tippunut tulta listasta niin vois sinne ilmottaa, jos ei oo kaikkia sieltä vielä poistettu..
Jumpasta olen tullut, vielä pitäis jaksaa suihkuun mennä...Esikko yrittää saada unen päästä kiinni, nukahti eilen illalla normaalia myöhemmin ja heräsikin aamulla myöhään, joten vielä ei nukuta...
Voi pahoitteluni MILENNA, kun menkat saapui :( Tosiaan ihanan kannustavasti miehesi sanoi sinulle :)
Joku oli testaamassa aamulla, mikset jo tule kertomaan kuulumisia! Täällä ollaan ihan hermona jo! =) C@TRY tai joku...Iih, kun en muista tarkkaa nikkiä...Anteeks.
COPPOLA, mun mielestä ei ollut kahta pinoa, ööh, tai sit olen missannut toisen. Mutta oisit vaan jatkanut kirjoittelua siihen mihin aloititkin :) Mä muuten tunnen sut jostain ;)
Mulla on h-hetket ihan käsillä, tai sit on voinut ovis jo ollakin...Pupuilla pitäs vielä useampana päivänä ihan varmuuden vuoksi...Ensi kierrossa otan kyllä tikut käyttöön, jos ei nyt tärppää, on vaikeeta, ku en tunnista, milloin ovuloin.
Mutta nyt sinne suihkuun...Heippa hei!
Emelie kp 11/24-27(32)
Anteeksi kun pidin teitä näin kauan jännityksessä, mutta tänään on pukannu olemaan kiireinen päivä! :) Viime yö oli kunnon liskojen yö, yritin tosissani nukkua täyden virtsarakkoni kansssa jotta pääsisin aamulla tekemään testin. Kun siinä sitten ammuyöstä heräsin 5 aikaan älyttömään pakotukseen virtsarakossa ja ei auttanu muu kuin juosta vessan ja samalla tehä testi.....ja negahan sieltä tuli!*itkee*
Osasin kyllä arvatakin, mutta mies rohkaisi aamulla ja sanoi että johan on jo 2 raskauskertaa aijemmminkin selvinnyt vasta viikoilla 6. No paskat mä enää usko ollenkaan että odotan, vaikka eipä noita menkkoja kyllä ole kuulunut eikä näkynyt. Alavatsa turvoksissa ja rinnat arat, että mitähän tämä sitten lienee!!!!
Tsempatkaa mua!!!
Mä en nyt jaksa kiinnostua mistään,, en oikestaan koko tästä linkistä kun on niin paha mieli aamuisen tuloksen jäljiltä!
Pitää jatkaa tuota karkin mässäämistä tähän pahaan oloon ja toivotaan että jolllain muulla teistä tärppäis ja saisitte sitte marraskuussa oman ihanan nyytin syliin!
Terveisin surullinen Catry
Lotta 2: voi hitsin tätsky kun sinnekkin on persiinsä ängännyt,paljon halauksia ja peukkuja uuteen kiertoon.
Taas kyssäri entäs jos simpat purskahtaa het ulos kun on häpeltänyt,niin jääkö sinne sit yhtään matkalaisia tuonne kohtuun menemään. Kiitos taas vastauksista kaikille.
Ekaks pahottelut tädin alle jääneille:( kyllä sen plussan soisi kaikille...
oon ite vähän taustaillu kun ovishetkiin tuntu kierron alussa olevan vuosi,mut niin se aika kuluu,tänään kp.13!mut ihme kyllä ei oo liman limaa tullu,tosi outoa.ja vähän harmillista jos en ovuloikkaan tässä kierrossa..mutta kattelen nyt rauhassa et jospa kuitenkin.peitot heiluu hyvässä tahdissa anyways;)
oih,oon pian lähössä laitokselle,mun ystävä sai terveen tytön eilen illalla<3 oon jo varannu nessut mukaan,ihan salttiin piilitän siellä:) oli eilen niin jännää,kun puhuttiin puhelimessa välillä.siinä ohessa nainen otti aina ilokaasua ja jatko juttua sen jälkeen..aika rautanen asenne;D mut oli niin mahtavaa olla vähän edes mukana ja tilanteiden tasalla,ollaan tunnettu kuitnekin 15v!
mutta pian herkistelemään..*niisk*
mitkäs on täällä illan suunnitelmat ihmisillä?
kp.13 yk10
..en vissiin sen 10sormijärjestelmäkurssin alettua osaa enää kirjottaa oikein;)
Tari73: Just tänään luin jostakin nettilääkäripalstalta saman kysymyksen, jonka säkin esitit. Siinä lääkäri vastasi, että vaikka paljon tulee ulos, aina menee riittävästi oikeaankin suuntaan.
Milennalle ja catrylle jaksamista! Uuteen yritykseen, käy! Kyllä se vielä tärppää!
Tietääkös kukaan sellaista, jolla on todettu PCO, mutta jolla ei ole ollut mitään oireita (kuten liikakarvoitusta, ylipainoa)? Oon tässä vähän hämilläni (ja huolissanikin), kun ovisplussa näkyy viidettä päivää. Lämmöt on kuitenkin noussut jo keskiviikkona (kp 16). Nousevatko lämmöt, vaikkei munasolu irtoaisi?
Minni-Maija kp 19
ja plussaonnea kaikille!!!!!!
lotta2
Saunaan on kohta mentävä, joten nopsaan:
täällä oli taas pari uutta plussaa, joista en ole ehtinyt vielä onnittelemaan (nikit tietenkin on jo unohduksissa..). Mutta onnea siis todella paljon ja vauvaliimaa matkaan mukaan! :)
Negojakin oli testailtu, tsemppiä uuteen kiertoon tai toivottavasti ei uutta kiertoa tulisi vaan siellä masussa olisi sittenkin salamatkustaja!
++++++++++++++
Tädin yllättämille jaksuja ja paremmalla onnella seuraavaan kiertoon!
ON: nega testattu tänään täälläkin herkällä (olisko Advance -merkkisellä) testillä. Dpo siis vissiin 9 ehkä, joten aika aikastahan tämä on, mutta jotenki on kyllä niiiin menkka-fiilis ettei tosikaan. Selkää särkee ja mahaa jomottelee tuttuun tapaan, kuten aiemmissaki kierroissa. Aikasemmin kuvittelin niitä raskausoireiksi, mutta menkkaoireita ovat, muutenhan tässä pitäs olla oltu raskaana jo monta kuukautta..
No, mut kassellaa. Illan jatkoja!
-S- kp 23/27
Catrylle negapahoittelut mutta sun kohdallahan toivoa on vielä rutkasti kun niin myöhään olet aiemminkin plussannut!
Lotta2 tätipahoittelut, kurja akka on kun ei ymmärrä pysyä poissa mutta josko parempi onni olisi teillä seuraavassa kierrossa!
Tarille vastaisin samalla tavalla kuin Minni-Maija että olen myös lukenut että aina tosiaan menee oikeaankin suuntaan vaikka niitä poiskin tulee. Enkä ainakaan itsekään aiemmissa raskauksissa ole jalkoja ylhäällä pitänyt tms. vaan ihan normaalisti suihkuun mennyt suht nopeesti.
toivotaan että olit vain aikaisessa ja nega muuttuu plussaksi=)
Hyntty kyseli iltasuunnitelmista, täällä rauhallinen ilta tiedossa. Juniori pitäis käydä nyt kylvettämässä ja sitten esikon kanssa saunomaan. Töllöä tuijotellaan ja sitten nukkumaan kera puuhastelujen;-) Varmasti ollut ihana näky tämä uunituore ihmisenalku mitä olet saanut tänään ihailemassa.
Sanna-P! Aikastahan tuo tosiaan vielä oli joten ei mitään syytä luopua toivosta, eiks niin! =)
Mäkin testasin tänään ja negan, mut päivä vielä vähempi kuin sulla..
Toisaalta se ois voinu jo jotaan näyttää, mutta ei tosiaan voi vielä kirvestä heittää kaivoon tässä vaiheessa.
Roskishaamu siihen tikkuun oli ilmestyny, mut niin monta tikkua nähneenä tiedän, ettei voi niistä mitään päätellä.
Mut jospa kattelis maanantaiaamuna uudemman kerran! Nuo kotitestit, kun on näköjään päättäny muistaa tämmösiä kanta-asiakkaita ja sain jo toisen kerran neljä testiä vaikka tilasin ja maksoin vaan kolme! ;D
Oireita kyllä taas riittää.. Ikenet on turvoksissa, nenä on rutkikuiva, valkkaria riittää, lievä pahaolo johon muuten heräsin yms. Ihmeellinen on ihmismieli, kun osaa näitä kierrosta toiseen kehitellä..
Viime kierrossahan sain melkosen selkeän viivan dpo 7 , mut siihen se taas silläkin kertaa jäi. Toisaalta käytin mammaksin surkeita testejä joten saatto olla virheellinenkin.
Tuolta senkin tikun näkee, viime kiertojen tikutuksissa.
Tari! Joo, kyllä niitä simppoja on niin paljon ettei haittaa vaikka tuntus siltä, että hirveeesti tulis ulos! =)
Täällä oli taas uusia plussanneita, ihanaa! hirmusuuret onnittelut ja anteeksipyyntö, kun ei muista nimiä!
Ja plussaonnea kaikille! Pysyköön täti nyt loppuporukasta hyvin hyvin kaukana..!
piipaa kp 21/28 dpo 8
Täällä ei eilisestä rinta kivusta jälkeäkään enään,rintoihin oli tullut punaisia laikkuja ympäriinsä. Mutta nyt kamala menkkamainen jomo kokoajan. Pariin kertaan olen käynnyt katsomassa et nytkö ne alkaa. Mutta arvatkaas,lämmöt nyt alhaisimmillaan kuin vähään aikaan 36.4,joten olisko se nyt irrronnut se munis sieltä.
Eilen kävin polven kans lekurilla ja näinhän se oli et leikkuu jonoon taas mentiin,ääk,kolmas kerta jo. Kutsu tulee ehkä jo kuukauden sisään. Jospa olisin sitä ennen jo sanut sen vahvan plussan siihen testiin. Mitä luuletta kun,vois sanoo et eilisen puolella uiskenteli edelliset simot passiin,et riittääkö jos tänään on ovis??
Tari kp 13/25 yk 26 Dpo ?