Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä sinulla alkoi menkat?

Vierailija
16.01.2006 |

tuli vaan tuosta yhdestä ketjusta mieleen.... minulla alkoi sinä kesänä kun täytin 10v... ja olipa kauheaa se!! kellään muulla ei alkanut vielä seuraavana vuonnakaan niin olinpa oikea friikki silloin kavereiden seurassa! =D myöskin rintani kasvoivat tosi aikaseen....ja kaverit tirskuivat!

nimim. nykyisin lähes täysin rinnaton =D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla en edes tajunnut, menkat oli alkaneet, kun housuun oli tullut vain pari tippaa verta. Äiti bongasi ne sitten pyykistä ja hommasi siteitä. Menkat oli tosi epäsäännölliset ja pienet noin vuoden verran, ja siitä lähtien on niagara virrannut tasan 30 päivän välein, lukuunottamatta lähemmäs kahta vuotta tuossa välissä. :)

Mulle menkkojen alkaminen aiheutti lähinnä plääh, nytkö se vaiva sit alkoi? -reaktion. Tiesin kyllä faktat jo silloin. Rintojen kasvaminen sen sijaan oli Iso Juttu, ja ihailin valtavasti niitä pikkuruisia nänninnyppylöitä, jotka menkkojen kanssa samoihin aikoihin alkoi kasvamaan. :D

Vierailija
22/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset tulivat kun olin 13, sen jälkeen kului 8 kk seuraaviin, sitten taas yli puoli vuotta kolmansiin kuukautisiin, ja sitten 16-vuotiaana menin lääkäriin ja pistivät syömään ensin teroluteja, sitten pillereitä, ja vuoto tuli siis säännöllisesti hormonimömmöillä.

Ja joo, ei ole tullut lapsia meilläkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alko kun olin 9vee. Ei kiva ollenkaan ja rinnat alko kasvaa samoihin aikoihin

Vierailija
24/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunde Svan oli juuri tullut voittajana maaliin 50 km:n hiihdon mm-kisoissa.

Menin sen jälkeen onnellisena vessaan ja verta tuli paperiin pyyhkiessä.

Siskollani alkoi vasta 18 v. !

Vierailija
25/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kohtuuton?

Vierailija
26/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin 13-15v.11-v ihan lapsi.aika monella alkanut näköjään kanssa 11-vuotiaana!Toivottavasti tyttärelläni alkaisi vasta joskus 13 v.aikaisintaan.

Vierailija
27/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kamalaa, vaan iso juttu! =)

Vierailija
28/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynesti ostin paketin siteitä ja siinä se. Äiti hämmästyi, kun alkoi jotain sopertelemaan kuukautisista ja pamautin, että on mulla ollut jo 1/2 vuotta!

Vierailija
29/29 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuullut asiasta kotona ja koulussa, joten ei yllättänyt. Asiasta ei puhuttu kaverien kesken, joten en tiedä, olinko " aikainen vai myöhäinen" tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän