Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tilanneet Nordic Feel-verkkokaupasta?

Vierailija
11.08.2011 |

Mä en ole hirveesti tilaillut netistä, ja nyt tuli mieleen että onko ihan luotettava ja muutenkin että kaikki toimii...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nostaa tämä ketju, olen itse tuolta tilaamassa tai haluaisin tilata :o miksi ovat noin edullisia kaikki tuotteet?

Vierailija
22/58 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tilasin edt:n, nopea toimitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo nyt mitenkään törkeen edullinen... Tuotteet ovat aitoja, ja toimitus sujuu nopeasti. Oon tilannut sieltä kosmetiikan parin vuoden ajan.

Vierailija
24/58 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin toimi, mutta ei sielä kaikki ole niin kauhean halpaa

Vierailija
25/58 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:01"]

Mitenköhän he myyvät victoria's secrettiä jonka jälleenmyynti on laitonta ja kun eivät omilta sivuiltaan toimita suomeen (nesteitä ei saa Suomeen muiltakaan verkkosivuilta kuten hollister).. ja vielä 3 kertaa kalliimpaan hintaan kun VS omilta sivuilta ostettuna ( jos siis ostaa ns. Pakettialennuksella)

[/quote]

Sen verran pitää huomauttaa, että mm. Viking Linella myydään Victoria's Secretin tuoksuja ihan hyllytolkulla. Veikkaan, että Nordic Feelilla, Elloksella ja Viikkarilla yms. on jälleenmyynti/lisenssisopimukset tuoksuihin VS:n kanssa. 
Ja jos Hollisterin hajuja kaipaat, niin ei kuin Tukholmaan. Sergelintorin vieressä on kauppakeskus Galleria, jossa on Hollisterin myymälä. Sieltä löytyy vaatetta ja tuoksua huru mycket (tuoksuherkät varokaa, koko myymälä on parfymoitu kauttaaltaan - ja hemmetin kuuma).

Vierailija
26/58 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut hajuvesiä, Opin kynsilakkoja, meikkejä jne. Parhaat alennukset kausialessa, esim. viime joulun jälkeisestä alesta ostin vuoden shampoot. Hinnat olivat suunnilleen puolet Nordic Feelin normaalihinnoista, eli oisko neljännes kivijalkakampaamoiden hinnoista tjsp. Olen ollut tyytyväinen tuotteisiin ja toimituksiin.

Vierailija
27/58 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite en uskalla tilata kun nettisivuilla on aika kömpelöä suomea eikä asiakaspalveluun saa kuin sähköpostilla yhteyden..

Tilasin ja olen tyytyväinen, sain tuotteen jota ei ole enää suomesta mahdollista saada..Tackar-hyvin toimi.Hanni

Vierailija
28/58 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko viides tilaus menossa... kaikki on toiminut 100% hyvin. Tuotteet aitoja ja edullisia. Noin viikko menee tilauksesta kun paketti on käsissäni, joskus tullut nopeamminkin. Nyt oli jo lähtötilanteessa ilmoitus että "yksi tuote tilapäisesti loppu, saamme tuotetta viikon sisällä..." pari päivää meni ja sitten lähetys lähti. Ilmoitus tulee erikseen puhelimeen (jos niin haluaa) sitten saa koodin jolla lähetyksen kulkua voi netissä seurata. Niin kauan kun hinnat ovat muita halvempia tilaan Nordicfeeliltä. t. Yksi tyytyväinen vakiasiakas :)

Vierailija
29/58 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kun kaikilla on hyviä kokemuksia. Itse tilasin kaksi hajuvettä lähemmäs 2viikkoa sitten, sekä lähetin 3päivää sitten viestiä miksei hajuveteni saavu, eikä ole näkynyt vastausta. Tilausaika on siis tuolla max 4pvä. En enää ikinä tilaa tuolta.

Vierailija
31/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sanoi että NordicFeel-pakettinsa tulu Siwaan, nämä käyttää siis MyPackia/Postnordlogisticsia (sama kuin Zalando ja Ellos) eikä postia?

Vierailija
32/58 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kauankauan sitten hajuveden, ei ole näkynyt. Olen lähettänyt monta viestiä mutta niihinkään ei voida vastata, minäkään en enää IKINÄ tilaa sieltä, varsinkin kun maksu tietenkin on jo otettu vastaan.

Vierailija
33/58 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hajuveden joka on ihan erilainen kuin aiemmin ostamani vastaavat tuotteet sillä olen käyttänyt kyseistä tuoksua monta vuotta. Haju on eri, pakkaus ja pullo ovat erilaisia. Onko jollain ollut vastaavaa? Laitoin viestiä asiasta, toivottavasti vastaavat.

Vierailija
34/58 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin cdon.comin kautta tuoksuja. Tarkoitus oli laittaa joulupaketteihin ne. Sitten sain sähköpostia, että kaksi kolmesta tilaamastani miestentuoksusta on mennyt takaisin postin asiakaspalautuksena. Olin aivan äimänä, sillä en ollut saanut mitään, mitä olisin voinut edes palauttaa. Muitakaan tilaukseni tuotteita ei ole näkynyt. Cdon.comin puolelta tuli samalla kertaa tilattu dvd jo, mutta Nordicin tuotteista ei ole mitään muuta tietoa, kuin että postitettu on. 

Laitoin sähköpostia, johon ei ole kukaan vastannut mitään. Taitaa olla viimeinen kerta, kun haluan mitään Nordicfeelin tuotteita...

Vierailija
35/58 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hajuveden cdon:in kautta Nordicfeelistä ja kaikki toimi loistavasti. Paketti tuli kahdessa päivässä, postin kautta ja oli hyvin pakattu. Hajuvesi on aito ja juuri sellainen kun pitikin.

Vierailija
36/58 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelua ei saa suomeksi!

Jos ei ongelmia tule niin toimii.

Vierailija
37/58 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaakohan joku auttaa. Paikkakunnallani ei ole matkahuollon pistettä vaan posti. Minnehän pakettini siis tulee? Toimitus kestänyt jo viikon ja olen vähän huolestunut. :/ maksamaan jouduin kuitenkin vaikka tuotteita ei näy.

Vierailija
38/58 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siwoihin tai r-kioskeille tulee

Vierailija
39/58 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu monesti olen tilannut ja aina toiminut moitteetta!

Vierailija
40/58 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole hirveesti tilaillut netistä, ja nyt tuli mieleen että onko ihan luotettava ja muutenkin että kaikki toimii...

Tilaan usein ja paljon.  On todella nopea toimitus, jos tänään tilaa, huomenna / ylihuomenna noudettavissa. Itse tilaan kaikki kosmetiikka tuotteet sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän