Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tilanneet Nordic Feel-verkkokaupasta?

Vierailija
11.08.2011 |

Mä en ole hirveesti tilaillut netistä, ja nyt tuli mieleen että onko ihan luotettava ja muutenkin että kaikki toimii...

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut hoitoaineet ja meikit kalliita merkkejä.tosi tyytyväinen olen ollut.hieman edullisempaa kyllä tietenkin lancome ja Ester lauder maksaa.mutta halpa harvoin on hyvää joten tilaan näitä.ja hoitoainetta ens hed tigris sekä hait shot tigris.ihania tuotteita

Vierailija
42/58 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla luottotiedot kunnossa.turha odottaa jos ei ole.hyviä tuotteita olen paljon tainnut kampaamotuotteita ja kaikki meikit.ovat hinnakkaita koska ovat korkeatasoisia.minä tykkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä!

Tuotteet tulevat ajallaan, ja siististi pakattuna.

Luotettava sivusto!

Vierailija
44/58 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Nettisivuilla sanotaan, että paketti tulee postilaatikkoon tai -toimistoon. Minun pakettini saapui Matkahuollon jakelukeskukseen, josta se olisi pitänyt hakea. Toiselle puolelle kaupunkia siis.

Asiakaspalveluun sai yhteyden englanniksi ja vastasivat nopeasti. Lupasivat lähettää paketin uudelleen ja tällä kertaa varmasti postin kautta.

Uusi saapumisilmoitus kertoi paketin olevan taas tuolla samassa paikassa.

Peruin koko tilauksen.

Vierailija
45/58 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Nettisivuilla sanotaan, että paketti tulee postilaatikkoon tai -toimistoon. Minun pakettini saapui Matkahuollon jakelukeskukseen, josta se olisi pitänyt hakea. Toiselle puolelle kaupunkia siis.

Asiakaspalveluun sai yhteyden englanniksi ja vastasivat nopeasti. Lupasivat lähettää paketin uudelleen ja tällä kertaa varmasti postin kautta.

Uusi saapumisilmoitus kertoi paketin olevan taas tuolla samassa paikassa.

Peruin koko tilauksen.

Koska käyttävät postnordia niiden lähetykset tulevat aina lähimpään postnordin toimituspisteeseen kuten Matkahuoltoon tai ennen siwoihin nykyisin valittuihin k-kauppoihin. He ovat tehneet sopimuksen postnordin kanssa eivätkä käytä muita toimittajia, samoin kuten monet muut verkkokaupat mm. Zalando, Sportamore...Nordicfeelin sivuilla lukee myös selkeästi että he käyttävät mypack-palvelua tilausten toimittamiseen.

Vierailija
46/58 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilailen sielta hyvin usein ja on luotettava. Ainakin minulle tulee aina ihan muutamassa arkipäivässä eikä maksamisessakaan ole mitään ongelmaa.

Vierailija
47/58 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedä on aito

Vierailija
48/58 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä monta kertaa ja kaikki toimii. Tuotteet oli mitä piti, asianmukaisesti pakattu jne. Toimitus saattaa vähän kestää. Mutta ihan aitoa tavaraa tulee :)

Vierailija
49/58 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina tilannut täältä kaikki hajuvedet ja hiusjutut, aina aitoja. Ei ikinä mitään ongelmia, tosi hyvä. Nykyään on asiakaspalvelu ja kaikki suomeks ja tulee posti-pakettina esim. SmartPostiin. Tosi helppo ja kätevä. Toimitus kestää yleensä 2-5 päivää. 

Vierailija
50/58 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin tilata hajuveden, onko ne hajuvedet ihan aitoja ??

Vierailija
51/58 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut tilattua laskulla  luottotiedoissa merkintä 

Vierailija
52/58 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin vahingossa väärän puhdistusaineen ja halusin palauttaa. Yllätys tuli siinä, että palautuspaketti piti lähettää Ruotsiin jolloin postikulut maksoivat yli 2/3 tuotteen hinnasta eli melkein 20 euroa. En lähettänyt sitten. Annan jollekin, jolle se sopii.

Toinen juttu sitten oli se, että huulikynän väri ei todellisuudessa vastannut kuvaa vaan oli tummempi. Käyttämättä jäänee siis sekin.

Vierailija
53/58 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUUKAISI sitten tilasin, ei edes tilausvahvistusta ei mitään, mutta kyllä lasku tuli??!!

Ei vastaa @postiin.

Seuraavaksi yhteys kuluttajasuojaan.

Ei kyllä mitään kehumisen paikka ollenkaan!!!

Vierailija
54/58 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten tilasin itsekkin eikä vieläkään näy, postin sivuilla lukee että ei ole annetu postille. Ovatko he vieläkään vastanneet teille?

Vierailija
55/58 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin kertaan tilannut. Toimi hyvin. 

Vierailija
56/58 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjou:sukat JA boxerit. Ok, tuli sukat. En jaksa vetulointia firman kanssa joka huijaa. Äänestän siis lompakolla.

Vierailija
57/58 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudempia kokemuksia? hinnat näyttäisi olevan pari % halvempia kuin muilla

Vierailija
58/58 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uudempia kokemuksia? hinnat näyttäisi olevan pari % halvempia kuin muilla

Olen käyttänyt muutaman vuoden, ihan hyvin kaikki toimii. Ostelen vakiomerkeiltäni hiustuotteita, meikkejä jne. Toimitukset otan lähiostarille matkahuollon automaattiin tai budbee boxiin. Ei ole koskaan ollut ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi