Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummat vaatteet haisee pesun jälkeen kamalalle, help!

Vierailija
13.09.2011 |

Siis monet mustat ja tummat vaatteet haisee pesunkin jälkeen ihan järkyttävän pahalle, ainakin omaan nenään. Sellaselle märälle, tunkkaselle, en osaa selittää. Olen pessyt vaatteita 60 asteessakin, mutta lämpötila ei muuta asiaa, pyykinpesuainettakin olen vaihdellut, sekä huuhteluaineita. Olen kuivannut vaatteita mahdollisuuksien mukaan myös ulkona.

Mutta lopputulos on AINA sama, se haju on silti paha, kun vaatteet kuivuu.

Mistä tämä johtuu, pitääkö mun oikeesti heittää kaikki tummat vaatteet pois, kun en voi sietää tota hajua?

Ja siis, vaaleat ja valkoiset vaatteet eivät haise pahalle pesun jälkeen, vaan ihan puhtaalle.

Erikoista.

Kellään muulla samaa ongelmaa, AUTTAKAA! Harmittaa ihan hirveesti, kun suihkun jälkeenkin jos laittaa puhtaat vaatteet, ni silti haisee pahalle :(

PS. pyykinpesukonekin on uusi ja ongelma oli myös jo edellisen koneen kanssa- eli siitäkään ei johdu.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi määrä pyykkiä koneeseen ja 2x pesu 60 c, niin pitäisi auttaa. Jatkossa pesee aina tarpeeksi pienen määrän pyykkiä kerrallaan. Meillä sama ongelma miehen vaatteiden kanssa ja niitä saa olla max. puolet normaalista määrästä. Mies yleensä itse täyttää konetta liikaa ja haju ongelma on taas valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä