Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oululaisille asiaa!

16.01.2006 |

Mikähän ois hyvä asuinalue lapsiperheelle, jossa leikki-ikäinen kohta 5-vuotias ja pikkuinen vauva? Katsellaan sieltä päin omakoti/paritaloa ja tärkeimpänä on hyvä ja rauhallinen asuinpaikka lapsillemme, jossa siis leikkikavereita lapsukaisille ja " vertaisseuraa" vanhemmille. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon asuinalueita... mutta itse paljasjalkaisena voisin luetella muutaman alueen, johon EN muuttaisi lasteni kanssa: Rajakylä, Kaijonharju, Puolivälinkangas, Toppila, Tuira, Hiironen.

Kenenkään ei kannata vetää hernettä nenään, jos lapsineen asuu jossain noista alueista, koska tämä on ihan vain minun henk.koht. mielipiteeni! Olen itse asunut melkein jokaisessa noista alueista lapsena ja nyt teen töitä sellaisessa paikassa, että tiedän aika paljon, mitä missäkin päin Oulua tapahtuu ja siihen perustan mielipiteeni.

Mutta, jokainen asuu siellä, missä tuntee viihtyvänsä. Toivottavasti löydätte kivan kodin täältä ja vielä rauhalliselta alueelta, jossa lapsilla on hyvä elää ja kasvaa. :)

Vierailija
2/4 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rauhallista. Seuraakin on varmaan jossain päin, meidän lähin leikkipuisto on kyllä aika hiljainen. Perhekerhoa ja kahvilaa löytyy, 2 päiväkotia ja iso ala-asteen koulu. Huono puoli on ehkä se, että keskustaan on n. 12 km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole Oulua varsinaisesti mutta huomattavasti lähempänä Oulun keskustaa ja helpomman kulkuyhteyden päässä kuin moni Oulun alueista esim. tuo Herukka on aika vaikean kulkumatkan päässä siis julkisia käyttäen..itsekkin sieltä joskus kulkenut.

Kuntana Kempele on hyvä ja löytyy toimintaa paljon ja asuinalueita vanhasta uuteen omakoti -ja pientaloasumista enimmäkseen! Suosittelen!

Matkaa Ouluun noin 10km--13km..riippuu paikasta missä asustelee..

Vierailija
4/4 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rauhallista on. Paljon lapsiperheitä.