Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukahan myisi minun puolesta vaatteita kirpparilla ? Saisi rahat

Vierailija
16.01.2006 |

Olen siivoamassa rankalla kädellä vaatekaappia ja kaikki joita en ole pitänyt vuoteen lähtee nyt. Samoin lasten pienet vaatteet: hyväkuntoisia haalareita, goretex kenkiä, talvitakkeja, farkkuja, kesävaatteita ja kenkiä (hyväkuntoisia). Voisin tietenkin viedä Punaisen Ristin keräykseen mutta sieltä ei tiedä minne ne joutuu. Mieluummin antaisin jollekin tarvitsevalle tai jos joku menisi myymään tavarat kirpparille ja saisi pitää rahat. Itse en ehdi myymään. Tavarat todella hyväkuntoisia ja muodikkaita - ei mitään paskaa jota yleensä siellä myydään. Tavarat Oulussa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai myisin kirppiksellä. Ja tarpeeseen tulis!!

Vierailija
2/8 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ita ja tavaraa. Siellä on usein tosi pula!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin maksaa postimaksun, jos lähetät paketin! ota yhteytta: aldajo@gmail.com

Vierailija
4/8 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroiden postittaminen on niin hankalaa.. pitäisi löytää jostain hervottoman iso pahvilaatikko ja sen kantaminen postiin on oma ongelmansa

Vierailija
5/8 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni todellakin ottaisin vaatteita (lapsia on neljä) mutta toki SPR:n tms kautta voi mennä jollekin joka tarvitsee kipeämmin.

Missäpäin Oulua asut?

Vierailija
6/8 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF myymälästä parin viikon päästä ja rahat menee UFF:n organisaation pyöritämiseen.

Hyväkuntoiset anna mieluummin SUomeen niitä tarvitseville. Aika vähän on sellaisia vaan näköjään ilmottautunut..kumma juttu

Vierailija
7/8 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viitsi työpaikkani e-mail osoitetta täällä levitellä ja anonyymia osoitetta minulla ei ole

Vierailija
8/8 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voidaan sopia hakemisesta: slittow@hotmail.com