Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤Syyskeijut PiiNaViikKooN!¤¤¤

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt ei kukaan ollut samaan aikaan tekemässä aloitusta! En ainakaan löytänyt uutta vielä tuolta.

Mitenköhän on, oon menossa keuhkokuviin nyt muutaman tunnin päästä, haittaako se että voi olla raskaana? Tuskin oon, mutta ajattelin sen kuitenkin ilmottaa siellä.

Eilen ja tänään on taas rinnat kutisseet.. Ja ne tuntuu kylmiltä ja märiltä..? Ei oo märät oikeesti, sen oon tsekannut.

Ei muuta raportoitavaa, Jeanel Kp 35/(102) Hui toi näyttää kamalalta!

Vierailija
2/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei oikein mitään raportoitavaa. Rinnat arkana edelleen, välillä etoo, kohdussa tuntuu nipistelyä joka on ollu vähenemään päin. Eli taitaa ne menkat alkaa ajallaan...

Mukavaa maanantaita kaikille!

Majita kp 24/25-26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirskatti, huomasin viikonloppuna etta jos nyt mahdollisesti olisin raskaana alustava la olisikin 03.10 taman vauva-lehden laskurin mukaan... Tylsa, nyt kun aloin jo oppia tuntmaan teita, niin olisi tylsa siirtya lokakuisiin. Haittaako jos hengailen viela teidan kanssa? Taidan kylla jaada ihan yssikseni kun te muutatte odotuspuolelle. Olin vuorenvarma etta syysvauva tasta kierrosta tulisi...

Jeanel: mulla oli tota rintojen kutinaa viime raskaudessa, voisi olla hyva merkki!

Kiitos Piipaalle ja Majitalle (ainakin, sorry jos unohdin jonkun) ovis vastauksesta. Funtsilimme tassa etta silloin su kun tuli limatulppa ainakin pupuiltiin ja sitten luultavasti ti, jolloin ovis oli, mutta ei muistaaksemme sen jalkeen. Saapa nahda. Mahdollinen kiinnittyminen olisi siis tapahtunut nyt viikonlopulla, mutta en kylla ainakaan mitaan tuntenut...

Mukavaa maanantain jatkoa kaikille!

Töötsi kp 20/28(?)

Vierailija
4/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saas nähdä kuinka kauan. Haluaisin niin sen plussan. Oireet jatkuu samanlaisina: rinnat kipeet sivuilta, todella ällöttävä olo joka pahenee iltaa kohden, maha pinkee ja hieman kipee. Jos vielä keskiviikkona tarvetta niin ehkä sitten testailen.

Tsemppiä kaikille. Yritetään nyt saada porukalla ne plussat kehiin++++++++++++++++++++++++++++++++

Shannon kp 26/24-29

Vierailija
5/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menossa kp 25/28?-35. Ovis siis ilmeisesti oli sillon kp 14 joten siks tuo 28 on tuolla mukana.

Oireita on, etoo hiukkasen, paleltaa, masua nippailee ja pissassa on jo selvästi omituinen haju, joka on tuttu kahden edellisen neidin alkuraskausoireista.

Mä en pysty oottamaan tuota lauantaita, teen toisen testin jo huomenna ja viimisen torstaina jolloin oviksen mukaan täti tulee, jos on tullakseen.

Niin ja se mun eilinen kadonnut haamu.. ei ollutkaan kadonnut. Vielä se näky tänäkin aamuna siinä tikussa, ihme juttu. Mutta en usko siihen ennenkun voin kutsua viivaa plussaksi eikä haamuksi, koska päiviä on vasta näin vähän.

Nyt aloin jo vähän kirotakkin näitä herkkiä testejä jotka houkuttaa testailemaan ihan liian aikasin.

++++++++Mutta hirmusesti onnea meille kaikille! +++++++++

Vierailija
6/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä röntgenissä äsken (ollut niin sitkee yskä) ja ne laittoi mulle sellasen suojuksen tohon mahaan siltä varalta että siellä jotain elämää olisi. Sitten kuitenkin alkoi tuntumaan heti sen jälkeen että mahaan sattuu, taidan vaan kuvitella. No äsken taas yskiessä ainakin sattui aika kunnolla mahaan.

Kuulostaa piipaa tosi hyviltä sun oirees! +++++++

Kiitos Töötsi tsemppauksesta! Eikä haittaa jos hengailet täällä, me aikasemmin puhuttiinkin siitä kun toisilla menee la:t pikkusen yli, mutta päädyttiin siihen ettei sitä koskaan tiedä kuitenkaan syntyykö ne vauvat just laskettuna aikana :)

Nyt ruoanlaittoon...

Vierailija
7/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kp24/26-28 ja aamulla tein apteekin oman testin. Ohjeessa lukee että ei saisi lukea 10min. jälkeen mutta 15min. jälkeen siihen tuli hyvin hailakka punertava viiva. Olenko raskaana vai en?? testin uusin parin päivän päästä jos menkat ei ala. Voi kun tää olisi sitä. 8kk yritys olisi palkittu juuri sillä mitä toivon eniten!

Vierailija
8/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mamma se oli sitten mega maltillinen ja suoritti vasta äsken testauksen kun kp on 30/26 ja kaksi viivaa ilmestyi apteekin omaan testiin että nyt sitä sitten syysvauvaa odotellaan! IIIK! =)

Kaikki ylijääneet +++++säteet lähetän teille keijut! Ja vaikka tästä odotus puolelle on siirryttävä niin en voi olla tulematta lauantaina katsomaan mitä täällä tapahtuu. Eikös se ollut se testauspäivä monilla?

Caleo *menee tekemään odotuspuolelle tilaa lopuillekkin keijuille*

Vierailija
9/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannonilla ja Piipaalla on tosi hyvia merkkeja +++++++++++++++

Jeanel: toivotaan etta tuo mahakipu ei johdu rontgenista vaan siita yskimisesta. Itte alan kanssa aina kuvittelemaan kaikkea kauheeta heti ekaks...

Nipsu: toivotaan etta se on oikea plussa!!

Nyt ma oon nakojaan taas jaanyt koukkuun tahan sivuun, poikaa odotellessa sama vika... :o)

:o) Töötsi

Vierailija
10/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ootkin jaksanu tosiaan kauan odottaa testaamista, mutta se se on fiksuutta se!

Minkä la:n sulle vois laittaa? Laitoin nyt vaan kysymysmerkin, kun en viittiny keksiä omasta päästä!

Nipsu! Vieläkö testailet ennenkun sut saa lisätä plussanneisiin?

Babnyunelma! Vieläkö oot maisemissa? Suo anteeks, etten oo pyynnöstä huolimatta muistanu sua poistaa. Mutta jospa se oiskin hyvä enne ja täti ei vaikka oikeesti tullutkaan? *peukuttaa*

Mutta yritän muistaa seuraavassa päivityksessä.

Vierailija
11/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olet ollut kärsivällinen! Mulla olis lauantaina kp 40 jos aihetta testailla sillon.

Nipsu! Millä apteekin omilla te oikein kaikki täällä testailette jos niihin tulee punertavat viivat? Täällä Porissa myydään sellasia joihin tulee siniset viivat. Joka tapauksessa, mun äiti sai tosi aikasessa vaiheessa pari vuotta sitten pari roskishaamua, ja sanoi että eka oli tullut n. 16min. kuluttua, toka vähän nopeemmin ja kolmas sitten melkein heti kun testi oli kastunut. Että kyllä se voi raskauttakin tarkottaa! Toivotaan niin bdbdbdbd!

Mä oon kanssa niin koukussa tänne... Mahakipu on muuten loppunut, jee.

Vierailija
12/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caleo +++säteet otetaan innolla kiinni, kiitos. Ja hirmuisesti onnea!!! Oliko sulla oireita? Sori mä en nyt muista yhtään oletko kertonu? Mut jos viitsit meille piinaajille vielä laittaa, saadaan sit kuvitella niitä itellemme :)

PiiPaan oireet kuullostaa todella lupaavilta! Toivottavasti on sitä itteään. Eli salamatkustaja se siellä aiheuttaa oireita..

Täällä on kp24/27, ja mieli maassa. Mullahan on niitä oireita ollut, ilmeisesti kuviteltuja tai toiveajattelulla aikaan saatuja. Sillä tänään on vihlonut ja jomottanut niin menkkamaisesti, ettei näistä voi erehtyä. Ei muuta voi sanoa kuin voi p***a!!! Tosin se on nyt iltaa kohden vähentynyt, mutta luovuttajamielellä täällä ollaan :( Olen 99% varma, että punainen paholainen on täällä viimeistään torstaina, eli aina niin ajallaan. Pienen pieni toivo kytee ennen kuin lorahtaa, mutta enpä jaksa oikeesti kovin paljoa toivoa, jospa sit pettyis edes vähän vähemmän. Nyt tuntuu siltä, ettei me saada koskaan toista lasta =((

*poistuu paikalta itkua tuhertaen*

Vierailija
13/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töötsille muuten, että meitä on sitten kaksi. Meinaan lokakuisia. Mulla ovis oli niin myöhään, että sen perusteella LA onkin 1.10.. Mutta eiköhän me täällä syyskeijuissa täpistä piinasta ihan yhtä hyvin. :) Valitaan sitten odotuspuolella uusiksi, jos (voi jospa tosiaan) päästään sinne valitsemaan.

Selmiinalle tsemppiä. Monilla on ne alkuraskauden oireet hyvin menkkamaisia, joten eipä pidä luovuttaa toivosta vielä. Ja mä tarvin edelleen piinasiskoa (niitä ei ole koskaan liikaa) lauantaille asti, joten: Hus, hus täti, täällä syyskeijuissa ei kyllä enää tätiä tarvita!

Sitten omaan napaa eli nyt on sitten 26/32. Kyllä nuo ovat sitten kovin kuumottavan polttelevia nuo testit tuolla kaapissa. Lauantai saisi tulla jo.

Sellaisia oireita on nyt ilmennyt, että mun nännit ovat todella kosketusarat. Muistelisin, että sellaista oli myös elokuisessa km:ssä. Ja olen sen seurauksena lehahtanut haaveissani leijumaan tänne pilvien sekaan. Ja täältä kun tipahdan ja kovaa, niin alla on varmaan iso mutalammikko. Todellinen piina on alkanut.

Mitään muuta ei tunnu puoleen, eikä toiseen. Ellei oteta huomioon mun erittäin ärtynyttä oloani. No, siihen syypää on kyllä meidän naapuri. Se on taas keksinyt lisää valittamisen aihetta taloyhtiölle. Tuo tietää aina rahanmenoa. Argh! *kihisee taas kiukkuisena*

*heiluttelee tädinkarkoitushuiskua Selmiinan ja muiden keijujen suojana*

Vierailija
14/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piipaa: laskurin mukaan la olis sitten 24.9. Tulee lapsille tasan 2v 10kk ikäeroa, jos siis sattuisi juuri tuona päivänä syntymään.=)

Selmiina: Oviksen jälkeen ei mitään oireita. Nyt viikonloppuna tuli tavallisia täti oireita; palelsi, välillä hiukka etoi ja alamahaa jomotti niin vietävästi. Vielä eilenkin kurkin vähän väliä pikkuhousunsuojaan ja odotin että vertahan siellä tietty on. Valkovuotoa tulee kans reippaasti. Tänään vasta siis rinnatkin alkoivat kipeytyä, ei sivuiltä vaan niinkuin olisi koko rintalastan alue kaikken kipein. Ja tänään vielä testin tuloksen jälkeen alkoi itkettää kun ajattelin että mitä tuo rakas esikois poika ajattelee vauvasta, luuleeko kenties että emme häntä rakasta tarpeeksi kun toisen haluamme. Eli tunteet pinassa ja hulluja ajatuksia pää täynnä. Kyllä mieskin vähän nauroi mulle kun noista ajatuksista kerroin.

Joku puhui että on niinkuin olisi palakurkussa? Olisiko ollut jompikumpi meidän ranskattarista? Mulla on nyt ollu varmaan ainaski kaks viikkoa sellanen tunne että on pala kurkussa ja tänään kävin siitä jo lääkärissäkin. Ei osannut oikein sanoa mistä johtuu,ei edes määrännyt mihkään kokeisiin. Voisiko se sitten olla raskaus oire???

Nyt on lähdettävä iltasadun lukuun.

Vierailija
15/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp 31/28-30, testi on toistaiseksi pysynyt kiltisti kaapissa. :D Todennäköisesti ovis oli normaalia myöhemmin ja kierto on pitkä tai ovista ei ollut ollenkaan ja kierto on pitkä, mutta toivon, että olis ovis ollut jo kp 14 tai sitä ennen! Eikös tuo kierron pituus (imetyksen loputtua on ollut 28 ja 27) viittaisi siihen, että ovis olis jo kp 13-14?

Jos jaksan, odotan lauantaihin ja teen sitten kimpassa muiden kanssa testin, jos vielä on aihetta. Nyt on kierto jo niin pitkä, että voi kyllä käydä niin, etten malta odottaa ja testaan ennemmin, aikaisintaan ke aamuna kuitenkin. Olikos joku muukin testaamassa keskiviikkona, Shannon (sori jos nimim. meni väärin)?

Samantyyppisiä oireita on muutkin listanneet, mullakin etova olo välillä, syödessä varsinkin, mahaa kiristelee jotenkin, suonenvetoja on ollut, väsyttää edelleen...

Onnea Caleolle plussasta!!! :)

16/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Täällä uusi kuumeilija.

Rekisteröidyin uhkarohkeasti-jos se saisi menkat vihdoin alkamaan :)

Oireitakin olisi, mutta olen hyvin pessimistinen niiden suhteen, AV:n puolella ainakin moni harhaluuloiseksi ehti jo kutsua, heh. Katsotaan, miten lähtee menemään...

kp 29/28-32

(oireita klassiset:

-viikko mahaa juilinu, toissapvänä muuttui menkkajomotukseksi mutta vuoto on vain valkoista

-lämmöt koholla

-vilkas mielikuvitus)

Vierailija
17/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysunelma jäi unelmaksi, menkat alkoi eilen kp 23. Viimeksi kierto oli huimat 14! Että näin siis.

Nyt nokka kohti lokakuuta...toiveissä tietty lokavaavi, mutta jos ei sitä niin edes kierron tasoittuminen :)

Vierailija
18/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tuolta Tammitähtösten joukosta lueskelemaan tänne teidän pinoonne ja huomasin, että olit saanut Nipsu " roskishaamun" . Oli pakko vastata koska mulla oli viime vkon keskiviikkona kp23/23, torstaina tein testin ja sain ihan selkeen negan. No, lauantaina tein sitten uudelleen testin kun tätiä ei kuulunut ja 3min.jälkeen siinä oli myöskin ihan selvä nega. No, puuhailin siinä jotakin ja olin jättänyt testin vessaan lavuaarin reunalle. Menin n. puolen tunnin päästä vessaan ja vilkasin testiä ja siihen oli ilmestynyt ihan kapea ja haileen vaaleanpunainen viiva toiseksi! No, aattelin että eihän tuo nyt välttämättä vielä mitään koska oli menny se yli 10min. Sunnuntaiaamuna tein sitten uuden testin ja siihen ilmesty heti sen 3min. jälkeen edelleen haalee, mutta selvästi paksumpi viiva! Tänäkin aamuna taas testasin ja samanlainen viiva siellä nökötti eli ilmeisesti tässä ollaan raskaana! :) Eli ihan hyvin voi myös toi sun viivas olla vihje siihen suuntaan!!! Toivotaan parasta!! :)

Plussaterkuin elaine80

Vierailija
19/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caleo onnea!!!!! :) Mahtavaa, että kävi näin!

Plussaonnea kaikille muille vielä!

Raskaustestit tuli tänään postissa, pikkasenko tekis mieli jo testailla... olisin varmaan jo testannut ellei oltas sovittu siitä lauantaista. Ja sisko toppuutteli myöskin, kun sai itse raskaanaollessaan vielä kp 26/28 kirkkaan negan! Mulla nyt kp 24/25-26.

Jos nyt vielä viimeisen (?) kerran luettelis ne oireet... eli rinnat on aremmat ku yleensä, turvonneet ja niitä vihloo ja nipistelee, mitä ei koskaan aiemmin ole ollut. Nännit on myös vähän arat. Välillä syödessä ja ruoan jälkeen etoo. Kohtua kuumottaa ja omat sydämenlyönnit tuntuu välillä siellä asti. Myös nipistelyjä ja vihlomisia tuntuu kohdussa, sekä menkkamaisia tuntemuksia. Pisti mietityttämään kun joku plussanut sanoi tuosta että rintalastan ympärystää vihloo. Siinä kohdilla on mullakin tuntunut kipeitä vihlaisuja. Huimausta on ollut, nivusia vihlonut ja suonta vetänyt. Kasvojen iho tuntuu jotenki ihanan kevyeltä ja pehmeältä ku vauvanposki vaikka yleensä se on ihan rasvainen tässä vaiheessa kiertoa...

Ainoa mikä laskee toiveita ja roimasti, on tuo vaaleanruskea valkovuoto. :(

Voi ku ke ja to tulis pian niin pääsis vähän eteenpäin tästä pähkäilystä, sillon pitäs menkat alkaa...

Mut kyllä me vielä plussataan, jos ei nyt niin pian kuitenkin!!! ++++++ Rukokseni on että lauantaina tuli plussia niin ettei sille loppua näy!

Vierailija
20/40 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy tätiä ainakaan vielä.Ja oireet ennallaan. Toiveet alkaa oleen jo aika korkealla. Voi kun tää ois nyt vihdoinkin sitä. Saas nähdä kuinka kauan maltan olla testaamatta. Ensin meinasin, et huomenna, mut saa nähdä. Oishan tietenkin parempi jos odottais vähän pidempään. Täti on kyllä viime aikoina tullut viimeistään kp 28 mennessä.Tavallisesti jo 26. Vain yhden kerran ihan yrityksen alkuaikoina on ollu toi pidempi kierto. Nyt kyllä jännittää ja paljon...

Tsemppiä meille kaikille.Toivottavasti täti älyää pysyä poissa kaikkien keijujen luota!Hus täti hus!!!!!!!!

Shannon kp 27/24-29