Ahdistaa mennä töihin ja nähdä tylsät työkaverit
Mulla ei ole mitään yhteistä kenenkään työkaverin kanssa. Ne on ihan hel*etin tylsiä tyyppejä. En ole koskaan nähnyt ketään työajan ulkopuolella enkä voisi kuvitella että näkisinkään. Ahdistaa jo valmiiksi ajatus töihinmenosta. Joudun eroon oikeista ystävistäni ja joudun olemaan 8 tuntia päivässä tylsien ihmisten kanssa! Miten kestän? Nautin työstäni, mutta työkavereita vihaan.
Kommentit (37)
Meillä on hybridityömalli jossa "pitää" olla 2 päivää viikossa toimistolla, ja tätä "valvotaan". Valtaosa porukasta 100% etä.
Joo ja en ole autonkorjaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa siltä erittäin raskaalta ihmistyypiltä, joka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella.
Ja minusta sinä kuulostat siltä. Joka asiasta jotain negatiivista. Huumoria kaipaava ihminen kuvittelee olevansa muiden yläpuolella?
Jos sinä olet työpaikallanne ainut, joka ei pääse mukaan yhteiseen huumoriin, ongelma löytyy silloin peilistä eikä ratkea muita haukkumalla. Sori siitä.
:D Sinä olet täällä ainut joka haukkuu muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin olet luultavasti tylsää seuraa. Samalla tavalla niitä vituttaa nähdä sua.
Tietysti. Mutta ei se mun oloa paremmaksi tee, eikä liity mitenkään ap:n ahdistukseen tai auta häntä. Tilanne on ärsyttävä jos oikeasti muuten tykkää työstä. Muistaa nekin työyhteisöt missä naurettiin ja sai olla oma itsensä. Nyt vain työntekoa vakavalla naamalla, kun huumorit ei yhtään kohtaa.
No vaihda työpaikkaa, jos ei kelpaa. Noin täydellinen ihminen saa varmasti uuden työpaikan helposti ja pääsee taas kaltaistensa hulvattoman hauskojen tyyppien joukkoon.
t, eri
Niin harkinnassa on, kuten sanoinkin jo. Minä en sentään hauku muita, kuten sinä, vaan totesin senkin, että huumorit ei kohtaa. On heilläkin tietysti omansa, mutta "kemioista" tuo on kiinni.
No mitä tuo puhe helvetin tylsistä tyypeistä oli jos ei haukkumista?
Älä huoli, ajattelevat varmasti sinusta samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa siltä erittäin raskaalta ihmistyypiltä, joka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella.
Ja minusta sinä kuulostat siltä. Joka asiasta jotain negatiivista. Huumoria kaipaava ihminen kuvittelee olevansa muiden yläpuolella?
Jos sinä olet työpaikallanne ainut, joka ei pääse mukaan yhteiseen huumoriin, ongelma löytyy silloin peilistä eikä ratkea muita haukkumalla. Sori siitä.
Lue aloitusteksti. Auttaa hahmottamaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta sinä olet sellainen.
Ok. Miksi luulet, että se kiinnostaa minua tai ketään muutakaan tässä ketjussa? Nythän aiheena on ap:n tilanne, ei minä.
No kovasti se näyttää tunteisiin menevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Mahtavat argumentointitaidot sinulla! Opitko tuon "ite oot" taktiikan 3-vuotiaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta sinä olet sellainen.
Ok. Miksi luulet, että se kiinnostaa minua tai ketään muutakaan tässä ketjussa? Nythän aiheena on ap:n tilanne, ei minä.
No kovasti se näyttää tunteisiin menevän.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta ei mene lainkaan tunteisiin :D Tai sen verran menee, että naurattaa pirusti, kun pentu luulee olevansa suurikin triggeröijä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue itse omat tekstisi. Kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue itse omat tekstisi. Kiusaaja.
Eikö teillä 10-vuotiailla pitäisi olla jo nukkumaanmenoaika?
Jos työyhteisössä muut ovat vanhempia, voi hyvin olla ettei nuori viihdy tässä joukossa. Itse olin pari vuotta sitten töissä, jossa muutamat työntekijät muistelivat aina yhtä työcasea. Pitkään luulin, että oli tapahtunut noin pari vuotta sitten. Sitten yhden kerran selvisi että puhuttiin vuodesta 1992.
Katsos, ne tylsät tyypit on siellä töissä tekemässä töitä. Heistä on varmaan outoa, että sä yrität 8h hengailla heidän kaa, kun työtkin pitäis tehdä.
Nimim. Mulla on kivoja työkavereita, mutta en edes joka pv ehdi muuta sanoa, kuin huomenta, ja heippa. Koska meillä on töitä.
Näitä kommentteja lukiessani olen erityisen iloinen omasta kivasta työyhteisöstäni. Meitä on yli 500, ja suurin osa on vähintäänkin perusmukavia ihmisiä, joukossa on paljon myös aivan mahtavia tyyppejä. Täysiä tolloja on vain muutama.
Hyvin tuttu tilanne ja fiilis. Työkaverit henkisesti jääneet teinitasolle omassa ryhmässä. Jutut pyörii ryyppäämisen ja pieruhuumorin tasolla. Ei mitään sivistystä seuraa. Toinen osasto paljon fiksumpaa ja näen heitä onneksi tauolla
ehkä heillä deadline jyskyttää takaraivossa niin ei siinä kauheesti jaksa mitään jutustelua tai huumoria
Keskity työhösi. Miksi yleensä mietit muita, jos et ole paljon heidän kanssaan tekemisissä? Monien työ vaatii valtavaa keskittymistä, huolellisuutta ja tarkkuutta ja monet ovat hyvin kiinnostuneitä omasta alastaan, anna heidän olla.
Vaikuttaa vähän siltä, että et ole ihan samalla tavoin innostunut työstä tai sinulla ei ole alan koulutusta tai jostain muusta syystä et pääse "työn imuun" eli keskity täysillä tekemisiisi. Harmin paikka. Voisitko muuttaa jotain asenteessasi? Hankkia lisää koulutusta? Hankkia työn ulkopuolelta lisää omia ystäviä, joiden seurassa unohdat työkuviot hetkeksi? Ehkä odotat työkavereista omia kavereita, mikä on virhearvio. Töissä ollaan tekemässä töitä.