HALONEN KAHDESTA PAHASTA
Luulen, että äänestän Halosta kahdesta pahasta. Niinistön kannat ja puolueen arvot ovat liian kauakana minusta, koska en ole mikään hyväosainen. Äänestin Vanhasta, koska minusta Halosenkaan linja ei sovi enää nykyajan Suomeen, koska hän on aikana lapsi. Nyt on valittava kahdesta pahasta eli kait se Halonen on köyhälle parempi vaihtoehto kuitenkin.
Kommentit (11)
köyhyydestä! Aivan varmasti hänen mielestään olet itse syypää huonoihin oloihisi.
MUKAMAS KOMEA, KAPITALISTI, MUKAMAS ÄLYKKÄÄMPI, HYVÄKUNTOINEN, MARKKINATALOUDEN KANNATTAJ, KÖYHILLE KUOLLETTAVA PISTOS, JOKAINEN HUOLEHTIKOON ITSESTÄÄN JA JÄTTÄKÖÖN MUUT OMAN ONNENSA NOJAAN
ITSESTÄÄN. ON MAKUASIA KUMPAA ÄÄNESTÄÄ, MUTTA PERIAATTEESSA EN ÄÄNESTÄ KOSKAAN KOKOOMUSLAISTA, OLKOON SITTEN KYSE MISTÄ VAALEISTA VAIN
ehkä on vähän edes tietoa, mitä ne ovat. Niinistö on luultavasti hyvän perheen poika, jota on ohjattu ja viety eteenpäin. Hän ei ainakaan ymmärrä huonoista oloista lähtenyitä ihmisiä.
Senhän tarkoitus on laittaa kaikki yhteiskunnan tahot markkinavoimien armoille eli köyhät ym. Se on sitä kapitalismia. Olen lukenut, että kokomuuksen ollessa hallituksessa on juuri tehty tämän uusliberalismin pohjaan rakentuvia päätöksiä eli yritetään mennä siihen esimerkiksi koulutuksessa, että vanhemmat maksavat lastensa koulutuksen itse ja päättävät, missä koulussa lapsi käy. Valtio luopuu kokonaan tästä hommasta. MInusta se ei ole oikein, kun ajatellaan, että kaikilla ei ole yhtä äveriäät vanhemmat.
mutta ne siltikään hyväksy sitä, että kaikesta yhteiskunnan ohjauksesta luovutaan ja kaikki yksityistetään eli se tarkoittaa sitä, että rikkaat ja hyvän kotitaustan omavaat tulevat pärjäämään yhä paremmin elämässä. Halosenkin saisi kyllä jo vaihtaa vähän uusimpiin tuuliin, mutta en ainakaan tässä vaiheessa kannata Niinistönkään ajamaa kantaa.
mielestäsi asiat eivät ole kohdallaan?????
Jos haluat muutosta ota ratkaiseva askel!
Hallitustyöskentelyllä saadaan tarjottua edes jonkinmoiset olosuhteet köyhille ja sairaille. Parempi vaihtoehto kuin täysin markkinavoimien varaan ajautuminen.
hallituksessa ollessaan uusliberalistista suuntausta. Totuus on myös, ettei enää täysin sosialistisiin arvoihin rakentuva yhteiskunta ole mahdollinen. En äänestää koskaan Niinistöä, enkä kokoomusta. No presidentillä on niin pieni valta, että on aivan sama ketä äänestän, mutta en ainakaan köyhänä kokoomus puoluleen ehdokasta.
SDP kannataa jotain hyvintointivaltiota. En kannata täysin kumpaakaan, mutta lähempänä olen SDP:tä. Asiat eivät ole kohdallaan, mikäli siirrymme kokoomuksen ajamaan suuntaan täysin tai palaamme täysin SDP:n ajamalle kannalle. MInusta olisi löydettävä asioiden hoidossa jokin kultainen keskitie.
Ihmisenä Niinistä ärsyttää ehkä enemmän kuin Halonen, vaikka kumpikin ärsyttävät. Ehkä valitsen kuitenkin sen Halosen, kun sen arvot ovat kuitekin lähempänä minua. Eihän prsessalla lisäksi ole niin suuria valtuuksia nykyään. Jatkakoon se Halonen nyt sitten.
punaisiin huomaat ettei värit ole enää sitä mitä ennenvanhaan.
Äänestä henkilöä älä puoluetta!
Jos pidät Halosen tyylistä ja puheista anna äänesi hänelle, jos taas Niinistön tyyli ja puheet ovat mielestäsi luotettavampia piirrä lipukkeeseen hänen numeronsa, niin yksinkertaista.
Kun äänestät edustajaasi eduskuntaan tai kunnallisvaaleissa äänestä silloin enemmän puoluetta vähemmän henkilöä.....
näin mielestäni.