Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maanantaita SYYSSÄTEET!

16.01.2006 |

Oli kuulkaas pakko sännätä kertomaan ensimmäisenä tänne kuulumisiaan, kun on oma pää ihan sekaisin... Olen elänyt viime päivät varsinaisessa piinassa! Perjantaina oli kp28, ja tuntui koko ajan siltä että menkat alkaa just. No, lauantaina sama juttu, ja sunnuntaina, vaan eipä menkkoja kuitenkaan oo näkynyt. Ramppasin vessassa koko ajan-on ihan alapääkin kipeenä jatkuvasta pyyhkimisestä... :) Mutta tänä aamuna, kp31, tein acon10 testin ja siihen ilmestyi HAAMU! Elämäni eka haamu! Ei todellakaan mikään vahva viiva, mutta selvästi nähtävissä. Niin tein samaiset testit myös pe ja su aamuina, eikä niissä kyllä näkynyt sitten mitään.

Koitan pitää jalat maassa, koska haamu voi tosiaankin vaihtua negaksi. Mutta kaipa tuo oikeasti voisi raskaudesta kertoakin..? Ihmettelen vaan, että miksei edes tuo herkimmistä herkin testi näytä yhtään vahvempaa viivaa, jos raskaana oon.

Ja tuntuu nytkin koko ajan siltä, että menkat alkaa.. Molemmin puolin alavatsaa munasarjojen? kohdalta " kaivertaa" , ja alaselkä tosi kipee.. Että en uskalla luottaa.. Tai oikeestaan en osaa ajatella tällä hetkellä juurikas mitään!! Ihan sekopäinen olo ;)

-marion76-

ps. palailen varmasti asiaan myöhemmin...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]ONNEA MARIONILLE haamuplussasta!! Luotetaan nyt siihen, että se on sitä itteään :) Aiotko testailla uudestaan vielä jonkun päivän päästä?

Miehen kanssa olimme äsken toista kertaa siellä parisuhdeneuvonnassa. Käynti ei ollut ihan niin antoisa kuin olin odottanut, mutta ehkäpä odotukset oli väärät.. Eihän he siellä voi antaa meille neuvoja mitä tehdä, vaan kyllä se pitää ihan omassa päässä kummankin miettiä, että mitä elämältä haluaa. Ja saimmehan me molemmat sieltä taas uutta pohdittavaa. Vielä yksi käynti sovittiin kuukauden päähän, vaikka mies oli jo sitä mieltä ettei sitä välttämättä tarvita. Mutta eipä siitä haittakaan ole.

Mites piinailija-jede jakselee?? Entäs Olivia, onko tänään jo valoisampi mieli?

Illaksi menen taas vaihteeksi töihin ja huomenna aamuun, joten palailen lueskelemaan taas joskus huomeniltana. Kun tuo vierotus tästä sivusta on taas alkanut vähän lipsua *hehee* :D

Moikka! Riika

Vierailija
2/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA MARION haamusta!!

Kiitos Riika tsempityksestä. Ei tässä oikein vieläkään fiilikset ole normalisoituneet. Huonosti tuli nukuttuakin. Tää oli kyllä pahin pettymys sitten koko yrityksen ajan. No, eihän tässä toisaalta vieläkään ole vasta kuin 4½ kk yritystä takana, joten naurettavaahan se on tässä vaiheessa noin masentua, mutta jotenkin ajattelin, että jos ei kerran ekasta tärpännyt, niin kyllä se sitten kolmannesta. Mutta ehei... ymmärtäisin vielä jos ois jotain " rakenteellista" vikaa (anteeksi kaikille ruma kielenkäyttöni) mutta oikeesti pidän itseäni kuitenkin suht' normaalina niin painon kuin muutenkin ruokavalion ja liikunnan suhteen, enkä ole koskaan edes polttanut ja alkoholiakaan en ota kovin usein. Jos oisin joku huippu-urheilija tai vastaavasti 15 kiloa ylipainoinen, niin kai sitä helpommin hyväksyisi senkin, että raskautuminen olisi vaikeampaa.

Ei auta valitukset, mites JEDELEDE? Joko tänään testasit vai vasta huomenna? Entäs SENNA?? PEUKUTUKSIA TEILLE, tehkääpä MARIONIT!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tuota viikonloppu pinoa ja mielestäni muistin mitä piti kommentoida, mutta kun tulin tähän maanantain pinoon hävis kaikki jutut mielestä.....

MARION, onnea mahdottomasti haamuplussasta!!! Toivottavasti se viiva siitä tummenee seuraavaan testiin. =) Itsellänikin oli ekassa testissä vaan haamu ja siitä se muutamassa päivässä muuttui tummaksi. Ei kun nauttimaan vaan ihanista tunteista, jota plussa on aikaan saanut!!! Sitten kun sille tuntuu, niin siirry myös tuonne odotus puolelle säteisiin!!!!

OLIVIA, tuli itsellekin tosi paha mieli, kun lukasin siun tuntemuksia. Kyllä unelmien kaatuminen satuttaa, mutta kyllä se vauva vielä joskus teille suodaan. Älä heitä kirvestä kaivoon, vaan uudella innolla taas muutamien viikkojen päästä touhuihin. Hyvä kun osaat surra, että ei jää nekään tunteet painamaan mieltä. Täältä lähtee siulle iso HALI!!!

JEDELEDE, täällä jännitetään kovasti siun tilannetta. =) Toivottavasti onni olis myötä ja plussa tärähtäisi testiin tällä viikolla. Voisit aloittaa taas plussatuulien aallon täällä! Tulehan kertomaan heti tuloksia kun testin teet!!! " Täällä varpaat pystyssä ollaan!!!!!!!!"

PYRY, kyllä tuli kaihoisa olo kun lueskeli noita siun hääpuvun sovitus hetkiä. Kyllä se puku vaan tekee naisesta niin upean näköisen! Minkä mallista olet ajatellut? Niin riippuu tietenkin siun tilasta siis... onko kyytiäinen mukana vai ei.... Mutta kertoilepa unelmiesi puvusta.

Tuo Marionin plussauutinen karkoitti muut jutut mielestäni, anteeksi vaan! Kaikille muillekin täältä roppakaupalla plussatuulia ja hyvää tätä alkavaa viikkoa!

Omasta olosta. Väsymys iskenyt totaalisesti. Illat makaan vaan sohvalle, jos ei töissä oo. Poika on onneksi oppinut, että äitikin voi huilata. Kuvottava olo edelleen välillä seurana, nytkin sellanen kamala olo. Paino on entisellään, tai siis oon vähän laihtunutkin tässä. Ei oo tullut vielä takas, mikä kiva.

Lähden nyt syömään ja töihin. Tuun tänne häiriköimään taasen joku kerta.

Mahtavaa alkavaa viikkoa kaikille ja plussia odotellessa,

Kidelma

Vierailija
4/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset heittelehtii kyllä nyt laidasta toiseen. Hetkittäin oon ihan varma että raskaana ollaan, ja seuraavassa hetkessä oon aivan varma, että kuukautiset alkaa hetkenä minä hyvänsä.. No, täytyy vain odotella ja elää sitten sen mukaan.

Ja aion kyllä testata vielä uudemman kerran, jos menkat eivät tunnu alkavan. Tai voi olla että testaan vaikka alkaisivatkin.. Luultavasti parin päivän päästä testaan uusiksi. Täytyy ekaksi käydä ostamassa lisää testejäkin, kun viimeinen acon10 tuli käytettyä just tänään tuohon haamuun. Ja täytyyhän tuo haamu tietty vahvistaa, jos hyvin käy.

Kysymystä teille tietävimmille: Pitäiskös olla huolestunut tai ainakin hyvin jalat maassa, kun herkkä acon10 kiertopäivänä 31 (norm.28-29) näyttää vasta tosi hailakkaa viivaa? Eli voisko vetää johtopäätöksen, että raskaus ei oo kovin " vahvoilla kantimilla" jos kerta hcg:n määrä on matala (=vaan haamu..) Niin, eikä mulla ole kyllä mitään raskausoireitakaan..

Kyselee yksi, joka haluaa aina varautua pahimpaan, vaikka toivookin varovasti muuta.. l. -marion76-

Vierailija
5/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ennätitte mun viestin näpyttelyn aikana onnitteleen. Kiitos! Tuntuu vaan siltä, että voiko noi onnittelut olla mulle! Hirveän epätodellinen olo jopa tästä haamusta, joka voi siis muuttua suuntaan tai toiseen..

Mikseihän sitä osaa olla ajattelematta tätä asiaa ja katsella miten käy? Miehelle kun laitoin tekstiviestin aamulla haamusta (en voinu soittaakaan, kun oli kokouksessa) niin vastas vaan rauhalliseen tapaansa, että " odotetaan ihan rauhassa eikä hermoilla liikoja" Joo, se varmaan pystyy siihen - mä en, vaikka koitankin.. Parempihan se olisi iisisti ottaa, ettei mahdollisesti putoa liian korkealta. Mutta toisaalta täältä saa siihenkin sitten tukea!

no, annampa nyt muillekin palstatilaa, koska eipä tämä mun asiani nyt maailmannapa ole, vaikka täyttääkin oman pään ihan täysin.. Palaillaan!

-marion76-

Vierailija
6/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukavan pitkä viikonloppupino ollut!

Itsellä on nyt menossa [color=red] kp 32 [/color] ja piinailu on kovaa... jos malttaisin vaikka loppuviikkoon asti olla testailematta, niin olisi mahdollisuus tädilläkin tulla jos on tullakseen. Saas nähdä kuinka Hannan käy :o)

[color=red] Marion: [/color] Onnea haamusta! Toivottavasti se siitä vahvistuu! Ja älä siitä huoli, että aconitkin näyttävät vaan haamu tässä vaiheessa... Esikoisen raskaudesta sain selkeän plussan testiin vasta sitten kuin kuukautiset olivat vajaa kaksi viikkoa myöhässä. Hormoonipitoisuudet ovat kuitenkin niin yksilöllisiä!

[color=red] Riika: [/color] Työn iloa!

[color=red] Olivia: [/color] Tsemppiä vielä sinullekkin! Ja halauksia!

Toivottavasti plussajuna nyt taas lähtisi kunnolla liikkeelle!

-H-

Vierailija
7/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelempa tännekin tästä vyöhyketerapia innostuksestani... mutta ensin PLUSSATUULIEN PUHALTAMISET HANNAKOLLE!!! *puuh, puuh*

Elikkäs: innostuin eilen masennuksissani surffaamaan oikein urakalla ja innostuin miettimään VYÖHYKETERAPIAA hoitomuotona tähän kk-kierron epäsäännöllisyyteen (tai pituuteen).

Onko meistä säteistä kenelläkään kokemuksia kyseisestä hoitomuodosta??

Itse mietin kuumeisesti että olisinko sittenkin ottamatta tero-kuuria, ja luottaisin luontoon itseensä ja hakisin apua ainoastaan vyöhyketerapiasta!! Toisaalta nimittäin hirvittää alkaa napsimaan taas pillereitä ja ylimääräisiä hormoneja, vasta kun syksyllä 6 vuoden jälkeen e-pillerit ymmärsin lopettaa. Ja tässä nyt sitten tulos (4½ kk yritystä takan ja tuloksena menossa 3 yli-pitkittynyt kierto).

Vierailija
8/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yritän nyt pysytellä ihan rauhakseen, liikoja hötkyilemättä (niin hyvin kuin se onnistuu...). Piina jatkuu ja tosiaan vasta huomenna/keskiviikkona näkee, miten tämän rouvan käy.. en aio testailla ennenkuin tätsy todella on myöhässä. Ei vaan huvita. Näkeehän sen sittenkin. ;)

Edelleen on sellasia tuntemuksia masussa, eli saattaapi enteillä menkkoja.. No, mene ja tiedä. ;D

Esikoinen on kerhossa ja kuopus nukkuu, nyt meen laittamaan pyykit kuivumaan ja sit nautin vielä tovin YKSINOLOSTA ja hiljaisuudesta... ;)

Palaillaan taas. Ja varovaiset onnittelut Marionille ja Hannakolle PLUSSASÄTEITÄ! :)

-piinaJede ;D

Vierailija
9/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän kierron tärppipäiville osuneen työmatkan takia..harmitusten harmitus..

Toki pitää tuo mies kellistää ennen reissua, mutta aika pienet mahikset on, sillä simppojen pitäisi elää 4-6 päivää! Ja kun ei ole tähänkään asti paremmalla ajoituksella onnistunut, niin olisihan se nyt ihme jos 6 päivää joku simppa eläisi ja plussan saisin testiin. Eikä varmaan matkastressi, koti-ikävä, jetlag auta asiaa..

Jedeledelle erityispeukutus, että plussa paukahtaisi!

Ja sitten varovaiset onnittelut Marionille ja Hannakolle täältäkin!

PLUSSATUULIA ~~~~

Vierailija
10/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo taas vähään aikaan kirjoitellut..

Marion: Onnea haamusta ;) Mulla silloin marraskuussa ekassa testissä oli haamu ja vahvan viivan sain joskus viikko ekan testin jälkeen kun oli reilun viikon (2vkoa) menkat myöhässä. Testasin apteekin r-testillä.

Mitäs tänne...ovis oli kai loppuviikosta, olis tehnyt mieli pupuilla ilman kumia mut päätettiin sit oottaa niitä menkkoja. Km nyt yli 4 viikkoa joten vois ne menkat tulla..alkaa jo ärsyttään et missä ne viipyy :( Pitäisköhän mun käydä lääkäris ku mulla on oikeesti kierrot aina vähän mitä sattuu. Tai ainakin oli ennen esikoista. Kun olen pillereitä tai rengasta käyttänyt niin aina tietenkin menkat olleet säännölliset.

Eipä meille sen kummempia kuulu, esikoinenkin 1v4kk alkanut hyvin nukkumaan " isojen sängyssä" mut välillä oikee känkkäränkkä kun poskihampaita pukkaa. Ja illalla pitäis taas kouluun suunnistaa..plääh! Into kadonnut kokonaan..mut innolla odotan ens kuun itävallan reissua :)

memmuli

Vierailija
11/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voisit laittaa asiata vaikka jotain, esim sen sivun osoitteen.

Rupee jo tuntumaan kaameelta tää ainainen menkkojen odottelut.

Kun niitä ei kuulu edelleenkään.

Kiva kun kaupungilla näkee pieniä vauvoja ja itse kun olen todella kovassa vauvakuumeessa.

Tahtoo vauvan.......

Mutta nyt menen laittamaan pojalle ruokaa.

Vierailija
12/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ainakin yksi linkkiketju vyöhyketerapiasta. Kannattaa myös googlettaa hakusanalla vyöhyketerapia tai moderni vyöhyketerpia.

http://perheklubi.net/index.php?showtopic=43820&hl=vyöhyketerapia

Vierailija
13/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marionille hirmuiset onnittelut haamusta!!! Jospa tästä saadaan taas pienen tauon jälkeen Suuri Plussa-aalto liikkeelle!

Olivia: Voih, lähetän sinulle hirmuisesti onnensäteitä. Kuten Kathyn kanssa aikaisemmin todettiin, tällaista tämä on: välillä mennään korkealla ja kovaa, välillä ryömitään tosi pohjalla. Ja ymmärrän täysin tuon sinun ¿järkeilyn¿ siitä, että kun on terve ja muuta, niin miksi ei tärppää¿ Itsekin olen miettinyt, että minulla on aina kroppa toiminut ja reagoinut suht normaalisti (e-pillerit, lääkkeet, jne.), joten tuntuu kummalta ja odottamattomalta, jos nyt tuleekin suuria vaikeuksia. Mutta eihän sitä voi tietää. Epäreilultahan se kuitenkin tuntuu. =/

Hääpuvusta: Ensiksi Jedelle, että eipä sitten mitään, jos se on matkan päässä. Ajattelin vain, että jos sinulla seisoo tuossa kaapissa parin kilsan päässä, niin katsotaan sekin kortti. =) Ja Kidelmalle, jotta ei minulla ole mitään unelmien pukua. Olen varmaan jotenkin asennevammainen näitä häitä kohtaan, mutta en ole juurikaan innostunut koko suunnittelusta. Pitäisi varmaan olla enemmän, että saisi jotain aikaiseksikin =) Mutta nyt siis pari vaihtoehtoa, aika erilaisia ovat. Joskos torstaina taas menen sovittamaan toiseen liikkeeseen (ei ollutkaan auki viikonloppuna), niin sitten taidan vain ottaa jommankumman. Tai sitten mietin sitä siihen testaamiseen asti.

Hannakolle ja Jedelle kaikki sormet ja varpaat pystyyn (hyväksi havaittu taktiikka)! Huih, tällä viikolla selvinnee monen ¿kohtalo¿. Memmulille toivotaan tädin tuloa!

Riika: Hih, sinä olet kyllä mahtava noiden vierottumisyritysten kanssa! Minäkin yritin tänään olla tulematta, mutta tännehän tupsahdin. Nyt on kyllä töissä sen verran kiirusta, ettei ainakaan montaa kertaa päivässä pysty pinoutumaan (niin, että tällä addiktio-tasolla olen¿)!

Meillä ei onneksi tarvitse hetkeen urheilla, huh. Tämä vauvojen yrittäminen on niin uutta meille, ettei oikein osata suhtautua ¿oikean ajan hyödyntämiseen¿. Perjantaina tuli vahva viiva ovistestiin, ja viikonloppuna tulikin sitten kauhea riita, kun ei oltu ihan samalla aaltopituudella siitä, miten paljon tähän nyt panostetaan. Mies oli ajatellut, että vähän vähempikin riittää, ja oli lähdössä simppoinensa ryyppyreissulle¿ josta minä tietenkin vetämään herneet nokkaan. =) Saatiin me kuitenkin pupuiltua to, pe ja su. Toivotaan, että se riittää! Vitsit, että jännittää. Minusta voi olla jo tulossa ihan oikea Äiti.

Pyryttäjä

Vierailija
14/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Siis jos se PUKU seisoo kaapissa. =D

Vierailija
15/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyry: parasta oli että tajusin sen kaapissa seisomisen vastsa tuosta sun omasta korjausviestistä...... ;D Juu, mutta ei seiso kaapissa, ei puku eikä kukaan muukaan ;D;D;D

-Jede *kaipasi juuri tälläistä päivänpiristystä* :D

Vierailija
16/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis onnea vaan haamusta Marion!!! :) Toivotaan, että haamu vahvistuu oikein pian, niin uskallat sinäkin iloita kunnolla!

Piinailijoitakin oli paljon! Plussasäteitä vaan teille kaikille!

Hmmm... Täällä päässä ei mitään erikoista. Kp 18/27-28, pupuiluaika on ollutta ja mennyttä, tai no ei ole mutta on... Olipa vaikeaselkoista. Siis " pakollinen pupuiluaika" on ohi, mutta nyt pupuillaan ihan vaan muuten vaan. ;) Ja odotellaan sitä piinaviikkoa, joka ei kyllä ole piinaa, kun en todellakaan usko, että tämän kierron osalle saataisiin onnellista loppua. Eli jos nyt olisi niin käynyt, että olisi tärpännyt, niin se olisi sitäkin suurempi yllätys! ;)

Mutta nyt menen laittamaan miehelle gourmet ateriaa! ;) Ei vaiskaan, kun ihan vaan kalapihviä ja pottuja! Mutta kiva kun tänä päivänä pinossa oli jo vilkkaampaa! Mukavaa päivän jatkoa!

Vierailija
17/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tänään alko tiputella, viimekerrasta onkin jo huimat 7pvä! Täytyy syynä olla noi minit joita siis vielä jäljellä*pikku hetki, laskeskelee..* ggb1§

Vierailija
18/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli käynyt pikku apuri tuossa lakeskeluhetkenäni! Siis pillereitä jäljellä 28kpl, eli sitten alkaa meidän tosipuuhat!!! jeee!

Neuvolassa sanoivat kyllä että jos jatkuvasti tiputtelee niin nämä pillerit voi lopettaa missä kohtaa tahansa.. *miettii*

Varasin tuossa ajan ammatinvalintapsykologille, jos sieltä sais jotain ideaa miten kuluttaa tämä luultavasti pitkäksi venähtävä odotuksen odottelu. . En kyllä ainakaan pienimmäistä mihinkään hoitoon laittais, vaan isi jäis kotiin tai jotain. oon kuitenkin ollut kotona kohta 4,5vuotta!

Jos vaikka hurahtais tuonne uraputkeen ja vaavit unohtuis! *nauraa kyyneleet silmissä itsekin* Raha ja vaihtelu virkistää kumminkin useampaa meistä, eikö?

Mä en taida saada lipuua enää tuohon helmikuunjunaan, mutta jos saisin varauksen tehdä johonkin sentään tänä vuonna lähtevään???!!!!

Eipä muuta! Paitsi +peukutuksia bbbb tietenkin!!!!!

Vierailija
19/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marionille onnea haamuplussasta! Eiköhän se siitä vahvistu pikkuhiljaa.

Nyt on siis plussajunan ovet auki: sinne vaan imuun tämän viikon jatkeeksi Jede ja Hanna!!!! Kiva kun on jotain jännättävää kun itsellä on suvantovaihe menossa.

yoginos: mulle tulee kans samoja mietteitä kun vaunut tulevat vastaan. Tahtoo niin kovasti oman pienen nyytin... ihan haikea olo tulee. Mutta uskon kyllä että se meidänkin vuoro tulee... - pian!

Mulla nyt kp 8/28-30, ovistestiin on tullut jo haalea viiva. Tikutan mielenkiinnosta jo näin alkuun jtp kun noita tikkuja tuli tilattua sen verran monta.

Täydelliset naiset alkaa, joten moikat.

Villis

Vierailija
20/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marionille onnea haamuplussasta! Eiköhän se siitä vahvistu pikkuhiljaa.

Nyt on siis plussajunan ovet auki: sinne vaan imuun tämän viikon jatkeeksi Jede ja Hanna!!!! Kiva kun on jotain jännättävää kun itsellä on suvantovaihe menossa.

yoginos: mulle tulee kans samoja mietteitä kun vaunut tulevat vastaan. Tahtoo niin kovasti oman pienen nyytin... ihan haikea olo tulee. Mutta uskon kyllä että se meidänkin vuoro tulee... - pian!

Mulla nyt kp 8/28-30, ovistestiin on tullut jo haalea viiva. Tikutan mielenkiinnosta jo näin alkuun jtp kun noita tikkuja tuli tilattua sen verran monta.

Täydelliset naiset alkaa, joten moikat.

Villis