~*~*~ENSIKOT torstaina 31.1.2007~*~*~
Kommentit (7)
Nythän on siis jo helmikuu ja ensimmäinen päivä. Miten mä aina onnistunkaan söhläämään noiden päivämäärien kanssa. Ei saisi mun vissiin aloittaa pinoa ollenkaan :D
On ollut vähän hiljaiseloa täältäpäin enkä nytkään ehdi turhia porisemaan.
Tsemppiä Julille ja muille piinailijoille!
Pahoittelut tädin yllättäneille.
Yritän palata paremmalla ajalla uudestaan jutustelemaan. :)
ON: Hassuja mahatuntemuksia ovistesti neg. ainakin eilen. tekis mieli tehdä raskaustesti,mutta hulluahan se olisi, kun kp:t on 12/28-35. Muita oireitakaan ei ole, ku nuo " massunvenytykset" .. Jokohan sitä on hulluksi/valeraskaaksi tullu haaveistaan? :)
Vilkutuksia kaikille!
s-k-
... nyt jos ehtis paremmin palstailemaan.
Hermione: kiitos ovistikkuinfosta! Taidan kuitenkin päätyä ostamaan ihan apteekista niitä tikkuja, ainakin katson, jos eivät ihan hirveissä hinnoissa ole. Kun meillä joskus tuo postin laatikosta esim. appiukko kulkiessaan, niin jotenkin ei viitsi tilailla netistä... vaikka ei kai ne kovin ¿näkyvästi¿ pakattu olekaan. No, mutta onneksi te jaksoitte puolikuntoisina pupuilla kuitenkin : )
Juli: ai löysin rantein hyvä tulos? Hmm... sepä vasta oliskin jotain! Mihis teidän häämatka muuten suuntautuu? bdbdbd sinne oikein kovasti! Siellä taitaa ajatukset jo vähän karkailla kun menee pvm:t sekasin? : ) No, eipä tuo niin vaarallista ole... Miulla oli vähän ajatukset karkuteillä eilen: laitoin astianpesukoneen päälle heti kun tulin töistä... enkä tietysti katsonut, että oliko siellä likaiset vai puhtaat astiat. No, mies sitten tuli kotiin ja sehän oli jo aiemmin iltapäivällä astiat pessyt muttei ehtinyt tyhjätä konetta! Ihmetteli hiiiieman miun hajamielisyyttä... pitäis kuulemma AINA katsoa, onko puhtaat vai ei. Niinhän se tietysti pitäis.
MaryRose: tätipahoittelut... mutta nyt sit otat kunnolla ilon irti penkkareista. *vaipuu muistelemaan omia penkkareita, jotka oli vuonna kivi ja kanto*
Digru: bdbd....enpä oikein osaa sanoa tuohon työnjako-juttuun muuta, kuin että yritähän jutskata miehesi kanssa asiasta. Aika epäreilulta työnjaolta kuulostaa: eihän siinä autossa sentään joka päivä mitään huoltamista ja puunaamista ole, niinkuin taloustöissä. Mulla oli vähän samantyyppisiä kokemuksia aiemmassa suhteessani, mutta siinä nyt tuntui olevan vähän kaikki muutenkin pielessä, joten ei siitä sen enempää. Nykyinen mies kyllä tekee ja osallistuu, joskus jopa enemmän kuin minä. Tehdään sillä tyylillä, että se tekee, kumpi ehtii.
Maitikka: Ihania ultrakuulumisia! Saitko muuten kaipaamaasi diabetes-infoa?
Mem: tervetuloa mukaan! Pahoittelut tuulimunasta ja onnea uuteen yritykseen.
Muita uusia? Anyway, tervetuloa, jos teitä oli.
Nuutti: Tätipahoittelut... Juu aletaan vaan tikuttelemaan yhdessä... mutta mie ajattelin kuitenkin vasta ensi kierrossa aloittaa. Nyt siis tätä kiertoa menossa kp19 (kai, kun ei tuon oudon tädin jälkeen oikein tiedä).
SaraMaria: Pakkaamisintoa sinne, joko on muutto hyvällä mallilla? Pahoitteluja et tädistä halunnut, sanotaan sitten, että onnea uuteen kiertoon : )
Hapö: Ihania matkasuunnitelmia! Ai noin voimakkaat ovissäteilyt, bdbd...
Marge: voi, jaksamista sulle. Toivotaan nyt kuitenkin vielä sitä luomuplussaa... ja älähän mihkään l-puolelle kokonaan häviä (täällä jäätäis sinuu kaipaamaan!).
Rouvavauva: negapahoittelut... ja tätipahoittelut... Tsempitystä uuteen kiertoon.
Elviira: hyviä uutisia sait gyneltä, hienoa. Ja lääkärin kommenttia siitä tiputteluvuodosta odotin ihan omastakin mielenkiinnosta: hyvä, ettei siinä sen kummempaa ole (siis kun sitä tuppaa miullakin olemaan). Vähän siis rauhoittaa omaakin mieltä ¿ täytyy miunkin käydä lekurin pakeilla, jos tuo ei ala tuosta helpottaa. bdbdbd vaan sinne, ja pupuiluintoa!
Marzu: bdbdbd että täti pysyis poissa.
Cerise: tsemppiä uuteen työhön.
Kaikille muille enskoille vilkutukset... en ihan kaikkia pinoja jaksanut käydä viikon varrelta läpi, joten: haleja niitä tarvitseville ja plussapölyä piinailijoille!
).( kp 19 (29-31) menossa. Eipä uutta, ei ole ollut ovistuntemuksia/limoja. Näinköhän tuo lie ollut ollenkaan tai sit se on vasta myöhemmin (kun oli se pitkä tuhrutäti)... tai sitten ei vaan ollut vahvoja tuntemuksia. No, pupuiltu ollaan suuremmin miettimättä, silloin tällöin (eli ei tod. mitään yritys-yritystä ole tää kierto ollut).
Dajm
Kiitos kaikille tätipahoitteluista, kyllä tämä tästä. Kerrankin kun antoi pessimisti-mielen täyttyä toivolla niin eiköhän se täti tullut sieltä pilaamaan kaiken. No, onneksi ei tullut testattua vielä negaa, olisi tullut vielä pahempi mieli. Eilen ei sitten tullut lähdettyä edes leffaan, mennään viikonloppuna.
Julille *bd*! Toivon niin kovasti sulle plussaa, täällä on peukut ja varpaatkin pystyssä sulle!
Digru: Voi, kuulostaapa hankalalta tilanteelta. Ei meilläkään kyllä mies sen kummemmin kotihommia (ainakaan oma-aloitteisesti) tee, soittelee mieluummin kitaraa/on koneella. Patistamalla sen saa hommiin. Kyllä mua se harmittaa, sillä varsinkin nyt masennusdiagnoosin ja kirjotusten alla kaipais jotain tsemppausta. Puhukaa miehen kanssa vakavissaan asiasta! Eihän susta tai teistä ole mukava olla varmaan samassa tilanteessa parin vuoden päästä ja jos (ja kun) mahdollisesti on jälkikasvuakin jaloissa pyörimässä. Selitä hänelle tilanne, jos rakastaa, niin myös ymmärtää tai edes yrittää ymmärtää. Monet miehet on joskus kyllä kivipäitä, omani ainakin, niin pitää juurta jaksaen saada ukko ajan tasalle. Tsemppiä sinne kovasti, jaksuhali!
Rouvavauvalle tätipahoittelut! Tsemppiä uuteen kiertoon!
Ceriselle onnea ja tsemit uuteen työhön!
Mitäs muuta... No, vilkutukset kaikille!
ON: Voisi pitää hiljaiseloa (jos pystyn) nyt vähän aikaa kun tuo tättäräkin tuli pilaamaan kaiken ja pitäisi kaikki mahdollinen aika käyttää kirjotuksiin valmistumiseen. Alkukierto muutenkin niin tylsää aikaa ettei tässä tämän kummempaa.
-Mary kp2/28-32
Nyt minäkin terästäydyn ja kirjoittelen, kun en ole moneen päivään antanut itsestäni kuulua¿
Olen siis tehnyt alkututtavuutta tuonne l-puolen enskoihin, aluksin sattui aika lailla ja ahdisti kovaa! Vaati itseltä myöntämisen, että ei tässä näin vaan sitä plussaa saada. Meillä matka voi olla enemmänkin kipua ja kärsimystä kuin ihanaa odotusta ja onnen huumaa¿Mutta en nyt kuitenkaan halua kokonaan teistä luopua. Olen siis nyt roikkunut molemmissa ja sitähän moni kehotti tekemään¿Kiitos mussut, kun ajattelette aina niin ihanasti toisia!
Nuutti ja MaryRose, valitettavasti teilläkin pyörähtää käyntiin jo aikas mones yk:to! Ahdistavaa, mutta toivotaan, että asia korjaantuisi mahdollisimman pian! Jaksuhaleja =)
Nuutti, on tullut myös usein ajateltua, että jos olisin heti raskautunut, niin millä kuulla olisin ollut! Sattuu välillä kovaa, mutta kai tällä on sitten jokin tarkoitus? Tiedä häntä¿Mutta kai meistä äitejä tulee ennemmin tai myöhemmin! Muuten mähän olen tikutellut, mutta mulla kun on niin outoa tuo munisten kehittäminen, niin en tohdi kertoa mitään ohjeita ;) Mutta sen kans huomasin, että oletettua myöhemmin ov oli, kuin olin ajatellut¿
Digru, en kyllä tiedä mitkä olisi ne oikeat sanat miehellesi! Kumpa olisikin taikanappia, jolla asiat korjaantuisi ;) Mutta kyllä keskustelulla saa ihmeitä aikaan! Kun se on tosiaan aikuistenoikeesti ja kerrot oman mielipiteesi miltä sinusta tämä tuntuu¿Ehkäpä miehesi ymmärtää pointtisi, anna aikaa..
Julille ja Marzulle isot peukut piinaan! bdbd
Tervetuloa mem taas mukaan turinoihin!
Täällä oli jännät hetket tänään, kun mies kävi antamassa oman näytteensä! Ihmeen nopeaa otti itseään niskasta kiinni, sillä viime viikon pe saatiin lähete ja otti aika koville! Ma ei vielä soittanut klinikalle aikaa, mutta ti oli sitten ryhdistäytynyt...Tänään siis saatiin jo tietää simppojen liikkuvuus ja määrä! Oikein hyvältä näytti, kuulemma! Tarkemmat testit tulee parin vkon päästä. Joskus jotain hyvääkin =)
Muillekin enskoille paljon vilkutuksia ja haleja!
Moikka vaan pitkästä aikaa kaikille!
On vähän pitänyt kiirettä ja nyt sit oli pieni tauko niin arvelin tulla vähän kirjoittelemaan.
Elikkäs omaa napaa jos sen verran että täti sit tuli käymään tuossa lauantaina ja nyt voikin sit sanoa et älys onneks lähtee jo poiskin:)
Lähtee nimittäin isäntä pidennetylle viikonlopulle moottorikelkkailemaan ja nyt on sit saanut peittoja pöllyteltyyn ennenkun lähtee;)
Mut en nyt kaikkiin muista vastailla mut oli minua joku jo kaivannutkin kiitos siitä on mukava huomata et muistetaan. Ja joku oli kysellyt olikohan se juliaana vai joku toinen en nyt muista mut kummiskin et joko oon päässyt keskenmenosta yli ja täytyy myöntää et tulee vielä joskus ajateltuun et jos kaikki olis mennyt hyvin niin jo syksyllä ois meilläkin pikkunen mut muuten kun ei liikaa jää miettimään.
Rouvavauvallakin tais olla sama tilanne et täti yllätti mut pahoittelut siitä.
Juliaana piinailee eikun peukut pystyyn vaan täältä ja paljon plussa tuulia puhaltelen:)
Maryroselle pahoittelut tädistä.
Nuutille oli kans täti tullu eikun pahoittelut
Digrulla tuntu olevan ongelmia miehen siivottomuuden kanssa mulla kans menee aina välillä et saa kaiken itse tehdä' mut meillä ainaskin niin puhuminen auttaa ja toisaalta isäntä ajaa rekkaa joten en kyllä voi aina velvoittaakkaan et se ois auttamassa mut kyl se sit välillä saattaa ihan mitään sanomatta esim. siivota koko kämpän tai imuroida et kyl toivoisin et teilläkin järjestys jos vaan juttelette. Voimia vaan sulle.
Maitikille onnea hyvän ultran johdosta.
Marzukin piinailee *dbdb*
No jospa sitä nyt tässä oi jotakin ollut joten eikun kaikille vaan mukavaa viikonloppua itse en ole tietsikan äärellä varmaankaan kun aattelin äidin luo mennä karvakuonon kanssa niin eipähän tartte yksin oleskella. Mut täytyy mennä.
T:Dizku
[color=fuchsia]Vaikka kuinka kiire töissä niin silti on ehdittävä aamulla vauvapalstalle.. No nyt piinailun aikaan nää vauvajutut on niin kovasti mielessä, sitten taas tädin tultua rauhoittuu palstailukin ainakin alkukierron ajaksi.. [/color]
[color=blue]HÄPÖ: Kiitos ++++pöllytyksestä!! :)[/color]
[color=fuchsia]DIGRU: Pakko kommentoida.. mitenhän vain saisin kirjoitettua niin ettei sulle tuu paha mieli, mulla nimittäin on kokemusta miehen saamattomuudesta ja omien katkeruuksien takia tekstistä voi tulla helposti liiankin pistävää. Joka tapauksessa.. mä elin kolme vuotta suhteessa jossa minä tein yksin kaiken, sekin että äijä ei siivonnut olisi vielä mennyt, mutta se eli muutenkin kuin sika.. kaikki vaatteet jäi pitkin lattioita.. likaisia astioita löytyi joka paikasta olohuoneestakin sellaisia kuivaneita astioita, kaikki paperit heiteltiin minne sattuu.. listä olisi loputon. Lisäksi minä elätin, kun äijä ei muutakuin makasi sohvalla ja pelasi pleikkarilla, koulut jäi kesken kun ei jaksanut aamulla lähteä jne.. rahaa piti kyllä olla tupakkaan ja viinaa, mutta rikkaa ristiin se ei tehnyt minkään eteen.. Hullu kolme vuotta katselin tuota ja sitten vasta jätin, vieläkin on tosi katkerat fiilikset, suorastaan vihaan koko ihmistä. Teilläkin on varmasti keskustelun aika miehen kanssa, muuten sinä katkeroidut ja teidän elämästä ei tule mitään. Meilläkään ei nykyinen mies tee kotitöitä, mutta meillä onkin maatila ja mies tekee kaikki maatalous ja pihatyöt, lisäksi huolehtii autot, korjaa itse jne. Ei miehelle pelkkä auton huolehtiminen riitä. Ei sellainen ole mitään perhe-elämää että toinen raataa. Joskus mietin exäni kohdalla että rakastiko hän edes minua, en minä ainakaan voisi rakastamaani ihmistä tuollalailla alistaa, väsyttää ja yrittää polttaa loppuu kasaamalla kaiken toisen harteille. Kaikkea hyvää teille, toivottavasti saatte asiat kuntoon ja voitte jatkaa elämää yhdessä! Tulipa vuodatus...[/color]
[color=blue]MAITIKALLA ihanat ultrakuulumiset! :)[/color]
[color=fuchsia]HERMIONE: Kiitos peukutuksista! :)[/color]
[color=blue]MARZU: Siellähän aletaan piinailla! :) Mä jo mietin että oonko muka ainut joka piinailee *bdbd*[/color]
[color=fuchsia]CERISE: Moikka ja tsemppiä uuteen työhön![/color]
[color=blue]NUUTTI: Moikkis sinnekin![/color]
[color=fuchsia]ROUVAVAUVAN oli sitten täti löytänyt. Pahoittelut.. kyllä se täti nyt taas on alkanut meitä kiusaamaan.[/color]
[color=blue]ON: edelleen piinaa kp 31/27-31 eikä suureksi ihmetyksekseni ole edes tuhrua näkynyt. Jos tänäänkään ei tuu paperiin yhtään punaista niin on jo hyvällä mallilla. Pohjimmiltani olen kyllä taas aikasta pessimistinen. Tissi oli tosin aamulla yllättävän kipeet, siis kun kävelin ilman rintsikoita niin oli oikein arat vaikka yleensä niitä vain kutittaa ennen kuukautisia. Saa nähdä. Odottelen tätiä huomiseksi ja sunnuntaina varmaan vasta testaan kun pe-la yönä meillä on yövieraita.[/color]
[color=fuchsia]Mukavaa torstaita kaikille! :)[/color]
[color=blue]T. Juli[/color]