Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maanantaita SYYSSÄTEET!

16.01.2006 |

Oli kuulkaas pakko sännätä kertomaan ensimmäisenä tänne kuulumisiaan, kun on oma pää ihan sekaisin... Olen elänyt viime päivät varsinaisessa piinassa! Perjantaina oli kp28, ja tuntui koko ajan siltä että menkat alkaa just. No, lauantaina sama juttu, ja sunnuntaina, vaan eipä menkkoja kuitenkaan oo näkynyt. Ramppasin vessassa koko ajan-on ihan alapääkin kipeenä jatkuvasta pyyhkimisestä... :) Mutta tänä aamuna, kp31, tein acon10 testin ja siihen ilmestyi HAAMU! Elämäni eka haamu! Ei todellakaan mikään vahva viiva, mutta selvästi nähtävissä. Niin tein samaiset testit myös pe ja su aamuina, eikä niissä kyllä näkynyt sitten mitään.

Koitan pitää jalat maassa, koska haamu voi tosiaankin vaihtua negaksi. Mutta kaipa tuo oikeasti voisi raskaudesta kertoakin..? Ihmettelen vaan, että miksei edes tuo herkimmistä herkin testi näytä yhtään vahvempaa viivaa, jos raskaana oon.

Ja tuntuu nytkin koko ajan siltä, että menkat alkaa.. Molemmin puolin alavatsaa munasarjojen? kohdalta " kaivertaa" , ja alaselkä tosi kipee.. Että en uskalla luottaa.. Tai oikeestaan en osaa ajatella tällä hetkellä juurikas mitään!! Ihan sekopäinen olo ;)

-marion76-

ps. palailen varmasti asiaan myöhemmin...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti lukaisin pinon, kun oon näköjään tullut riippuvaiseksi teidän kuulumisista! =)

HANNA, toivotaan kovasti täälläkin, että se plussa sieltä loppuviikolla tärähtää testiin! Täällä peukut pystyssä ollaan!

OLIVIA, yhden ystäväni ystävä sai kiertonsa kuntoon vyöhyketarapialla. Ne olivat hänellä todella epäsäännölliset ja nopeasti tuli apua asiaan. Heillä nyt lapsia 4!

PYRY, olipa hauska toi siun seisoa kaapissa juttu!!!! Tuli ihan naurettua ääneen asian tiimoilta! =)

Tulehan sitten kertomaan millaiseen pukuun päädyt, kunhan sen oot hankkinut. Varmaan vaikea valinta.

Oma olo on ollut kamala. Meillä töissä eräs asukas (hoitoalalla olen siis) oli todella hankala ja todella vääntää hänen kanssaan. Sitten olikin töissä vatsassa pistävää kipua ja meinasin pyörtyä. No lepäilin ja olo koheni vähän. Vieläkin on outo tunne vatsassa. Täytyy katsoa, että mitä sitä tekee asian suhteen, siis mennäkö huomenissa lääkäriin jos olo ei tavallinen. Onneksi vauva jo liikkuu, että tietää että siellä on kunnossa! Viime viikolla eka kerran tuntui liikkeet....

Nyt nukkumaan,

Kidelma

Vierailija
22/22 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haamu saa sydämen hyppäämään volttia.... muistan näin parin vuoden takaa. Muistan sen kuin eilisen päivän kun katsoin tikkua ja siinä oli KAKSI viivaa joista toinen oli todella himmeä. Uskomatonta että siitä haaleasta viivasta on (tavallaan) tullut tuo 1v5kk ilopilleri joka parhaillaa tuhoaa sanomalehteä tossa vieressä.

Olivia- jos on paha mieli niin silloin pitää itkeä/paiskoa tavaroita/ rypeä itsesäälissä, ihan mitä vaan kunhan saa vain purkaa pois sitä pahaa oloaan. Ei kannata pyydellä keltään anteeksi että on paha olo.

Mulla meneillään kp3 ja vuotaa niin h********i. Ja alkaa tosiaan potuttamaan tämä epäsäännöllisyys. Mun pitää kai ottaa ne ovistestit kans käyttöön vaikka en niitä niin hurjasti välittäisi käyttää mutta pienempi paha se on kuin tämä ajoituksen mahdottomuus kun menkat heittää viikolla ties mihin suuntaan. Vähän kurjat fiilikset siis täälläkin.

Ketäs piinailikaan tällä viikolla? Heille paljon plussasäteitä!!!

senna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla