Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**syysSÄTEET 05 viikolle 3**

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin alkuraskauden väsymys on väistynyt ja tilalle tullut tämä yökukkuminen. Koskaan ei pääse sänkyyn ennen puolta yötä. Onneksi en kuitenkaan valvo yöllä sitten, jos herään jostain syystä. Pari viime yötä oon jopa nukkunut läpeensä ilman vessassa käyntiä!!! :))) Elämä siis voittaa!

Jaja: Vai on sulla tyttöolo... ;) Mulla taas tuntuu olevan poikaolo, mutta tunnistanko edes tyttöoloa kun oon kaksi kertaa poikaa odottanut. Jotenkin olen nyt ajatellut, että tämä kolmaskin on poika.

Jedelede: Ihanaa, kun jaksat meitä paapoa täällä odotuspuolellakin! :) Ja sulla on tosiaan piinailut pahasti käynnissä. Mä kävin jo kurkkimassa vauvakuume-puolella, että miten tilanne sulla etenee. Ja niin toivoin, että olisit jo tänään testannut, mutta ei.... Tulehan sitten HETI kertomaan meille kun olet testin tehnyt, jo huomenna?!? *yllyttää* ;)

Kidelma: Olitko aluksi säteissä jollain toisella nimimerkillä? Joku muistaakseni vaihtoi nimeä jossain vaiheessa, ihan vähän ennen kuin siirryin odotuspuolelle ja mietin, että olitko se sinä... Ja jos olit, niin millä nimellä silloin kirjoittelit?

Nearoosa: Onnittelut puolivälin taittumisesta! Perässä tullaan ja kovaa... :)

Oma (.), ei ihmeempiä. Eilisen kunnon monottelun jälkeen olen tänäänkin tuntenut lisää niitä ihania potkuja. Tai koputukseltahan nuo lähinnä tuntuu, mutta tiedän että ehdin vielä tuskailla sitäkin, että tuntuu kuin vauva tulisi kyljestä läpi.

Mutta nyt kauniita unia ja enkelten kuvia, nukkukaa hyvin!

Yökukkuja mirju ja pikku-pööpöti 18+3 (heh, ehti vaihtua vielä vuorokausi :))))

Vierailija
22/46 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]En sitten kerennytkään eilen pinoutumaan uudelleen, mutta eipä mulla olis ollutkaan mitään erikoista.

Hrrrr... ulkona on TOSI kylmä, mutta sinne on vaan mentävä. Asioille olis köpöteltävä vaikka mikä on. Eikun pipo päähän ja tumput käteen ja menoksi.

Luin eilisiä juttuja niin nopeaan, ettei nyt muistu mitään mitä piti kommentoida, mutta KAIKILLE kivaa keskiviikkoa ja masunkasvattelua.

-Taelsa-[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnä olenkin nyt ollut laiskana enkä ole pinoutunut moneen päivään..hyi mua!!!Tämä väsymys on kamalaa!!Nukuttaa vaik kuin nukkus!

Eilen sitten vihdoin oli se neuvola ja oli niin turhauttava käynti ettei tosikaan!!Ei otettu edes niitä verikokeita vaikka aiemmissa raskauksissa on otettu heti ekalla käynnillä,tähän terkka sanoi että kun viikkoja on niin vähän.Katottiin vain verenpaine,hemppa ja paino,sit sain kasan lappuja ja vihkosia ja uus aika on 22.2 joka sit on lääkärinla ja ultraan pitää aika tilata rv 11-14.

Pahaa oloa on nyt ollu etenkin aamuisin ja saa syödä vähän väliä..kyllä nyt banaaneja kuluu.xD

Jede: Kiitos minunkin puolestani hienosta listasta!!=)

Mutta nyt pitää rientää taas.=) Hyviä vointeja kaikille!!!

Niin ja rv on nyt neuvolan mukaan 7+3 eikä 7+4 minkä katoin OYSin laskurilla

Jonzu+ öttiäinen 7+3

Vierailija
24/46 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi paleltua kun vein poikaa päiväkotiin. Täällä pakkasta vaan -10, mutta tuuli aivan kamala. Onneksi eivät ulkoile päiväkodissakaan, kun poika muutenkin jo nuhassa. Tuli itselle vähän huono omatunto, kun hänet sinne päiväkotiin vein, vaikka itse oon kotona. Ei silti, vieläkin välillä pistää alavatsaan kipeesti ja nukkuminen oli yöllä heikkoa. Nukkuma-asennon vaihtaminen välillä vihloo ikävästi. Onko teillä muilla ollut vastaavia oireita? Ehkä yritän vaan nauttia, siitä että poika hyvässä hoidossa ja itse saan levätä!

Mirju, en olle muulla nimellä täällä kirjotellu kun mitä nyt käytän. Eli en ole sen henkilö jota ajattelit. =0) Itsekin oon alkanut tuntea vauvan liikkeitä, mikä ihanaa! Viime viikolla oli jo heikkoja, mutta iltaisin varsinkin nyt tuntee kun toinen masussa " jaloittelee" . Kyllä sekin on vaan ihanaa, kun tietää että toinen siellä voi hyvin kun liikkuukin. :)

Jonzu, meillä päin ei noin aikaisilla viikoilla ees oo päässyt neuvolaan, enkä olisi ees mennyt kun eipä ne siellä mitään tee. Jännä kun ei sitä verikoetta voinut ees ottaa.... No seuraavalla kerralla kuuletkin sitten jo sydänäänet melko varmasti.

Poistun takavasemmalle, mutta tuun myöhemmin taas kurkkimaan teidä muiden kuulumisia!

Kidelma rv.15+2 =)

Vierailija
25/46 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kirijuuttelin niin meillä pikkupimu oli kovassa kuumeessa ja selvisi syykin sitten 4 päivän kuumeilun jälkeen! Kuume laski ja tilalle nousi piskuisia punaisia näppyjä kauttaaltaan koko pienen ihmisen kehoon! Vauvarokko!

No nyt sitten viime yö oli ensimmäinen yö viiteen yöhön että meillä nukuttiin! Ja heti huomaa että on saanut levätä! Tänään siis toinen päivä noiden näppyjen kera ja ovat jo laantumaan päin! Ja hyvä niin meillä on perjantaina 1v kuvaus niin ihan suotavaa olisi että näppylät olis kaikonnu!

Asiaan,

kiitos Jedelle! Lista on suurenmoinen! Ja sinulla on kaiken lisäksi aikasta jännät paikatkin siellä suunnalla!! Tsemppiä! *puhaltaa plussa tuulta*

Mulla on nyt jo alkanut muisti huonontua ja en tehnyt muistiinpanoja niin kaikille tasapuolisesti hyvää päivän jatkoa!

Uskon meneväni silti hyvin nukutun yön lisäksi päikkäreille nyt kun typykin nukkuu!!

Ai niin piti vielä kertoa että tytön kummit sai ihanaisen pojan 12.1.06!

Niin suloinen! Että!

Taelsan kanssa meillä ekku neuvola päivä lähenee? Jänskättääkö sinua?

Jokos se maalimanmatkaaja Kathy on turvallisesti suomen kamaralla... Vaan se taiskin olla parin viikon reisu...?

Nyt unille!

-S-

Vierailija
26/46 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kun nämä päivät menevät nopeasti, nyt pikaisesti kahvitauolla ollessani tulin pinoutumaan. Kirjoitinkin viime viikolla, että mulla on projektin päätös lähestymässä ja siksi teen nyt aika ympäripyöreitä päiviä. Huomenna on sitten vihdoin varsinainen päätöstilaisuus ja sitten taas vähäksi aikaa todennäköisesti tämä työtahti rauhoittuu. Onneksi mulla ei ole ollut pahoinvointia! Tässä mahdottomassa väsymyksessäkin on ollut ihan tarpeeksi kestämistä tällaisen kiireen keskellä. Ja kun en vielä halua töissä tätä raskautta paljastaa, niin on pitänyt vaan painaa töitä kuten ennenkin väsymyksestä huolimatta.

matleena ja mirju, mullekin on nyt tällä viikolla ilmestynyt tämä uusi piirre eli aamuöisin herään joskus kolmen-neljän aikaan ja sitten ei enää oikein saa unta. Ja päivällä sitten väsyttää vielä kovemmin. Tosi kivaa, toivottavasti tämä yökukkuminen menee ohi.

Mulla onkin sitten perjantaina eka lääkärineuvola. Mähän kävin tosi ajoissa jo ekalla neuvolakäynnillä (mulla on verenpainelääkitys) ja nyt on sitten saman syyn vuoksi lääkärineuvolakin tosi ajoissa. Kuka se nyt olikaan, joka sanoi, ettei oltu otettu verikokeita vähäisistä viikoista johtuen (hatara pää mulla). Multa kyllä otettiin verikokeet ekalla neuvolakäynnillä vaikka mulla oli silloin viikkoja vain rv 5+6. Hassua miten tuokin vaihtelee.

Mutta nyt takaisin töihin.

venla rv 8+0

Vierailija
27/46 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolta ei niitä verikokeita otettu. Piti käydä ihan tarkistamassa kun en äsken muistanut.

Mutta nyt töihin..

venla

Vierailija
28/46 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se talvi taas tänne eteläänkin ja oikein kunnolla tulikin, hrrr *hytisee*. Mahdoton tuuli! Kuinkahan mä koiran kanssa suoriudun ulos..

MATLEENA; hyvä, että olette flunssan voittaneet. Univaikeuksiako, no ei todellakaan täällä ainakaan vielä. Päinvastoin, nukun kuin pieni porsas. Simahdan iltaisin ennen kymmentä.. Toivottavasti sinäkin ja MIRJUkos se myös oli, saatte paremmin nukuttua, että jaksatte hyvin. *lähettää unihiekkaa*

SERAFI; hyvä, että neitinne alkaa olemaan parempaan päin. Varmasti tuo lasten sairastelu on rankkaa. Meillä vielä edessä... Toivottavasti näpyt ovat kuvaukseen mennessä häippässseet!

JONZU, aika aikaisin tuo neuvolasi oli, mutta ihme, ettei verikokeita otettu. Nimittäin onhan noita hempan lisäksi HIV ja kuppa sekä veriryhmä, jotka eivät varmaan siinä viikossa muutu. ;) Itsellä eka nla oli rv 8+ ja kaikki otettiin ja nyt maanantaina sain hyvät tulokset kaikista.

Omaan napaan ei kummempia kuulu, niiden liikkeiden tuntemista odotellessa.. :) Ja tuon etuseinän istukan kanssa niiden tuntemiseen voi mennä siis aikaa..

Voikaahan hyvin!

mallariina ja masulainen rv 14+2

Vierailija
29/46 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maanantaina neuvolassa masulaisen syke oli 150. Olikos niistä jotain uskomuksia, tyttö- ja poikasykkeitä..?

utelias mallariina kera masulaisen

Vierailija
30/46 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea NEAROOSALLE puolivälietapista!

MAE kyseli neuvolatädeistä. Minulla on nyt ihan asiallisen tuntuinen nuorehko nainen ja luulen, että osaa asiansa ihan hyvin. En kuitenkaan usko, että meistä hirveän " läheisiä" tulee. Ne on näitä kemiajuttuja...

KIDELMA onneksi kaikki oli vauvelilla hyvin. Kyllähän tuota aina välillä itsekin säikähtää kun tuntuu, että viiltelee tai pistelee oikein häpyaluelle tai vatsaan, mutta niitä kasvukipuja ja hormoonipehmityksiähän ne taitavat olla.

SERAFI JA MATLEENA kiva, että sairaudet alkavat helpottaa. Nauttikaahan välillä niistä hyvistä (tai paremmista) yöunista:)

JEDELEDELLE suurkiitos hyvästä listasta. Pidämme täällä kovasti peukkuja, että pääset nyt sinäkin virallisesti tälle puolelle.

MALLARIINA kyseli niistä sykkeistä. Olen kuullut, että monet uskovat, että yli 150 sykkeet olisi tytöillä ja alle 150 pojilla;) Eli teillä siis varmaan tulee 100% todennäköisyydellä jompikumpi:))) Meillähän oli Pikkaraisen sykkeet viimeeksi 170:)

Jaja ja pikkarainen 14+2

Vierailija
31/46 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos " ennustuksesta" , se varmasti pitää paikkansa! :D

Ja neuvolatädistä vielä, mulla on tosi mukava. Ei ole meidän alueen täti, mut soitin hänelle suoraan ja kysyin ja suostui " mun tädiksi" . :)

Nyt painun sinne lenkille kera koiran!

m

Vierailija
32/46 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heij

Eilen oli ultra. Mua huimaili koko homman ajan, joten olin ehkä vähän pihalla... Olin etukäteen asennoitunut sisäkautta tehtävään tutkimukseen, mutta niinhän se vaan katsottiin mahan päältä. Taitaa olla sit ihan alkualkumetreillä, kun katsotaan sisältä...

Siellähän se meidän mönkiäinen vispasi, poukkoili ja kädenliikkeistä päätellen teki aaltoja. Minä en noita liikkeitä niin paljon saanut katsella kuin mies, ja mua vähän harmitti. Pari kertaa se näyttö käännettiin minun suuntaan hetkeksi. Ja lopuksi se otus olikin jo ruvennut lepäilemään sinne pohjalle ja oli ihan liikkumatta. Näytti jänskältä, kun tavallaan ne kädet ja jalat oli luuta eli sitä vaaleinta aluetta, mut oikeastaan muualla sitä vaaleaa ei tuolla näkynyt.. ehkä korkeintaan leuan kohdalla. Mitta oli 4,8 cm ja sen mukaan nyt viikot 11+6. Laskettu aika siirtyi päivällä eteenpäin, se on 5.8.

Jäi jotenkin tyhjä fiilis, joka johtui osittain siitä, että oli niin heikko olo koko käynnin ajan. Vasta illalla aloin jutusta innostua ja pohdin ääneen, että aatella, miten meidän soluista on voinut tulla tommonen mönkiäinen, jolla on pää ja jalat ja kädet. Nukkumaan mennessä aloinkin sitten jo pelätä tulevaa ja nuhaniiskutusten lomassa tuli vähän itkeskeltyäkin. Että kaipa tuo juttu tuosta konkretisoitui...

Vierailija
33/46 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa että kaikki oli ultrassa hyvin! voi kun olisi itsekkin kiva päästä jo kanssa näkemään se masuasukki, mutta vasta joskus maaliskuun puolella on toivessa. Kyllä se raskaus aina konkretisoituu kun vaavin itse näkee...

t. Tuittu rv 5+5

Vierailija
34/46 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehtiihän tässä vielä kirjoittelemaan piiiiitkän aikaa ennen kuin itse vauveli syntyy :)

Nopeasti yritän tässä kirjoitella, kun kohta täytyy mennä henkilökohtaiseen jutteluun opettajan kanssa.

Tänään ollut ihan ihme päivä. Pahaa oloa ei ole ollut, muuten oonkin kärsinyt siitä todella paljon. Alkaakin tuntumaan, että se oli jotain flunssan sivuoireita.

Maha kasvaa edelleen.... tuntuu nololta, mutta täytyy varmaan etsiä nuo äitiyshousut vaatekaapista tänään. Nytkin kun istuu suht koht löysissä farkuissa, niin tuntuu kyllä, että housut on liian kireät. Siinä vaiheessa kaikki tutut taas huomaa, kun ne äitiyshousut poikkeaa aika lailla mun normaaleista vaatteista.

Anu rv8+4

Vierailija
35/46 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan jokaisessa porukassa hiljaista tänään. Missä ne oikein kirmailee?

Mahasta ja vaatteista... Mun maha ei pullota yhtään normaalia enempää vieläkään. Ehkä ei huomaa eroa, kun on aina ollut paksukainen ja housut kiristää oikeastaan aina. Peilissäkin näkyy se sama paksumaha ja makkaraa edessä ja takana... :D Jos oikein tunnustelee, niin ehkä toi alamaha tuntuu nyt jotenkin napakammalta. Sain jouluna yhden äitiyspaidan lahjaksi ja tekisi oikeastaan mieli pitää jo sitä, koska olisi ainoa vaihtoehto, joka ei hivelisi niin epäeroottisesti kaikkia mahamakkaroita... Voi voi, minkähänlaiseen telttaan sitä verhoaa itsensä ensi kesänä.

Kävin just labrassa antamassa kaikenlaisia näytteitä. Toivotaan, ettei paljastu mitään yllätyksiä. Noin monia testejä ei oo ikinä ennen multa otettukaan. Kohta tässä varmaan alkaa tottua noihin terveyskeskus- ja neuvolareissuihin...

Hyvää torstai-iltaa teille ja masuasukeille :)

Mii-

Vierailija
36/46 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas lusmuilen, kun pitäisi lähteä koiran kanssa ulkoilemaan... Mutta kun ulos mennessä tuntuu, kuin Siperiaan olisi astunut. Hrrrrr..*hytisee*

Mä oon jo jonkun aikaa käyttänyt pienempiä mammahousuja, kun omia varsinkaan kireempiä ei yksinkertaisesti saa kiinni. Varmasti tuo on suurimmaksi osaksi ollut kyllä turvotusta. Nyt kumpu on hieman pienentynyt ja tullut pinkeemmäksi, eli turvotus kaiketi ainakin vähenemässä. Kyllä tuo masu jo mielstäni vauvamasulta näyttää, vaikkei vielä kovin suuri olekaan. Onneksi muuten toppahousut mahtuu vielä jalkaan, sellaiseia ei huvittaisi ostaa tätä lopputalvea varten.

Nyt kaffelle, ajattelin sitä pitkästä aikaa maistaa. Alkoi tehdä mieli, kun mies laittoi kahvin tulemaan.

Heidå!

mallariina ja masulainen 14+3

Vierailija
37/46 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään vedettyä projektin päätöstilaisuuden ja nyt ei sitten enää vähään aikaan pitäisi olla ylipitkiä työpäiviä. Ihanaa!!! Muuta mulle ei olekaan ehtinyt sitten eilisen tapahtua, joten kommentoinpa sitten vähän teidän muiden viestejä.

Jajan " ennustus" oli ihana ja ennustuksen toteutumisvarmuuskin ihan 100%! Täytyypä pistää korvan taakse, niin voi sitten joskus kyselijöille vastata tuolla tavalla.

Mii- Kiva kuulla, että ultrassa oli vauvalla kaikki hyvin! Varmasti oli ihanaa nähdä oma pikkuinen. Odotan jo, että pääsisin pienen ultrassa näkemään, mulle varataan kuulemma huomisella lääkärineuvolakäynnillä ultra-aika.

Mahasta oli myös juttua. Mulla ei pullota maha vielä mutta iltaisin on ihan selvästi turvotusta. Joutuu aina vaihtamaan vähän väljempivyötäröiset housut jalkaan.

Mutta nyt mun pitää lähteä pukemaan puoli vaatekaappia päälle, kun pitäisi nuo koirapojat viedä kohta iltalenkille. Ihan on samat fiiikset asian suhteen kuin mallariinallakin, Siperian sää odottaa täälläkin...

Palaan taas, jos en jääpuikoksi lenkillä jäädy.

venla

Vierailija
38/46 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valtasi koko illaksi koneen ja pääsen nyt vasta pikana katsomaan teidän kuulumisia.

Tänään oli lääkärineuvola ja siellä ei erikoisempia tapahtunut. Painoa ei ollut tullut yhtään, ihan sama oli kun edelliselläkin kerralla. Sydänäänet (150) kuuluivat myös hyvin ja lääkäri sanoi, että olivatkin napakat. Puhuttiin myös siitä miun maanantain vatsakivusta ja tultiin molemmat siihen tulokseen, että ehkäpä tuo sektiohaava niitä voi aiheuttaa. Se kun ei anna periksi, kun kohtu kasvaa vaan ns. " repeää" . Eli ei pidä pelästyä jos on vastaavaa. Myös kohdun kasvu yleensäkin voi aiheuttaa vastaavaa, ei vaan ollut tällästä esikoista odottaessa. Myös käski jutella pomon kanssa, jos voisin jättää iltavuoroja pikku hiljaa vähemmälle. Sanoi että voi kirjoittaa paprun, jolla ne kieltääkin. Se kyllä olisi enemmän ehkä työkavereita varten, ettei tulisi murinoita. Miulla eri neuvolalääkäri kun viimeeksi ja tää oli kyllä tosi kiva, häntä paljon kehuttu ja eikä suotta! ..... Olipas oman napaista kirjoittelua pitkät pätkät.....

Niin vielä, miten teillä muilla neuvoloita raskauden aikana? Miulla oli siis nytten ja ensi kuussa sitten se rakenneultra vk. 19 ja rapiat ja neuvola vasta vk. rv.22. Ei ekassa raskaudessa näin harvoin niitä ollut, kerran kuussa ainakin.....

Mii, ihanaa kun ultrassa kaikki oli kunnossa. Ikävää kun et itse siellä oikein ollut voimissasi. Kyllä tää raskaus vaan herkistää itsekutakin... Telkkaria katsoessa itken nykyisin helpoisti...

Venla, varmaan helpottavaa kun saa nyt ottaa löysemmällä tahdilla töissä, kun se suuri hommasi nyt ohi töissä. Nautihan kun saat lähteä kotiin ihmisen aikoihin. :-)

Miulla ollut myös pienimmät äitiyshousut käytössä, mutta myös muutamat farkut menee hyvin jalkaan. Itsestäni kyllä maha näkyy jo selvästi, mutta saa sen hyvin vielä " piilotettua" .

Mutta nyt pakko mennä nukkumaan.... huomenissa taas täällä kuikuilemassa!!!

Kidelma rv. 15+3

Vierailija
39/46 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki flunssan riivaamat saavat nukkua univelkojaan pois lämpimien vällyjen alla! Ja toivottavasti mallariina ja Mirju välttyvät kukkumisilta: mulla välillä samaa vikaa, onneksi ei tällä erää. Mulla moinen liittyy yleensä stressiin. Vessassa ramppaamista ei vielä kauheasti ole tarvinnut harrastaa ja saan vielä sen jälkeen untakin ihan mukavasti.

Kidelma kyseli miten me on tänne maailman ääriin päädytty: mun työt toi tänne. Teen töitä kehitysyhteistyöprojektissa ja mies on ollut pojan kanssa kotona hoitovapaalla. Raukka on meinanut välillä tulla hulluksi kun ei täällä tuppukylässä ole oikeasti MITÄÄN tekemistä tai paikkaa minne mennä. Pian pääsee siitä vaivasta kun raksalla riittää tekemistä enemmän kuin laki sallii... Ja uskokaa pois, työssä ei todellakaan ole sitä glooriaa/eksotiikkaa mitä ensi alkuun saattaisi kuvitella: enimmäkseen tylsää toimistossa istumista ja helvetillistä järjestelmää vastaan taistelua.

Vaaveilla tuntuu olevan kaikki hyvin, vaikka välillä huolestuttavatkin äitiraasujaan! Eipä aikaakaan kun me toivotaan etteivät potkisi niin taajaan ja lujaa... Venlakin voi keskittyä nauttimaan raskaudesta kun työt hellittää: hi hi, alkaa palaverit ym. kohta olla mielenkiintoisia kun joutuu keskittymään asiaan oikein tosissaan. Mulla ekassa raskaudessa vaavi yleensä päätti ruveta melskaamaan oikein olan takaa kun oli kokoustelun aika, keskity siinä sitten kun kylkiluut ja virtsarakko soi :)

Mulla on maha pullahtanut ainakin niin, että pienemmät äitiysvaatteet on olleet jo joulun jälkeen kovaa valuuttaa, mä en vaan kestä yhtään sitä että mahaa puristaa. Puserotkin alkaa helposti hivuttautua kohti kainaloita, joten pitkät mammapaidatkin on päässeet jo käyttöön - täällä kun ei oikein hyvällä katsota ¿vilauttelua¿, etenkään toimistossa.

Onkos kukaan bongannut Jedeleden kuulumisia - pitäisihän se palstaemo saada virallisesti tälle puolelle *sädettää*

Hip hei, me lähdetään huomisaamuna viettämään mun viimeistä projektista kertynyttä lomaviikkoa Krabiin - ei siis viikkoon palstailua vaan lepoa ja MERTA, aaaaah. Tullessa pitäisi käväistä Bangkokissa rakenneultrassa jos saan vaan ajan, siitä voikin tulla mielenkiintoista.

Voikaa hyvin ja paisukaa,

Vierailija
40/46 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siirryn tuolta vauvakuume palstalta Syyssäteistä jo varovaisesti tällekin puolelle - osittain jalka kuitenkin vielä silläkin puolella pysyen.. Oletettavasti meneillään on rv 5+0.

Olen tässä viime päivien aikana tikutellut kolmet erivahvuiset haamut (eri testeillä) sekä välissä yhden negan predictorilla. Mutta kaipa nyt kuitenkin raskaana olen. Pientä kuvotuksen tunnetta on ilmestynyt aamuisin sekä myöhään illalla, eli kun on vatsa tyhjä. Rinnat on myös aremmat kuin normaalisti, mutta muuten on ihan " normaali" olo :)

Kertokaapa te, kannattaisiko vielä kuitenkin käydä varmistamassa raskaus terkkarissa verikokeella? Jotenkin mietityttää tuo mahdollisesti alhainen hCG:n taso.. että jos kaikki ei olekaan niin kuin pitäisi.

Muutenkin tuntuu tuo pelko olevan vahvempi tunne kuin ilo. Nimittäin ajattelen vain sitä, mitä kaikkea voi tapahtua erityisesti tässä alussa. Vaikka eipä kai sitä kannata liikaa murehtia, vaan elää vaan päivä kerrallaan ja toivoa parasta.

-marion76- totuttelee ajatukseen raskaudesta ja omasta lapsesta :)