Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä haamu vai viivanpaikka?

Vierailija
12.05.2008 |

http://www.aijaa.com/v.php?i=2071439.jpg

En tarkalleenottaen tiedä mitä viivanpaikalla tarkoitetaan, siksi nyt asiaa kyselen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas testiajan ulkopuolella, on haamu. Viivanpaikassa ei ole väriä ollenkaan. Sanoisin että olet raskaana :)

Vierailija
2/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma...taidan siis ihan oikeasti olla raskaana...VIHDOINKIN! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kaksi viivanpaikka-poikaa, testasin molemmat pari pv ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa...

Vierailija
4/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mn viivanpaikat näkyivät vaan valoa vasten tihrustaessa (ja olivat siis positiivisia)

Vierailija
5/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni nimittäin on ollut testissä haamu vuonna 2003 ilman, että lasta koskaan syntyi. En siis ollutkaan raskaana. Jotenkin kuitenkin luotto vauvaan on nyt parempi, koska tein 2 testiä ja sain molempiin viivat. Mutta se viivanpaikka tosiaan mietitytti, kun en oikein tiennyt, että miltä se sitten näyttää.

Jos ostan apteekin oman ja testaan, niin näkyykö siinäkin, vaikka tekisin sen tänään, ei-aamuvirtsasta? Meneillään kp 27/ 27-28.

Vierailija
6/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin Acon 10:llä (apteekista) 3 päivää ennen menkkojen oletettua alkamista. Viiva varmaankin vielä vahvistuu parin päivän sisällä jos tänään vielä testaat. Eikä tarvitse testata aamuvirtsasta.

Toivotaan että kaikki menee hyvin, onnea!

2

Vierailija
7/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Aconilla näkyisi todennäköisemmin? Ihan kohta olen lähdössä apteekkiin testejä ostamaan :) Ajattelin ostaa 2 , toisen teen heti ja toisen huomenna/ylihuomenna.

Mikäli saan plussan vielä tänään, niin sitten kiiruhdan kaupoille ja väsään miehelle isyyspakkauksen...aion kertoa hänelle raskaudesta siis sillä tavoin :)

Vierailija
8/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acon on herkkä testi, mielestäni apteekin oma on 25 mIU/mL. Ja Aconissa herkkyys on siis 10 mlU/ml.

Onnea ja tulehan kertomaan miltä testi näyttää!

2

Vierailija
9/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata naureskella muille jos ei ole omaa kokemusta asiasta.

Ei ap, vaan 2

Mä testasin aina yhdellä ja tarpeeksi pitkän ajan kuluttua.

Vierailija
10/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin aina yhdellä ja tarpeeksi pitkän ajan kuluttua.

Vierailija
11/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi vielä muutaman päivän päästä, niin saat vahvemmat viivat:) Suosittelen vaikka Prediktoria, joka ei varmasti valehtele!

Vierailija
12/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskon, että moni muukin olisi minun housuissani nähnyt, sillä yritystä on pitkä aika jo takana ja usko on mennyt

Hain juuri testin ja sen tein. Ei ollut Aconin herkkää saatavana, mutta Clear blue oli ja tuollainen siitä sitten tuli.

http://www.aijaa.com/v.php?i=2071862.jpg

Tämän uskon jo itsekin selkeäksi plussaksi :) Nyt ostamaan miehelle isyyspakkausyllätystä ennen, kuin pääsee töistä kotiin :)

Vierailija
13/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä huvittaa tuo testien kuvaus ja linkki siihen. Ei se ole teiltä pois jos minä tulen helposti raskaaksi ja en höyryä asialla. Uskokaa tai älkää, mutta liiallinen hedelmällisyyskin on rasite. Nauran sillekin, että miehen ei tarvitse kuin katsoa ja jo olen raskaana. Toivottavasti kuitenkin klipsit pitää :)

Ap:llä taitaa olla eka kyseessä kun on noin herkkis.

Vierailija
14/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni on yksi testi näyttänyt haamun, enkä siitä huolimatta ollut raskaana. Mutta sulla jo kolme, niin kyllä se ihan selkeä plussa on:) Onnea kovasti.

Vierailija
15/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menehän tekemään sitä isyyspakkausta ja suunnattomasti onnea raskautumisesta.

Vierailija
16/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin samanlainen hössöttäjä aikoinaan. Kesti vuosia ennen kuin tulin ekan kerran raskaaksi ja testejä olen elämäni aikana tehnyt varmaan kymmeniä. Jokaisen plussatestin olen säästänyt. (3kpl)

Vierailija
17/17 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaustavarat ostettu ja nyt pitää aloittaa pakkaaminen, jotta ehdin ennen kuin mies tulee kotio.

Ja sinulle, joka asiaa pohdit, lapsi ei ole ensimmäinen. Perheestä löytyy esikko vuosimallia 2002.

Mutta nyt pakkauspuuhiin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi