Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat ulkonäössä ovat mielestäsi "white trashia"?

Vierailija
09.09.2011 |

Mitkä asiat ihmisen ulkoisessa olemuksessa tai pukeutumisessa ovat mielestäsi white trashia?

Kommentit (490)

Vierailija
481/490 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko posket lommolla ja luut paistaa tai sitten muodoton naama joka sulautuu paksuun kaulaan ja rasvamuhkuroita joka puolella. Hiukset pinkit,siniset,vihreät tai pikimustat,kunhan väriä ei vain erehdy pitämään luonnollisena. Kaulaan tatuoitu iso ruusu ja korvissa rivi korvakoruja.

Vierailija
482/490 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmät isot tatskat näkyvissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/490 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyyli voi olla white trash, ei ihminen. Mulla on ystävä ihan ok ammatissa, mutta on paljon lävistyksiä korvissa, tiukkoja teinivaatteita ja turkoosia kynsilakkaa. Ja mun mielestä hän on ihana ihminen! 

Mä alan vanhana white trash -mummoksi. Pinkki tukka rules!

Vierailija
484/490 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä pukeutuminen. Jos on hieman ehkä ylipainoa ja sitten tokmannin paitulia, legginsiä ja muovikenkää.

Tatuoinnit ja lävistykset on ennemmin persoonaa nykyään kuin wt.

Vierailija
485/490 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä Bemari ja lippalakki väärinpäin päässä.

Vierailija
486/490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu kaljalla. Pissis tyyli. Lukee juorulehtiä. Suurinhuvitus on arvostella muita kavereiden kanssa terdellä. Sulautuu kaveriporukkaansa. Kiroilee. Keskustelut liikkuu meikki, alkoholi ja bileet linjalla.

Vierailija
487/490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaiset ja linttaan astutut halpislenkkarit.

Vierailija
488/490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula- ja kasvotatuoinnit.

Vierailija
489/490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu on aika hyvä esimerkki. Hiuslisäkkeet, joista ei olla pidetty huolta, räpsyttimet, joissa on pituutta.

Paljon pinkkiä tai muuta ns tyttöväriå.

Työttömiä pitkään ja kiinnostus oman elintason noususta tasan 0.

Kaupanpäälle omakeskeisyys, olen hyvä, parempi, kuin moni muu, ehkä tee virheitä, muut minua kohtaan sitäkin enemmän.

Lapsia monen eri miehen kanssa ja jopa kaikki huostaanotettu

Vierailija
490/490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringossa paloautonpunaiseksi palanut naama,tupakka suussa, ei meikkiä mutta kömpelösti liimatut irtoripset,rengas nenässä tai kulmakarvassa, haalistuneen violetit taikka mustat hiukset sivukaljuilla, olkapäähän tatuoituna perhonen,unensieppari,ruusu tai kaikki kolme. Istuu jo aamupäivällä kaljatuoppi edessä lähimmän baarin terassilla grillaamassa jo ennestään punottavaa nahkaansa.  Lempivaate  tiukka toppi naruolkaimilla,mahdollisemman lyhyet sortsit sekä croksit joita etsitään myöhemmin räkälän pöytien alta sekä pihapuskista. Tottelee  usein lempinimeä Ritu,Nipa,Jossu tai Suski.