Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teitte tänään kun joka paikka oli kiinni?

Vierailija
21.06.2008 |

Aamulla satoi, emmekö tehneet mitään. Onneksi puolenpäivän jälkeen sade lakkasi. Lähdimme koko perhe ulkoilemaan. Katsoimme veneitä kanavassa ja lapset saivat kyytiä jonkun maalaiset ruohonleikkurin peräkärryssä (?). Sitten lapset seikkaili pitkässä ruohikossa ja heitteli kiviä veteen. Kivien heittely oli melkoinen hitti (ikää heillä 6v ja 4v). Kotona katsottiin yhdessä Rotatouille ja syötiin popcornia ja sipsejä.

Ihana päivä. Ei mitään aikataulua. Ei mitään väliä vaikka ollaankin 'vain' kotona keskenään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskeltiin, nukuttiin, katsottiin telkkaria, pyörittiin kotona.

Sitten kun aurinko tuli esiin, mentiin grillaamaan pihalle. Loppupäivä ollaan oltu vaihtelevasti sisällä ja ulkona sen mukaan kun on huvittanut.

Mustakin oikein kiva päivä.

Vierailija
2/13 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut siihen hyvä päivä, ei mitään kiirettä minnekään, eikä näin sateisena päivänä viitsi lähteä edes ulos. Nyt homma on siinä vaiheessa, että pääsen jatkamaan vasta huomena, kun maali on kuivunut. Kyllä tulee komea tuulikaappi, vaikka itse sanonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen kyllä huomasi asiakasmäärästä! Koko kaupunki oli pakkautunut meille asioimaan... Joten minä tein 10 tunnin työvuoron, yhden tauon kerkesin pitää ja kuuntelin asiakkaiden kiukuttelua.

Vierailija
4/13 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdettiin liikkeelle mökiltä, jossa oltiin eilen illlalla leiriydytty, mentiin siitä isomummolaan, sitten isotädille, sitten anoppilaan ja sitten kotiin.

Hyvä retki, hyvä autoilusää ja moni sukulainen hoidettu samalla kertaa. Ja ne mummot on tyytyväisiä kun siellä käydään.

Vierailija
5/13 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pari tuntia meni ihan vain siihen, että söi aamupalan ja kävi suihkussa.. Eli tosi hitaasti toimin, mutta tämä kuuluu viikonloppuun ettei aamuisin ole kiire!

Sitten lueskelin, olin netissä. Käytiin miehen ja koiran kanssa lenkillä. Tavattiin miehen sisko ja käytiin yhdessä kahvilla.

Siinäpä se.

Vierailija
6/13 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättiin kaikki yhdeksään mennessä. Minä tein aamupalan. Tämän jälkeen tiskasin eilisen tiskit.

Katsoimme televisiota ja välillä minä leikin tietokoneella. Yhden jälkeen aloin tekemään ruokaa ja siitä tulikin hidas ruoka eli oli valmis vasta kolmen aikoihin. Söimme.

Kävin ostamassa loton R-kioskilta ja meidän tapauksessa siihen menee aikaa puolisen tuntia. Tämän jälkeen lähdin lasten kanssa pyörälenkille ja oikeastaan ajoimme samalle R-kioskille, ostimme suklaalevyn ja jäimme vähäksi aikaa siihen paikan päälle kuluttamaan aikaa.

Tulimme takaisin seitsemän aikoihin. Keitin kaakaota ja pienen harkinnan jälkeen tein vielä mannapuuroa. Söimme, minä katsoin Columboa ja juttelimme. Lapset menivät vielä ulos ja minä leikin koneella odotellen jalkapallon alkamista. Sen jälkeen katsommekin jalkapalloa joko siihen asti, kun se loppuu tai siihen asti, kunnes itsekukin on nukahtanut.

Vierailija
7/13 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin siellä, että nähtiin vähä muita ihmisiä.. on niin hiljasta kaupungissa.

Vierailija
8/13 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on ollut koko päivän niin kova tuuli, ettei siellä ole viitsinyt olla. Lapset heiluivat Wiinsä kanssa jonkun aikaa ja minusta tuntuu, että olen roikkunut täällä koko päivän. Mies on sairaalassa eikä kotona ole aikuista puheseuraa.

Vierailija
9/13 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin siellä, että nähtiin vähä muita ihmisiä.. on niin hiljasta kaupungissa.

Vierailija
10/13 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerättiin lomakamppeita. Lähdemme keskiviikkona lomalle. Kävimme myös fillaroimassa ja jätskiä syömässä. Vähän aikaa lapset kiipeili leikkipuistossa.

Meille ei ollut mitään merkitystä sillä, että "joka paikka oli kiinni". Tällaista meidän viikonloput yleensäkin ovat. Kauppaan menemme vain pakon edesta. Viikon ruoat hankin aina keskiviikkoisin, eli edes ruokakaupassa emme viikonloppuisin käy.

Vierailija
11/13 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla ulos, lounaalle sisälle, päiväunille, ulos, päivälliselle sisälle, leikkejä ja touhuumista vaihtelevasti sisällä ja ulkona, iltapala ja nukkumaan... äiti kyllä nyt vielä surffaa hetken :)

Meihin ei pahemmin vaikuta nuo aukioloajat. Kaupassa ja muualla käydään, kun ovat auki, muulloin osataan vaan olla ja nauttia elämästä ilman turhia kiireitä ja aikatauluja ja suunnitelmia.Onneksi se on vielä mahdollista lasten ollessa pieniä.

Vierailija
12/13 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies rakenteli ikkunanverhouksia ulos koko päivän. Meillä kävi kolme kyläilijää ja yksi perheenjäsen vietiin kanssa kyläilemään. Vanhin lapsi piipahti kotona festareitten jälkeen ja lähti vieraidemme matkassa tätilään yöksi.

Meillä on kaksi hoitolasta koko juhannuksen. Ihanaa.

Vierailija
13/13 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä käytiin koko perheenvoimin pitkä lenkki koirien kanssa, ja sen jälkeen lähdettiin kalastamaan lasten kanssa. Kaiken kaikkiaan ihan mukava päivä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan