Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko laihduttaisit, jos olisit 164 cm ja 73 kg?
Kommentit (22)
Painoin kolmen raskauden jälkeen 65 kiloa (165 cm) ja oloni oli tosi pönäkkä. Olen nimittäin aika siroluinen ja koko raskauksia edeltävän elämäni minua on nimitetty aina hoikaksi ja hennoksi.
Nuoruudessani painoin tommoset 50 kiloa, enkä siihen tietenkään ikinä voi/edes halua palata. Mutta tommoset 55 kiloa olisi ihanteeni. Eli jos olisin sinä, pudottaisin 20 kg, näin se vain on.
Ja olen pudottanutkin jo n. seitsemän kiloa neljässä kuukaudessa.
MUTTA MUTTA, sinä et ole minä enkä minä sinä. Meillä on eri luustonrakenteet yms, eli suoraa yhtäläisyysmerkkiä ei tietenkään voi vetää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta pian huomasin, että täysjyväkorppu ajaa aivan saman asian. Ja opin myös nauttimaan keksin hitaasti pureksien, ennen olisin siinä ajassa ahtanut naamariin 20 keksiä. Ja usko pois, makeanhimo laantuu pikkuhiljaa kun elimistö tottuu ettei saakkaan ylimääräistä energiaa.
Mulla oli alkuvaiheessa konsteina myös vedenjuonti, hampaiden pesu tai porkkanan jyrsiminen pahimman makeanhimon yllättäessä. Pidin jääkaapissa aina valmiina jotain terveellistä naposteltavaa.
Ja se vielä, että ateriavälejä ei saa päästää liian pitkiksi, muuten tulee syötyä liikaa. Useinhan sitä korvaa oman lounaan pullakahvilla tai vastaavalla, eli kannattaa itsekin syödä kasvisvoittoinen lounas ja sillä pärjääkin hyvin päivällisaikaan eikä niitä mielitekoja tulekaan.
t.4