Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALIS - 05 vko 20

12.05.2008 |

Jospa nämä sivut nyt tulisi kunnolla kuntoon ja oppisi käyttämään ?:|

Kiirusta ollut. Töitä on nyt vielä tälle viikolle. Tänään selviää onko koko viikkoa.

Mie yritän tulla paremmalla ajalla uudestaan, tosin tänään olen viiteen.

Sengi, en vielä ole sopinut veljeni kanssa, mutta hoidan asian piakkoin.

Inhaa keliä lupailtu. Missä kesä?

Mein äitienpäivä meni ihan jees. Ulkoilua ja äitienpäiväjuhla kaupungintalolla. Likat olivat aika kovia riitelemään..siis ihan normaalia!

Mukavaa viikkoa!

Tuulia :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja roppakaupalla terveisiä Kreikasta, Rodokselta. Oli kyllä kiva loma, joka meni tosi nopsasti. Kaikin puolin onnistunut loma, paitsi Jenna sai tottakai korvatulehduksen ja kurkunpääntulehduksen. Onneksi lääkkeet auttoi äkkiä, eikä lomaa tarvinnut sitten viettää neljän seinän sisällä. Shoppailtiin, leikittiin puistossa, Jenna ja isi ui (minä en tarjennut), nautittiin auringosta ja tietty hyvästä ruuasta. Jennalle ostin matkalaukullisen kesävaatteita, kun siellä on tuo Jumbo (olikos Euroopan suurin lastentarvikeketju) josta saa tosi hyviä vaatteita suht halvalla. Välillä kyllä kävi mielessä, että olikos sitä ihan järkevää lähteä näillä raskausviikoilla reissuun, mutta onneksi kaikki meni hyvin.

Tänään ollaan Jennan kanssa kotona. Jenna kun aloitti nyt sitten tuon osa-aika hoidon, on 10 pv kuukaudessa hoidossa. Saapa nähdä, kuinka meidän arki alkaa tässä pyörimään, jahka vielä vauva syntyy. Oikeasti vähän kauhistuttaa, että kuinka sitä arkea sitten pyöritetään, mutta kai se siinä menee omalla painollaan. Tuntuu vaan, että jos vauva on yhtä vaativa, kuin mitä Jenna oli aikanaan, niin miten ihmeessä mun aika riittää huomioimaan sekä Jenna, että vauva! Kääk!!

Äietienpäivä oli täynnä hyvää mieltä. Jenna toi minulle lahjan aamulla sänkyyn ja oli herttainen koko päivän, ainakin melkein. Mulla oli eilen myös 35 v synttärit ja äiti ja isä sekä veli oli sitten meillä yhdistetyllä synttäri ja äitienpäiväkahvilla. Eilen kummasti kirposi mieleen ne äitienpäivät, kun oltiin vielä lapsettomia. Kuinka koville ne äitienpäivät ottivatkaan. Suru oli valtavan suuri. On se kummallista, kuinka elämä sitten yhtäkkiä voikaan muuttua niin radikaalisti. Kyllä nuo lapset vaan tuovat tullessaan niin paljon iloa ja riemua, jos tietysti myös huolta ja murhetta. Vaikka lapsettomuus oli todella rankka kokemus, ja kesti tosi pitkään, niin mitään en vaihtaisi pois. Eiköhän kaikella ole tarkoituksensa. Jahas, menipäs syvällisiksi mietteiksi.

Taidan lähteä loihtimaan meille jotakin lounasta. Jääkaappi on kyllä liki tyhjä, mutta josko sieltä jotain saisi lautaselle loihdittua. Iloista alkanutta viikkoa maalisäideille ja -muksuille!

t. Marju, Jennukka ja masuasukki 31+4

Vierailija
2/25 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Rodosta olitte ja mikä matkanjärjestäjä?

Ollaan lähössä kesällä Finnmatkojen reissulle Rodoksen Ixiaan. Hotelli oli joku Sun Beach Resort.. muistaakseni. Ihan vain mielenkiinnosta, jos olis jotain vinkkejä!

Äitienpäivä meni leppoisasti mummin hoivissa. perjantaina oltiin miehen kans pitkästä aikaa rilluttelemassa. Maalispoju Leo oli mummilassa ja Justus 5kk kotona hoitajan kanssa. Aamuyöstä uskaltauduin jo imettämään. Sen verran alkoi paikat pakottaa ja olin laskevinani alkoholiannosten jo palaneen. Vaikka maltillisesti otin, oli aamu tarpeeksi kamala, ettei heti tee mieli uudestaan. Vaikka olihan tuo kivaa ja säkenöitti vähän lakanoiden väliäkin... Vink, vink, niille jotka valitteli toiminnnan puutetta. Eiku lapset hoitoon!

mie ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me oltiin Rodoksen kaupungissa hotellina Mitsis Petit Palais. Ollaan käyty täällä lukuisia eri kertoja, monissa eri hotelleissa. Valitettavasti ei vaan olla koskaan oltu Ixiassa, vaan aina kaupungissa. Ollaan tykätty olla nimenomaan kaupungissa, kun siellä on mukamas enemmän tekemistä. En tosin usko, että Ixiassakaan tekemisen puutetta tulisi. Rodoksella on hyvä ja halpa bussiverkosto, joten jos hotellin nurkat alkaa tympimään, niin ei muuta kun hyppäätte bussiin. Samon taksi on suht edullista. Me käytiin kaupungista siellä Jumbossa taksilla, niin maksoi 7 e/suunta, matkaa en osaa arvioida, mutta kyllä sinne tovin ajelee. Vaikkakin taxit ajaaTODELLA lujaa! Ja arvaa onko lastenistuimia? Juu ei todellakaan ole.

Ixian nähtävyyksistä en osaa sanoa, mutta olen kuullut, että sielläkin olisi jokin pienehkö vesipuisto. Tästä en kyllä mene takuuseen. Mutta Falirakista löytyy sitten kunnon vesipuisto, siellä menee päivä nopeasti niin lapsilla kuin aikuisilla. Falirakin vesipuistoon on ilmaiset kuljetukset Rodoksen kaupungista, bussit lähtee muistaakseni Mandrakin sataman vieressä olevalta bussiasemalta.

Jos lomalla sattuu jotakin ikävää, esim lapsi sairastuu, niin kaupungissa on aivan ihana lääkäri Fotin. Hän puhuu erinomaisen hyvää suomea ja tulee myös hotelliin katsomaan potilasta. Eli ei tarvi lähteä raahautumaan sairaan lapsen kanssa minnekään. Toivotaan tietysti, että ette Fotinin palveluja tarvitse, mutta ihan vain varmuuden varalle. Hänelle käy kaikki suomalaiset matkavakuutukset, joten mitään ei tarvitse itse maksaa. Jos haluat, niin voin laittaa sulle vielä Fotinin puhelinnumeron, nyt se ei vaan ole tässä käden ulottuvilla.

Mukavaa matkaa Rodokselle!

t. Marju

Vierailija
4/25 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laita ihmeessä sen lekurin numero. Parempi aina varautua pahimpaan, silloin yleensä välttää ongelmat. Näin kävi ainakin meille kun otettiin lapsille sairausvakuutukset. Kumpikaan ei ole tarvinnut lääkäriä sen jälkeen (kohta vuosi)!!

Juu ja sinne vesipuistoon aijotaan. Autokin vuokrattu 3 päiväksi, vaikka sillä ei ehkä kaupunkiin tulla. Ja hotelli valittiin sen mukaan, että on lastenaltaat ja liukumäet niin, että jos kuumin helle sattuu ei vältsyy tartte paljon liikkua..

Odotamme innolla. Jopa mies, joka on minuakin kovempi valmismatkojen (ja kohteiden) vastustaja! Kaikkea ne lapset saa aikaan..

Vierailija
5/25 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitienpäivä meni mukavasti. Aamulla mies ja Kaisa tekivät hyvän aamupalan ja sain lahjaksi itse maalatun kukkaruukun, jossa kasvoi jotain versoa. Kasvituntemus huipussaan :) Mies oli romanttisesti hommannut kompostoinnista kertovan kirjan, josta ilahduin kovasti, sillä päätin aloittaa komposti-harrastuksen mökillä enkä tiedä aiheesta mitään.

Päivällä meillä kävi mukavia vieraita ja heillä oli vauvauutisia. Olivat yrittäneet jo kovin kauan, ja nyt vihdoin on onnistanut!

Kaisa auttaa mielellään kotitöissä. Tiskaus ja imurointi sekä rätillä pyyhkiminen ovat mieluisimpia puuhia. Mökillä pesivät mummun kanssa lattioita ja sitä haluaisi tehdä kotonakin. Parkettilattiaa ei viitsi uittaa vedellä, joten ollaan tyydytty kylppärin ja saunan pesemiseen. Sekä parvekelaseja on nyt puunattu monta päivää. Melko innokkaasti Kaisa siivoaa jälkensä ja on vanhempiensa lailla tarkka siitä, että tavarat on oikeilla paikoillaan. Hyvä niin!

kua ja Kaisa

Vierailija
6/25 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että...miekin halua Rodokselle!! Oon käyny siel pari kertaa ja aina vaan haluan uudestaan. JUST sinne =) *vihreänä kateellisuudesta Marjulle*

Jolla muuten jo huisat viikot!!

Äitienpäivä oli oikein mukava. Mie sain köllötellä sängyssä ja sit muu kööri huuteli aamupalalle. Pöydällä oli maalisneidin tekemä kortti ja mieheltä kukat. Sit puoliltapäivin miut vietiin ulos syömään =) Illemmalla käytiin anoppilassa. Lauantaina meillä oli maalaustalkoot (maalattiin uusi ulkoseinä) ja illalla käytiin miun vanhemmilla grillaamassa. Mukana oli siskoni perhe ja miehen siskon perhe. Lapsia oli 4 ja kaikki nautti kun saivat kirmata pitkin isoa pihaa =) Paitsi meidän vauva tietysti vaan makoili viltillä =)

Vatsataudistakin selvittiin. Maalisneiti piti sitä 5 pvää, samoin minä. Jospa nyt kesä säästyttäisiin mokomalta.

Ollaan vietetty tässä monta mukavaa kotipäivää mutta tänään maalisneiti meni hoitopaikkaan. Eilen käytiin tekemässä metsälenkki ja syötiin eväät kivellä istuen. Neiti laski muurahaisia ja totesi että niitä on ainakin miljoona =)

Ukko täyttää tänään 30v ja kävi äsken aamukahvilla kotona. Annettiin sit lahjat ja halattiin. Illalla paistan pullaa...kakkukahvit lienee sunnuntaina. Mie menen la luokkakokoukseen ja näen sellasta porukkaa ketä en ole nähnyt 20 vuoteen. Myös exääni kenen kanssa seurustelin 12 vuotta, erosimme 6 vuotta sitten. Ihan hyvissä väleissä kyllä ollaan =) Molemmat tytöt menee hoitoon, mies jää kotiin tekemään remppaa ja varmaan pelaa pleikkaria.

Semmosta tänne =)

Mukavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
7/25 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko tämä viestien jatkoksi, vain johonkin tiettyyn viestiin..

No,kokeillaan.

=)

Vierailija
8/25 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt siten poisti miun pitkän viestin.

Ei ennätä uudestaan kirjoittamaan. Huomenna ehkä uudestaan.

Tuulia

Vierailija
9/25 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenkin..

Kaikken oudointa on tämä vihreä väri. Kyllähän selvän saa, mutta kuitenkin jotenkin vaikea lukea.

Marjun loma kuulosti kyllä ihanalta. Haaveilen..

Jotenkin ollut kovin kiirusta. Miulla on tosi paljon rästihommia, mikä ei ole lainkaan miun tapaista. Muutenkin olen ollut jotenkin, en oma itseni. Nyt ei voi syyttää hormoonejakaan. Tai ehkä voinkin. Oli tässä jännät paikat, kun huomasin, ettei menkkoja ole ollut aikoinin. Nyt mennään kierrolla 52/28. Miulla on aina ollut tosi säännölliset. Pelonsekaisin tuntein tein raskaustestin ja negaahan se näytti. Niin kuin pitikin. Illalla väsyttää ja tosiaan en oikein saa mitään töitä tehdyksi. Mikä ei ole tosiaankaan miun tapaistä, tällaiselle pikkutarkalle ihmiselle. Luin, että raudan puute saattaa väsyttää illalla yms. Mutta se ei selitä missä miun menkat luuraa?

Nyt on taas paino noususuhdanteessa..jotenkin siihenkin hävisi motivaatio, juuri kun kaikki alkoi olla ok. Hölkäten mennään edelleen, etenkin viikonloppuisin 2xpv. Viime lauantaina mie olin jo 6.30 juoksemassa. Ihana raikkaus, ja tuomen kukan tuoksut ;)

Lapsilla on nuha ja Moona viime yönä yski. Kevät flunssaa tai jotain. Heidän kanssa on nyt hieman enemmän taistelua ja Mimmin kanssa etenkin nukkumaan käyminen, tai sen unen odottaminen. Edelleen. Mielikuvituskavereita ei meille ole vielä tullut.

Jospa nyt aloittaisi taas kotihommat. Illalla on selänniksauttaja. Hitsi sinne uppoo kaikki rahat, mutta tämä selkä vaan vetäsee ittensä jumiin, vaikken mitään nostelekaan.

Moona kiukkuuaa, joten se on moro!

Tuulia taas..

Vierailija
10/25 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vielä hetken rauhallista niin ehdin kirjoittaa viestin. Eeli tuolla sängyssään heräilee ja Henri nukkuu vielä.

Siis kuka ihme näitä viestejä arvostelee ja mitä järkeä siinä on? Nasulinan viestin kohdalla oli -1 eli sitä on joku käynyt arvostelemassa. En oikein ymmärrä...

Marjun loma kuullosti kivalta! Sulla onkin tosi upeasti jo viikkoja kasassa! Ei mene enää kauaa kun on nyytti kainalossa :)

Meillä äitienpäivä meni mukavasti. Oltiin melkein koko päivä ulkona kun oli niin upea ilma. Miehen vanhemmilla tosin ollaan aina sisällä mutta oltiin siellä vasta illalla. Sain Henriltä lahjaksi itsetehdyn linnunpöntön (olivat hoidossa tehneet) ja keksejä. Kyllä oli poika tohkeissaan kun sai antaa lahjansa. Eeli sitten antoi puutarhatyökaluja. Niitä tarvitaan pian :)

Henrin kanssa elämä on yhtä vuoristorataa. Välillä on oikea enkeli, tekee mitä pyydetään ja on muutenkin kiltti ja reipas ja välillä saa ihan järkkyjä uhmakohtauksia. Useimmiten silloin kun kiellän häneltä jotain, mitä haluaa.

Ja ruuan kanssa temppuilee. Kaikki ruoka on pahaa, haluaisi vain herkkuja. Ja monet asiatkin on nykyään ihan tyhmiä. Liekö oppinut hoidossa kun siellä on se 7-vuotias. Välillä en oikeasti tiedä, mitä teen kun kehotan pukemaan tai menemään pissalle niin henri sanoo tiukasti "enkä" ja jos yritän ottaa hänet kiinni ja viedä vessaan niin tämä juoksee karkuun. Turhaa se on kun joka tapauksessa joutuu sinne vessaan mutta menee sitten huudon kera. Ja jos on kiire niin käyttää sitä kyllä hyväksi ja on superhankala. Vinkkejä???

Edelliseen luetteloon voi vielä lisätä sen, että on nyt oikein supermustasukkainen pikkuveljelle. Ei saisi Eeli olla sylissä eikä ainakaan mun kanssa kotona kun hän menee itse hoitoon. Onneksi Eelikin aloittaa perjantaina hoidossa niin on toivottavasti sitten helpompaa.

Mutta tosiaan, osaa Henri myös olla tosi kiltti ja reipas. Ja varsinkin hoidossa on kuulemma ihan enkeli.

Mulla alkaa sitten työt maanantaina. Lupasin nyt sitten tehdä sitä sairaanhoitajan sijaisuutta! Nyt pelottaa aika lailla mutta toivon, että pärjään. Osastonhoitaja sanoi, että hän uskoo mun pärjäävän hyvin. Toivotaan parasta... Lapset on hoidossa 15 pv kuukaudessa kun mulla on niitä viikkovapaita kuitenkin.

Nyt lopetan tän romaanin ja poistun aamupalan tekoon.

Kalamami, Henri ja Eeli

Vierailija
11/25 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kappalejaot puuttuu äskeisestä tekstistä. Voi kun ne nyt sais nää sivut toimiin kunnolla.Marju

Vierailija
12/25 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoinen mutta kylmä keli vallitsee täällä Pirkanmaalla, toivottavasti kohta jo lämpenisi.Kalamami kyseli tuosta viestien arvostelusta. En minäkään tuota todellakaan ymmärrä. Minä käyn klikkaamassa Nasulinan viestiä, kun olen tämän viestin kirjoittanut, katsotaan palaako arvostelu asteikolle 0. Äsken laitoin broitsut uuniin, ajattelin vääntää broitsukookos -kastikkeen päivälliseksi. Ennen kuin broitsut kypsyy pitäisi vielä laittaa koneellinen pyykkiä pyörimään, viikata edelliset pois ja vaikka mitä muuta. Lomalla on kyllä ihanaa, mutta se pyykkivuori kun tullaan kotiin, ei ole enää niin mukavaa.Olen tässä pähkäillyt tuon ikkunanpesun kanssa. Koska tämä siitepölyaika oikein on ohi, jotta viitsisi aloittaa ikkunan pesun? Nyt jos ne pesee, niin kohtahan ne on taas ihan keltaisenaan siitepölyä. Nyt lähden alakertaan tekeään sitä pyykkihuoltoa. Mukavaa päivää!Marju, Jennukka ja Masukki

Vierailija
13/25 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät pätkät kirjoittelin ja mihin lie hävinny...Suuren suuret kiitokset Kalamamille, joka ystävällisesti neuvoi, kuinka tänne pääsee kirjoittamaan.Ja samalla Kalamamille, et harjoittelu sujunut hyvin. Positiivista palautetta olen saanut .Äitienpäivä sujui meillä hyvin. Juusolta sain kortin ja samettiruusun, jonka olivat hoidossa laittaneet kasvamaan. Päivällä käytiin mun äidin luona kahvittelemassa ja iltapäivällä syömässä appivanhempien kans ravintolassa.Olihan mulla paljon muutakin asiaa siinä edellisessä viestissä, mut nyt jaksa kirjuuttaa enempää. Väsyttää niin vietävästi, joten sänky kutsuu, aamulla seitsemäksi ryhmikseen.Suohomppeli81 ja Juuso

Vierailija
14/25 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejaot tosiaan on kadonneet, eikä tunnu muutenkaan toimivan niinkuin pitäis.. Kyllä uudistus taitaa tosiaan kestää!! Minä olen sitten ihan vaan vanha tuttu Ädä78 kera Veeran 10.3.!! Vanhat tunnukset ei vaan toimineet, ei niin mitenkään päin, ja loin uudet suosiolla. Veeran kanssa on arki hurjan haastava tällä hetkellä, neidin pitäis saada kaikki huomio itselleen 100%. Mites siinä sit kotityöt ja toiset muksut+koiran huomioit.. Joten loputulos on, että neiti tekee ns. ilkeyttä sen mitä ehtii, jotta saisi sen huomionsa. Piilottelee äidin ja isin rahapussit, autonavaimet, vie kirjekuoret pöydiltä, piirtää pöytään, kaappiin tms.. Voimat vähissä, kun massukin antaa jo oman haasteensa vilkkaan neidin perässä juoksemiseen! Mahdollisimman paljon on yritetty ottaa tyttöä nyt mukaan arkisiin askareisiin, puita kantamaan, ruuanlaittoon, leipomisiin, siivouksiin.. Se on tytölle mieluista, mutta kun hommat loppuu alkaa taas se raivoaminen.Toinen taistelu on nuo unet. Päikkärit selvästi tarviis vielä, oon koettanut niitä silti jo rajoittaa. Jos nukkuu päikkärit, ei illalla meinaa tulla nukkumaanmenosta yhtään mitään. Jos taas ei nuku menee ilta kiukutessa ja kiljuessa aivan älyttömiä väsyneenä..Kolmas riesa on ruokailu. Tyttö kyllä syö jokapäivä yhden aterian, mutta muut on sitten yhtä sotkua. Äipän verenpaineet nousee jo siinä vaiheessa kun ruoka-aika lähenee, kun tiedossa on läträystä, sotkua, ruokia lattialla ja pitkin pöytää.. Mikähän lie siinä onkin, että joka kerta pitää sotkea, vaikka aina laitetaan silloin pöydästä pois mahdollisimman pian? Varoitus ensin, ja sitten pois jos ei suju. Pelottaa vaan miten meidän kesällä käy jos ei Veera rauhoitu, kun vauvasta ei voi tietää kuinka vaativaa sorttia hän sitten sattuu olemaan.Mistä aasinsiltana pääseekin masuun, hyvin paisuu! Ympärys jo n.107cm, mikä on itselle jo paljon kun se maalisneidiltä oli viimesillään nippanappa yli 100cm.. Hyvin pieni potkiskelee, perätilassa tällä hetkellä. Jännityksellä odotan kääntyykö itse, joudunko käännökseen vai sitten lopulta sektioon. Ja pelkopolillekin olen meinannu ajan pyytää, alkaa tuo paniikki kasvaa sen verran la:n lähestyessä.Nyt kutsuu kattiloiden kiehtova maailma!!Räpätäti alias Ädä78+Veera 10.3. + "NinniElmeri" rv31+1

Vierailija
15/25 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuolta jäi sitten pitkä pätkä tekstiä väistä pois, muttei kyllä nyt kärsivällisyys riitä uusiksi naputtaa!! Grrrr!!Sama kuin edellä--

Vierailija
16/25 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ihmeessä lähete pelkopolille, jos siltä tuntuu. Minä kävin pelkopolilla jo reiluilla viikoilla 20 ja kyllä kannatti. Jennan syntymästä jäi ihan hirveä trauma, joka purettiin tosi hienosti pelkopolin ihanan henkilökunnan toimesta. Nyt menen ihan luottavaisin mielin synnyttämään. Jenna ei laskeutunut synnytyksessä lainkaan, joten jouduin sen vuoksi sektioon. Syytä ei saatu koskaan selville. Tän vuoksi joudunkin / pääsen nyt lantionkuvaukseen ja viikolla 36 tehtävään synnytystapa-arvioon. Sektion olisin saanut heti, jos vain olisin sitä tähän uuteen synnytykseen toivonut. Pyysin kuitenkin, että ensisijaisesti yritetään alateitse, ellei sitten esim lantiokuvauksessa löydy jotain poikkeavaa.Itse en hirmu kovasti uskonut pelkopolin voimaan, mutta nyt voin kyllä sitä lämpöisesti suositella!Marju

Vierailija
17/25 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkikäteen onnittelen meitä kaikkia äitejä äitienpäivän johdosta! Onnea siis!Olen ollut pari päivää sairaalassa ja nyt siis kotosalla mutta sairaslomalla. Maanantaina alkoi jo töissä ikävä vatsakipu - lähinnä turvotusta - joka muuttui oksenteluksi. Ihmettelin pöntöllä kakistellessani, ettei kukaan muu meillä ole sairastellut. Vatsakipu ei hellittänyt, paheni vain ja lopulta soitin miehen kotiin töistä (kun olin kieriskellyt lattialla lasten katsellessa silmät suurina). Mies porhalsi taksilla, ja samaisella ajopelillä minäkin lähdin. Tiistaiaamuna sit leikkaus, ja lekuri poisti ikävästi tulehtuneen umpilisäkkeen. Mut ei siis ehtinyt puhjeta ja ihan ok fiilis on nyt. Pari viikkoa kotosalla lepoa. Liikkuminen toki on hankalaa, ja anoppi onkin tulossa huomenna apuun ja kaveri perjantaina (mies iltavuorossa). Mutta yritänpä tänne tulla teille kirjuuttelemaan päivisin. Lapset tulevat kohta mummin ja ukin kanssa, ja ajattelin meille keittää kahveet. Ennen sitä palkkapäivän kunniaksi muutamat laskut maksuun.Eka kertaa muuten käytän näitä sivuja: saas nähdä, miten toimivat... Pippandii

Vierailija
18/25 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vihdoin ehdin kirjoitella. On ollut ihan hirveän kiire viikko töissä, illatkin olen tehnyt lasten nukkumaanmenon jälkeen töitä. :( No, pari viikkoa vielä pitäisi tätä kiirettä kestää, sitten toivottavasti helpottaa.

Meillä vietettiin äitienpäivää oikeastaan jo lauantaina, kun mie ei malttanut pitää lahjaa enää salaisuutena... Sain Nintendon Wii Fitin, joka on ihan hauska "peli", tai siis siinähän on paljon muutakin kuin ihan pelejä. Sunnuntaina sain sitten lapsilta kortit.

Sunnuntaina olivat sitten siskoni tytön ristiäiset, ne pidettiin vanhemmillani, joten siinä menivät sitten äitienpäiväjuhlat samalla :) Ristiäiset menivät hienosti, pikkuneiti käyttäytyi oikein mukavasti.

Muuten tänne ei kuulu ihmeempää - hirveää uhmaa kyllä meilläkin. Saanan kanssa saa tapella ihan joka asiasta. Olen koettanut olla tiukkana ja pitää pääni ihan joka asiassa, mutta rasittavaahan se on. Kalamamille ei nyt ole varsinaisia vinkkejä, mutta sympatiaa kylläkin ;) Onneksi nämä uhmat ovat ohimeneviä, vaikka raskaita tosiaan ovatkin.

Pippandiilla olikin hurja alkuviikko. Onneksi pääsit pian leikkaukseen ja toipumaan. Toivottavasti toipuminen sujuu mukavasti!

Joo, sivu-uudistus täällä näköjään vähän tökkii, mutta ei auta kuin olla kärsivällinen. Itse perkasin tänään juuri meillä töissä nettisivuja, jotka uudistettiin reilut pari vuotta sitten. Edelleen löytyi pari bugia (niitä ilmenee aina välillä), joten ei ihme, jos näillä sivuilla näin vähän aikaa uudistuksen jälkeen on vähän ongelmia...

Jahas. Minun pitäisi nyt lukaista läpi kandidaatintutkielmani. Menen nimittäin huomenna kypsyyskokeeseen... Kuukauden päästä pitäisi jättää gradu tarkastettavaksi ja se olisi sitten siinä... Mutta ehkä olen siis jo huomisen kokeen jälkeen käytännössä valmis kandidaatti ;)

Palaillaan asiaan!

Terhi & nukkuvat muksut

Vierailija
19/25 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...noihin kappalejakoihin. Minulla näköjään tulivat näkyviin. Laitoin kaksi rivinvaihtoa kappaleiden väliin. Kokeilkaapa sitä, jospa auttaisi.

Terhitaas

Vierailija
20/25 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaas miten käy.

Päivä on sujunut kirjan kimpussa: Oksasen Puhdistus on odottanut hyllyssä hetken aikaa ja nyt sen luin. Suosittelen! Ei kevyttä kamaa mutta.. hyvä. Lopetin vasta enkä osaa oikein muuten sitä kommentoida vielä. Upeaa kieltä.

Pojat tulevat pian kotiin, kun ystäväni heidät hakee. Ihana että saan apua. Mummi oli meillä yötä, ja oli eilisen apuna. Kivasti menikin ilta: pojat näyttivät parhaat puolensa. Saas nähdä mitä tänään on luvassa.

Täällä on tosi kylmä ilma. Missä viipyy kesä? Jämähtikö se sinne teidän korkeuksille?

Mites teillä kalamami on menny? Takaa-ajoja tapahtuu täällä meilläkin välillä (tosin ei nyt vähään aikaan), vaikka nyt on ollu aika seesteistä.. Mistähän johtuu? Yritän muistuttaa itselleni yhä edelleen, että infoan hieman etukäteen mitä tuleman pitää. Huomaan jos yhtäkkiä olen viemässä poikia suihkuun tai hampaanpesulle, että vastustusta herättää... Eilen esim. puuhasivat tuossa keittiön lattialla ja sanoin sit, että kun se homma on valmis niin sitten suihkuun kummatkin ja että molemmat laittavat vaatteensa itse pesukoneeseen. Pesukone on sellanen mukava juttu, että sekin toimii innoittajana silloin tällöin. Ilta sujui hyvin. Joskus kun yhtäkkiä hihkaisen, että "nyt suihkuun" saattaa kaikilla mennä siinä hässäkässä hermot. Että tällainen vinkki. ;))

Postilaatikolle mars. Onhan tuo jo aika. P