Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys pillereistä!!!!

Vierailija
15.01.2006 |

1) Eli kun pidän sen viikon tauon menkoille, niin tehoavatko pillerit vaikka menkat ei heti ala, vaan vasta parin päivän päästä tauon aloituksesta??

2)Kun olen kerran siirtänyt menkkoja viikolla eteenpäin, niin onko seuraava viikon tauko normaalisti niinkuin ennenkin oli, eli jo kahden viikon päästä, vai niistä siirretyistö normaalisti kolmen viikon päästä??

Kyseessä yasmin pillerit jos sillä väliä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkausselostetta en omista..

Vierailija
2/6 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Ehkäisy toimii myös tauolla. Itse en ole ainakaan hedelmöittynyt, vaikka olen tauon aikana seksiä harrastanut.

2) En ymmärrä kysymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit tehovat koko sen viikon tauon ajan vaikka menkat vasta parin päivän päästä alkavatkin

kun siirrat menkkoja viikon eteenpäin, niin syöt levyn loputtua vielä uudesta levystä viikon verran ja sitten pidät tauon. Viikon tauon jälkeen aloitat normaalisti uuden levyn (tässä menee kyllä yksi levy osin hukkaan)

Auttoiko?

Vierailija
4/6 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen aina aloittanut kuukautistauon joku kuun ensimmäinen maanantai, ja sitten kerran siirrän niitä viikolla eteenpäin, eli aloita kuukautistauon kuun toinen maanantai, niin miten menee seuraava tauko? Onko se niinkuin ennenkin eli kuun ensimmäinen maanantai vai kuten viimeksi eli toinen??

Onko vain ykdi poikkeus kuukausi, vai muuttuuko rytmi kokonaan?

Vierailija
5/6 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en siis jatka edes tuota samaa levyä enää?!?! No kiitos! :)

Vierailija
6/6 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun en ite ikinä oo pillereitä syöny, mut eikös niitä voi (ja jopa moni alan asiantuntijakin tuntuu suosittelevan) syyä vaik vähän pitempäänkin ja sit pitää sen viikon tauon, eli esim. vois syyä kaks kuukautta putkeen ja sit pitää viikon tauon...mitäpä sitä turhaan kärsimään menkoista jos niitä ei mihinkään tarvii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän