Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

edullinen, lapsiystävällinen lomakohde ?!?!?!?! mukaan lähdössä:

Vierailija
15.01.2006 |

vauvakaksoset, 2, 4 ja 6-vuotiaat lapset. pääsiäisenä ja pitäs olla lämmintä ja meri!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin Kanariaa, Välimerellä vielä huhtikuussa aika kylmä.

Vierailija
2/7 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs olisi siellä kiva paikka? gran canarialla ingles nähty ja las palmas. en halua sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Lounais-Espanjassa Cadizin kupeessa ja oli tosi kiva ja lämmin reissu. Eikä siellä puolella Espanjaa juurikaan ole suomalaisturisteja, espanjalaiset itse suosii sitä kyllä.

Vierailija
4/7 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, kuten myös 5

Vierailija
5/7 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffa, playa del amaricas.

Siellä on ollut aina mukavan lämmintä kun olemme käyneet, helmikuussakin päälle 22-23. Tosin hintataso on kyllä kutakuinkin sama kuin suomessa..eikä lapsille mitään ihmeellistä nähtävää, paitsi pohjois-saarella upea eläinpuisto. Me vuokrasimme minibussin ja ajoimme koko päiväksi sinne, oli lapsille mieluisa paikka!

Vierailija
6/7 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Teneriffa, playa del amaricas.

Siellä on ollut aina mukavan lämmintä kun olemme käyneet, helmikuussakin päälle 22-23. Tosin hintataso on kyllä kutakuinkin sama kuin suomessa..eikä lapsille mitään ihmeellistä nähtävää, paitsi pohjois-saarella upea eläinpuisto. Me vuokrasimme minibussin ja ajoimme koko päiväksi sinne, oli lapsille mieluisa paikka!

Minä suosittaisin mieluummin kanssa tuota Etelä-Espanjaa, siellä on halpa vuokrata auto ja ajaa minne sielu sietää: Gibraltarille, Sevillaan, Granadaan. JA olla rantsullakin.

Vierailija
7/7 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallorcallakin olen jo ollut, että ei sinne. kunhan voisi olla varma että on lämmintä.... :/

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi