edullinen, lapsiystävällinen lomakohde ?!?!?!?! mukaan lähdössä:
vauvakaksoset, 2, 4 ja 6-vuotiaat lapset. pääsiäisenä ja pitäs olla lämmintä ja meri!
Kommentit (7)
mikäs olisi siellä kiva paikka? gran canarialla ingles nähty ja las palmas. en halua sinne.
siis Lounais-Espanjassa Cadizin kupeessa ja oli tosi kiva ja lämmin reissu. Eikä siellä puolella Espanjaa juurikaan ole suomalaisturisteja, espanjalaiset itse suosii sitä kyllä.
Teneriffa, playa del amaricas.
Siellä on ollut aina mukavan lämmintä kun olemme käyneet, helmikuussakin päälle 22-23. Tosin hintataso on kyllä kutakuinkin sama kuin suomessa..eikä lapsille mitään ihmeellistä nähtävää, paitsi pohjois-saarella upea eläinpuisto. Me vuokrasimme minibussin ja ajoimme koko päiväksi sinne, oli lapsille mieluisa paikka!
Vierailija:
Teneriffa, playa del amaricas.Siellä on ollut aina mukavan lämmintä kun olemme käyneet, helmikuussakin päälle 22-23. Tosin hintataso on kyllä kutakuinkin sama kuin suomessa..eikä lapsille mitään ihmeellistä nähtävää, paitsi pohjois-saarella upea eläinpuisto. Me vuokrasimme minibussin ja ajoimme koko päiväksi sinne, oli lapsille mieluisa paikka!
Minä suosittaisin mieluummin kanssa tuota Etelä-Espanjaa, siellä on halpa vuokrata auto ja ajaa minne sielu sietää: Gibraltarille, Sevillaan, Granadaan. JA olla rantsullakin.
mallorcallakin olen jo ollut, että ei sinne. kunhan voisi olla varma että on lämmintä.... :/
ap
Suosittelisin Kanariaa, Välimerellä vielä huhtikuussa aika kylmä.