Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas tulossa

15.01.2006 |

Hiippaillaan vähitellen taas tälle puolelle :) Perheemme kasvaa syksyllä kolmannella lapsella, ennestään on kaksi tyttöä -03 ja -05. La ei ole täysin selvillä pitkän kierron vuoksi ja se selviää lopullisesti vasta rakenneultrassa, mutta omalla näppituntumalla arvio olisi syyskuun ekoina päivinä. Tervehdys muille syysodottajille ja kaikille tutuille!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kuulla, että teillekin tulossa kolmas! Meillä myös lapset 03 ja 04 (etkös säkin alkuun ollut joulukuisissa -04 mutta siirryit sitten tammikuisiin?). Meidän jouluvauva syntyi marraskuussa. KOlmannen la on elokuun alussa. Alkuraskauden väsymys on ollut aika tainnuttavaa, mutta pikkuhiljaa alkaa helpottaa. Eikös sulla ollut 2 tyttöä, kun meillä taas 2 poikaa.

Jaksele hyvin ja voimia pesueesta huolehtimiseen!

Pumpuli 11+2-4

Vierailija
2/3 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli silloin aluksi LA joulukuussa mutta se muuttui sit tammikuuksi np-ultrassa. Olen tuolla elokuisissa ja La on joskus elokuun ½ välin jälkeen, mullakin edellinen kierto oli 39 pvää...

Tervetuloa takas odottajiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kakkosen la oli tosiaan alunperin joulukuun -04 puolella, mutta siirtyi sitten pari päivää tammikuun puolelle ja neiti tuli maailmaan siitä vielä muutama päivä eteenpäin.

Kahden tytön kanssa tosiaan päivät menee, lisäksi aloitin oman yrityksen syksyllä ja olen nykyään wahm. Ei siis pienintäkään tekemisen puutetta ;)

Olo on sama kuin kahdessa edellisessä raskaudessa, oksettaa ja väsyttää. Eli tuttua ainakin vielä. Eka neuvola sitten kuun lopussa.

Hyvää vointia myös teille!