Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA!! Mulla on rv 2, saanko käydä suihkussa? Käyttää saippuaa???

Vierailija
15.01.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta saippuasta, hhmmm. Voi käyttää, jos joku tekee sulle vuodepesun.

Vierailija
2/23 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kk on kuitenkin PIENI AIKA olla ilman saippuaa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran pesulle vasta sitten kun vauva on syntynyt! Ja saippuaa vielä...hulluko olet! Siitähän voi imeytyä ties mitä elimistöösi ja vauvasta tulee monivammainen!

Vierailija
4/23 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin suihkussa käymisen jo ennen varsinaista testiä, koska oli sellainen fiilis, että raskaana ollaan. Nyt lepäät vain, annat korkeintaan miehesi valella sinua lämpimällä (keitetyllä tietysti) vedellä. HUOM, KORKEINTAAN 1 x viikossa! (Itse otin varman päälle ja mies valeli minut kerran kuussa)

Ne saippuat voit nyt myös unohtaa, ihan suosiolla.

Vierailija
5/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iKINÄ EN OO KUULLUTKAAN ET SAIPPUALLA EI SAA PESTÄ JA MITÄ VAIKUTUKSIA MUKA??OON RV 5 JA KÄYNY JOKA PÄIVÄ SUIHKUSSA JA PESEYTYNYT SAIPPUASSA MELKEIN JOPA UINUT AMMEESSA SIINÄ.

Vierailija
6/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa potkua sentään noilla viikoilla, eihän vauvan jalat edes vielä ole muodostuneet!! ...taisi olla vaan " pieru" mikä vatsassasi mylläsi...

Vierailija
7/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl sitä tarkoittanut...Mut en oo ikinä moisesta kuullut???

Vierailija
8/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
9/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se keskenmeno mee heti lääkäriin.....IDIOOTTI!!!!

Vierailija
10/23 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta, niin vastuutonta!!

Vierailija
11/23 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ SIELLÄ OLISI PITÄNYT KÄYDÄ ENNEN ENSIMMÄISEN RASKAUSVIIKON LOPPUA.

Kaikenlaiset ne lapsia tekee kun eivät hoida käyntejään poililla.

Vierailija
12/23 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden parhaat naurut sain ja meinasin aivan tikahtua:D mieskin tuli kattoon, että mitä mulle oikein tapahtui:)

Mut just tota se on vähän kärjistetysti, niin tota....:D :D

Vierailija
13/23 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuunteli vessapaperirullalla masun päältä (joka näkyy jo selvästi) vauvaa ja kuuli pientä tikitystä. Oli sen verran nopeaa , että saimme pääteltyä sukupuolen. Huomenna alammekin sisustamaan vauvan huonetta ja lähdetään vaateostoksille kun tiedetään mitä väriä tulokkaalle voi hommata:)

Vierailija
14/23 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suusta tulee kuplia , saippua on imeytynyt maitoon!

Vierailija
15/23 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös raskaana, rv 1+1. mä olen varmasti tappanut jo tämän pienen ihmisenalun varomattomuudella... liikkeet todella harvassa! joinakin päivinä ei ollenkaan... olen huono äiti. :( :( :(

Vierailija
16/23 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä osataan auttaa paremmin! Kokeile ensin av mammojen niksejä ja soita vasta sitten!

Vierailija
17/23 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnatkin tuntuu jotenkin aroilta, kai se on pakko uskoa että tälläkertaa tärppäsi. Pakko mennä nukkumaan, hb rupesi varmaan putoamaan kun tää väsymys iski ihan yllättäen. Kannattaako muuten mennä heti huomenna alkuraskauden ultraan? olisi niin kiva nähdä jo pieni.

Vierailija
18/23 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuorin on nyt 5 kuukautta ja en ole enää käyttänyt lainkaan saippuaa, pelataan nimittäin varman päälle ettei saippua aiheuta mitään ongelmia tulevalle uudelle raskaudella. Miehen en ole antanut käydä lainkaan suihkussa edellisen raskauden puolenvälin jälkeen koska se ei malta pitää näppejään erossa saippuasta, sehän voi vahingoittaa siittiöt!!

Vierailija
19/23 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voi tulla tosi kiire niiden kanssa jos kerta on jo rv 2 ennenkun huomaatkaan niin se masuasukki on sinun sylissä tisuttelemassa.

Vierailija
20/23 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietääkseni raskausviikkoja aletaan laskea siitä päivästä, kun viimeiset kuukautiset on alkaneet, joten mistä muka tiedätte olevanne raskaana? Teettekö testejä joka viikko vai koeputkilapsiako odotatte.